logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Garden of Words: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 103
José Mourinho, Bukayo Saka i Aitana Bonmatí w kampanii Snickers

Wystartowała najnowsza odsłona kampanii Snickers „Wypadasz z gry?”, do której zostały zaangażowane znane osobistości ze świata piłki nożnej: José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Marka nawiązuje do pozycjonowania „Głodny nie jesteś sobą”, tym razem prezentując futbolowe odsłony takich momentów.

08.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 204 razy
Marzenia zw kampanii GOdreams Banku BNP Paribas

Bank BNP Paribas wystartował z kampanią promującą usługę GOdreams, która umożliwia użytkownikom odkładanie pieniędzy na spełnianie marzeń. Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada zespół Havas Media.

07.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 362 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
IKEA z kampanią 30za300: radość w każdym stylu

IKEA w najnowszej kampanii promuje inspirujące i kompletne rozwiązania dla Klubowiczów IKEA Family. Za koncepcję i realizację kampanii 30za300 odpowiada VML. 

16.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 321 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Young Leosia w kampanii Orbit Refreshers

Artystka młodego pokolenia kontynuuje współpracę z marką Orbit Refreshers. Od 7 kwietnia Young Leosię będzie można zobaczyć w nowej kampanii reklamowej, w której namawia by „poczuć moc smaku”.

07.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 275 razy
Rafał Bednarek w Garden of Words Group

W lutym do zespołu Grupy Garden of Words dołączył Rafał Bednarek, obejmując stanowisko Corporate and Public Affairs Director. Jego zadaniem będzie wspieranie zespołu PR oraz rozwijanie kompetencji w zakresie PR korporacyjnego i Public Affairs, głównie w ramach Fresh Think – podmiotu Grupy dedykowanego projektom z tego obszaru.

02.04.2025 | Personalia | przeczytano: 618 razy
Garden of Words Group długofalowo dla Huawei

Od marca 2025 roku agencja FreshThink z Garden of Words Group rozpoczęła współpracę z nowym klientem z sektora nowoczesnych technologii. Do grona klientów agencji dołączył Huawei Polska. Głównym obszarem współpracy z agencją są działania PR w obszarach biznesowych Huawei związanych z sieciami telekomunikacyjnymi, rozwiązaniami dla przedsiębiorstw i zieloną energetyką.

02.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 466 razy
Gaming Zones: MediaMarkt i Garden of Words podsumowują akcję

22 miasta, 37 stref gamingowych w sklepach MediaMarkt i 35 tys. zaangażowanych graczy. Od września do grudnia ubiegłego roku Polska stała się areną wyjątkowego wydarzenia dla miłośników gier i nowych technologii.

06.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 389 razy
Trzy awanse w Good One PR

W październiku 2024 r. agencja Good One PR ogłosiła awanse w trzech zespołach. Aleksandra Sykulska awansowała na stanowisko Senior Account Executive w zespole Healthcare&Lifestyle, a Joanna Kuciel w zespole komunikacji B2B. Z kolei Monika Perdjon objęła stanowisko Account Executive w zespole komunikacji konsumenckiej. To kolejne awanse w Good One PR w tym roku.

28.10.2024 | Personalia | przeczytano: 774 razy
Orbit: Dziel się Uśmiechem - kolejna edycja programu

Wrzesień to nie tylko czas powrotów z wakacji, spotkań z dawno niewidzianymi kolegami i nauczycielami. Wraz z początkiem nowego roku szkolnego tradycyjnie rusza też kolejna, tym razem już 12. odsłona programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. W ramach wyjątkowych zajęć nawet 150 tysięcy uczniów z całej Polski ma szansę dowiedzieć się jak prawidłowo dbać o zęby i zapobiegać próchnicy. Program niezmiennie organizowany jest przez Mars Polska i Polski Czerwony Krzyż oraz wspierany merytorycznie przez Polskie Towarzystwo Stomatologiczne oraz Polskie Towarzystwo Stomatologii Dziecięcej. Ambasadorką inicjatywy od lat jest aktorka i działaczka społeczna Magdalena Różczka.

10.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 479 razy
Przygody z M&M’s w loterii konsumenckiej Mars Wrigley

Polacy statystycznie oglądają telewizję ponad 4 godziny na dobę1, a blisko 50% ankietowanych sięga po czekoladowe przekąski podczas wspólnych chwil przed telewizorem2. Dzięki kampanii marki M&M’s we współpracy z Disneyland w Paryżu można połączyć przyjemność z wizytą w najbardziej znanym parku rozrywki w Europie3.

05.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 365 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 103)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764