logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GUT: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Heinz stworzył wyspę Fortnite

Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.

25.03.2023 | przeczytano: 588 razy

Międzynarodowe targi RemaDays Warsaw już niedługo a lista wystawców stale się powiększa. Udział potwierdziło już ponad 300 firm, w tym 38 z zagranicy. Rozmowy z potencjalnymi Wystawcami cały czas trwają, organizator spodziewa się że w lutym swoją ofertę zaprezentuje ok. 500 firm.

13.12.2021 | przeczytano: 459 razy
Dział Client Service Value Media powiększa się o 3 nowe osoby

Do agencji mediowej Value Media należącej do Group One dołączają trzy nowe osoby: Piotr Boguta jako Senior Communication Planner oraz Katarzyna Lipińska i Szymon Bocian w rolach Communication Plannerów. Cała trójka wzmocni dział Client Service.

01.10.2021 | przeczytano: 750 razy
Aldi podsumowuje wyniki Wielkiego Testu

Jesienią ubiegłego roku sieć dyskontów ALDI rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. Bohaterami kampanii stały się wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych, a kluczowym jej etapem był Wielki Test Produktów. Gospodarzem testu była aktorka Sonia Bohosiewicz, zaś testerów wyłoniono z grona obecnych i potencjalnych klientów sieci. Badanie efektywności komunikacji sklepów oraz weryfikacja zmian w ich percepcji po zakończeniu Wielkiego Testu pokazały wzrost świadomości i silniejsze przywiązanie klientów do marki.

27.10.2020 | przeczytano: 1164 razy
Aldi przeprowadza Wielki Test Produktów

Sieć sklepów ALDI rozpoczęła kolejny etap kampanii marketingowej polegający na testowaniu produktów marek własnych. Gospodarzem Wielkiego Testu ALDI jest aktorka Sonia Bohosiewicz, zaś testerzy, wyłonieni z grona klientów, stają się naturalnymi ambasadorami sieci. To ich opinie stanowią najważniejszy wyznacznik działań ALDI. Od września ALDI prowadzi ogólnopolską kampanię pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym nowym sloganem marki. Jej bohaterami są właśnie wybrane produkty marki własnej, do których testowania sieć zaprasza w kolejnym etapie swojej kampanii.

06.11.2019 | przeczytano: 2138 razy
XXXVI Poligraficzne Konfrontacje: Uszlachetnianie druków

Perfekcyjnie wykonany druk nie jest obecnie podstawowym wymogiem stawianym producentom przez klienta. Opakowania, etykiety, różnego rodzaju akcydensy, okładki książek poddaje się różnym procesom, podnoszącym ich walory estetyczne oraz pozwalające na osiągnięcie wysokiego stopnia zabezpieczenia przed uszkodzeniami poprzez zwiększenie wytrzymałości mechanicznej podłoży, podniesienie odporności mechanicznej powierzchni na ścieranie, czy wreszcie zwiększenie odporności powierzchni na działanie bezpośrednie czynników atmosferycznych jak np. światło słoneczne, wilgoć, woda, itp.

31.03.2016 | przeczytano: 1771 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764