W swoim najnowszym raporcie GaleriaMarek.pl przeanalizowała profile 111 influencerów modowych, 37 865 postów i 13 821 komentarzy. Ich poczynania na Instagramie śledzi łącznie blisko 15 mln osób. Liczba ich fanów wzrosła w ubiegłym roku o ok. 550 tys. Twórców podzielono na cztery grupy: Tytanów (ponad 200 tys. obserwatorów), Osobowości Social Media (od 50 tys. do 200 tys. obserwatorów), Mikroinfluencerów (od 15 tys. do 50 tys. obserwatorów) oraz Wschodzące Gwiazdy (mniej niż 15 tys. obserwatorów). 32% Tytanów aktywnie prowadzi swoje konta aż na 4 platformach: Instagramie, Facebooku, Youtubie i Tik-Toku. Co piąty influencer mający powyżej 15 tys. obserwujących posiada własną markę modową.
28.10.2020 | przeczytano: 2513 razyW pierwszej edycji European Content Awards agencja content marketingowa Elephate z Wrocławia może liczyć aż na sześć statuetek. Wyniki konkursu poznamy 27 lutego na uroczystej gali w Krakowie.
24.01.2020 | przeczytano: 1114 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |