logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gameset: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 60

Karolina Kowal awansowała na stanowisko Influencer Manager w agencji gaming i metaverse marketingu Gameset (grupa LTTM). Dotychczas była odpowiedzialna za koordynację współpracy influencerów m.in. z takimi markami jak Fanta czy Reebok.

22.11.2022 | przeczytano: 104 razy
Wręczono nagrody w 23. edycji Effie Awards Poland

Nagrody za najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe zostały przyznane przez Jury Effie Poland 2022 pod przewodnictwem Cezarego Stypułkowskiego, Prezesa mBanku, 8 listopada w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej w Warszawie.

17.11.2022 | przeczytano: 386 razy

Do agencji WE!RE FANTASY specjalizującej się w gaming influencer marketingu na stanowisko Head of Agency dołącza Radosław Kwiatkowski.

06.10.2022 | przeczytano: 147 razy

We wrześniu szeregi agencji gaming i metaverse marketingu Gameset zasilili Paweł Miąsek oraz Karolina Bąkowska. Objęli oni kolejno stanowiska Group Sales Managera oraz Strategy Managera w dziale Strategy & Sales, zarządzanym przez Karolinę Sławecką.

21.09.2022 | przeczytano: 217 razy
Druga edycja PR Wings za nami

15 września, na uroczystej gali podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations, poznaliśmy zwycięzców tegorocznej edycji konkursu PR Wings, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Niezależne jury składające się z 40 najwyższej klasy ekspertów, wskazało zwycięskie projekty w 14 kategoriach. Podczas wydarzenia wręczono również Nagrodę Specjalną przyznawaną przez przedstawicieli agencji członkowskich, a także Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka.

16.09.2022 | przeczytano: 358 razy
Znamy wyniki półfinału Konkursu PR Wings 2022

Niezależne Jury składające się z 40 cenionych ekspertów komunikacji spoza SAPR, w pierwszym etapie głosowania dokonało wyboru projektów nominowanych do nagród w Konkursie PR Wings 2022 organizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Znamy zatem po trzech nominowanych w 14 podstawowych kategoriach konkursowych. Podobnego wyboru dokonało Jury Nagrody Specjalnej SAPR złożone z przedstawicieli agencji członkowskich, które wybiera jednego zwycięzcę w piętnastej kategorii specjalnej - spośród wszystkich projektów zgłoszonych do Konkursu. W II etapie głosowania jurorzy wybiorą teraz finalnych laureatów, którzy zostaną ogłoszeni 15 września na gali podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie.

06.09.2022 | przeczytano: 633 razy
IAB HowTo: Join the Game - konferencja nt. marketingu gamingowego

Jak metaverse zmienia podejście do obecności reklamodawców w digitalu? Jak wiele wspólnego mają użytkownicy metaverse z graczami? Jak wykorzystać te podobieństwa w działaniach marketingowych? Czy esport jest gotowy na sponsoring sportowy? Jak prowadzić działania ze streamerami i influencerami gamingowymi? O tym, i wielu innych zagadnieniach, opowiedzą najlepsi branżowi eksperci podczas konferencji IAB HowTo: Join the game.

19.08.2022 | przeczytano: 555 razy
Gameset partnerem Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej

Gameset nawiązał długofalowe partnerstwo z Anzu, najbardziej zaawansowaną na świecie platformą umożliwiającą tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie. Tym samym polska agencja gaming i metaverse marketingu została partnerem agencyjnym firmy w Europie Środkowo-Wschodniej.

11.08.2022 | przeczytano: 428 razy

Wojciech Grzegorzyca oraz Jan Dąbrowski awansowali w strukturach agencji Gameset (grupa LTTM), która specjalizuje się w gaming i metaverse marketingu. Pierwszy z nich objął stanowisko Communications Managera, natomiast drugi został Talent Managerem.

29.06.2022 | przeczytano: 277 razy
Gameset jako pierwszy zbadał potencjał metaverse marketingu w Polsce

Ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w metaverse, a prawie połowa uczestników metaverse wprost oczekuje, że będą tam obecne również ich ulubione marki. Tak wynika z pierwszego w Polsce badania potencjału wirtualnych światów przeprowadzonego przez IQS we współpracy z agencją Gameset, która ogłosiła strategiczne wejście w obszar metaverse marketingu.

14.06.2022 | przeczytano: 699 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 60)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764