logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Garden of Words Group: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10

Garden of Words Group rozwija kompetencje jednej z agencji działającej w ramach grupy. Do struktur Great Minds dołączyły dwie nowe osoby, które wzmocnią działania z zakresu kreacji oraz marketingu. Agencja stawia także na rozwój obszaru strategii oraz wykorzystanie nowej technologii w organizacji.

23.05.2023 | przeczytano: 361 razy
Garden of Words Group powiększa zespół

Grupa Garden of Words komunikuje zmiany personalne w ramach Agencji. Do zespołu dołączyły trzy nowe osoby, które wzmocnią kluczowe kompetencje: PR korporacyjny, produktowy oraz działania z zakresu digital.

18.04.2023 | przeczytano: 492 razy
Niecodzienna instalacja w warszawskim biurowcu Biura przy Bramie

Pięknie zaścielone łóżko powitało w czwartkowy poranek wszystkich odwiedzających biurowiec Biura przy Bramie znajdujący się w Browarach Warszawskich. Ta niecodzienna instalacja pojawiła się z okazji Światowego Dnia Snu, który obchodzony jest 17 marca.

27.03.2023 | przeczytano: 416 razy
„Mały klik na Allegro, wielki klik dla WOŚP!” - Allegro na rzecz 31. Finału WOŚP

Magda Gessler, Michel Moran, Monika Mrozowska – to część gwiazd, które wzięły udział w kampanii wspierającej aukcje Allegro na rzecz 31. Finału WOŚP. W tym roku, za przygotowanie działań digitalowych oraz influencer marketing, odpowiadała Grupa Garden of Words.

21.02.2023 | przeczytano: 724 razy
Trwają zgłoszenia do 20. edycji konkursu Effie Awards

Effie Awards od 20 lat w Polsce, docenia skuteczną komunikację marketingową i wszelkie rozwiązania, które prowadzą do wzrostu biznesu. Zgłoszenia do jubileuszowej edycji konkursu trwają do 17 czerwca. Zainteresowani mają do wyboru 23 kategorie, od tej edycji nowością jest: Positive change: PR-Led i Employer branding.

06.05.2019 | przeczytano: 898 razy

Konkurs Effie Awards ewoluuje wraz z dynamicznie zmieniającą się branżą i w tym roku wprowadza nową kategorię Positive change: PR-Led i Employer branding. Prowly wspiera inicjatywę i zostaje jej partnerem.

18.04.2019 | przeczytano: 589 razy

Agencja Great Minds poszerzyła współpracę z Wawel o obsługę kanału firmy na Instagramie. Agencja odpowiada za stworzenie całościowej strategii kanału @wawel_slodycze i od sierpnia br. zajęła się jego prowadzeniem.

29.10.2018 | przeczytano: 541 razy
„Serce Rośnie” – Wawel wystartował z drugą edycją akcji

Właśnie wystartowała druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez firmę Wawel. Kupując słodycze marki oznaczone serduszkiem, Konsumenci mogą wspomóc jedną z pięciu wybranych organizacji dobroczynnych biorących udział w programie. Pomaganie może być codziennym prostym gestem i dawać obopólną przyjemność – to przewodnia myśl projektu „Serce Rośnie”. Za strategię komunikacji i kreację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly, a za obsługę PR Garden of Words Group.

22.11.2017 | przeczytano: 2150 razy
Wawel uruchamia kolejne kampanie swoich submarek

Marka Wawel ogłosiła niedawno zmianę strategii komunikacji i uruchomiła kampanie reklamowe Mieszanki Krakowskiej oraz Fresh & Fruity. Właśnie wystartowała kampania kolejnej submarki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – oraz kampania outdoorowa czekolad w pięciu smakach. Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Schulz brand friendly, za produkcję Lemon Film Studio, za obsługę PR Garden of Words Group, a za zakup mediów dom mediowy METs.

03.10.2017 | przeczytano: 663 razy
Wawel SA z nową strategią komunikacji

Polski producent wyrobów cukierniczych wdraża nową strategię komunikacji. Najnowsze spoty galaretek Fresh & Fruity i Mieszanki Krakowskiej można już oglądać w głównych stacjach telewizyjnych, kolejne kampanie wkrótce. Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Schulz brand friendly, za produkcję Lemon Film Studio, za obsługę PR Garden of Words Group, a za zakup mediów dom mediowy METs.

11.09.2017 | przeczytano: 1066 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764