logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Galderma: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Brandlift z unikalnym narzędziem do pracy z insta rodzicami

BrandLift – agencja influencer marketingu jako jedyna w Polsce wprowadziła narzędzie ułatwiające markom współpracę z insta rodzicami. Technologia pozwala na weryfikację wieku oraz płci dzieci twórców, a nawet gromadzi dane od wczesnej fazy ciąży. Dzięki szczegółowej wiedzy producenci z obszaru parentingu mogą precyzyjnie dopasowywać twórców do swoich kampanii, co skraca czas przygotowań i obniża koszty kampanii.

31.05.2023 | przeczytano: 384 razy

Agencja Isobar i dentsu X wystartowały w kwietniu z trzecią odsłoną akcji „Róż się do lekarza” realizowaną dla firmy Galderma. To pierwsza ogólnopolska kampania edukacyjno-informacyjna na temat trądziku różowatego. Jej głównym celem jest budowanie świadomości społecznej nt. choroby i nakłonienie potencjalnych pacjentów do wizyty u lekarza.

29.04.2022 | przeczytano: 436 razy

Magazyn Press w tegorocznej Panoramie Reklamy przyznał agencji Isobar Polska wyróżnienie za WYNIK ROKU. Jesteśmy niezwykle dumni, że w trudnych czasach pandemii udało nam się skutecznie zakończyć transformację i poszerzyć zakres świadczonych usług dla naszych Klientów nie tylko w Polsce, ale także tych globalnych, obsługiwanych przez nasze zespoły z Warszawy i Białegostoku. Tego sukcesu nie byłoby bez fantastycznych ludzi, którzy dzisiaj stanowią o sile, charakterze i czymś tak nienamacalnym jak DNA Isobar i DNA całego dentsu - ludzi pełnych pasji, codziennie kwestionujących status quo, potrafiących nawet w najtrudniejszych momentach dostrzec szanse i możliwości.  

14.01.2022 | przeczytano: 490 razy
Złote Spinacze 2021 rozdane

Znamy zwycięzców XIX edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 25 Złotych, 35 Srebrnych oraz 40 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 24/7Communication.

06.12.2021 | przeczytano: 1306 razy
„Róż się do lekarza” - Isobar Polska i dentsu X dla Galderma

Isobar Polska i dentsu X autorami kampanii „Róż się do lekarza” firmy Galderma

26.11.2021 | przeczytano: 777 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Isobar Polska i Dentsu X autorami kampanii „Róż się do lekarza” firmy Galderma

Wystartowała kampania firmy Galderma, której celem jest zachęcenie do umówienia się na wizytę do dermatologa osób, które mogą borykać się z problemem trądziku różowatego. Za całokształt działań koncepcyjnych i kreatywnych, po zakup i optymalizację mediów odpowiadają agencja Isobar Polska oraz dom mediowy dentsu X. Agencje przygotowały kampanię po wygranym przetargu.

29.10.2021 | przeczytano: 548 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2021

Spośród rekordowej liczby 397 zgłoszeń w XIX edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 111, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: 24/7Communiaction (8 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7 nominacji) oraz Hill+Knowlton Strategies Poland (7 nominacji).

07.10.2021 | przeczytano: 966 razy

Nowy Rok przyniósł awanse w dziale Client Service’u agencji K2. Spośród wyróżniających się kompetencjami zarządczymi pracowników wybiły się Anna Koj, Joanna Rudnicka i Katarzyna Zagól, które objęły stanowiska Account Directorek.

11.02.2017 | przeczytano: 790 razy
Sebastian Niekraszewicz w Cube Group

Agencja Cube Group rozwija zespół odpowiedzialny za strategię 360° i obsługę klienta – dołączył do niego Sebastian Niekraszewicz.

19.01.2015 | przeczytano: 3106 razy
Paulina Pawińska z Codemedia do Goldbach Interactive

W marcu do zespołu Goldbach Interactive dołączyła Paulina Pawińska. Objęła ona nowo utworzone stanowisko Media Group Account Directora.

01.04.2014 | przeczytano: 1868 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764