logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gartner: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 121
AI: za rok większość aplikacji będzie powstawać z użyciem no-code?

Do 2025 roku 70 proc. nowych aplikacji tworzonych przez przedsiębiorstwa będzie powstawać w metodologii low-code lub no-code – wynika z danych Gartnera. Coraz popularniejsze dziś połączenie platform no-code ze sztuczną inteligencją może przynieść firmom nie tylko oszczędności finansowe, ale również skrócić czas potrzebny do wdrożenia aplikacji, zwiększając ich konkurencyjność na rynku.

29.03.2024 | przeczytano: 375 razy
Canon Imageformula DR-S250N: integracja druków i zasobów

Modele pracy radykalnie zmieniły się w ciągu ostatnich lat w związku z postępującą transformacją cyfrową. Pracownicy coraz swobodniej decydują o tym, jak i skąd pracować, więc w organizacjach ewoluują procesy związane z obiegiem informacji i dostępem do nich. Skuteczne zarządzanie dokumentacją firmową w sytuacji, gdy zespoły są rozproszone pozostaje wyzwaniem zarówno dla menedżerów działów IT jak i dostawców urządzeń biurowych.

22.03.2024 | przeczytano: 246 razy
Tworzenie aplikacji tańsze dzięki wsparciu AI i platformom no-code

Według analizy McKinsey wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji w procesie tworzenia oprogramowania może pozwolić firmom na znaczną redukcję kosztów w tym zakresie – nawet do 45 proc. Wynika to przede wszystkim ze zdolności AI do opracowywania wstępnych wersji kodu. Funkcja ta stwarza podstawę do dyskusji na temat wzajemnej relacji pomiędzy sztuczną inteligencją a platformami no-code. Zdaniem ekspertów firmy Creatio przyniesie ona przełom w dziedzinie budowania aplikacji.

29.02.2024 | przeczytano: 388 razy
Do 2026 r. wyszukiwarkom ma ubyć 1/4 użytkowników

Do 2026 roku wyszukiwarkom internetowym ma ubyć aż 25 proc. użytkowników – wynika z najnowszego raportu analityków Gartnera. Przestaniemy wyszukiwać w tradycyjny sposób? Nie, ale na pewno to AI i nasze z nią rozmowy będą czymś na porządku dziennym. Co to oznacza dla właścicieli sklepów internetowych, którzy w swoich działaniach wykorzystują najpopularniejsze wyszukiwarki na potęgę?

27.02.2024 | przeczytano: 557 razy
Santander: 2024 rok w e-commerce upłynie pod znakiem AI

W listopadzie i grudniu ubiegłego roku na ponad 17 proc. wszystkich zamówień świątecznych wpłynęła sztuczna inteligencja, co przekłada się na 199 miliardów dolarów – wynika z analizy Salesforce przeprowadzonej na podstawie aktywności cyfrowej 1,5 mld kupujących. Dane te wskazują na silny trend w e-commerce w 2024 roku, którym będzie duży wpływ sztucznej inteligencji na kanał sprzedaży online. Co dokładnie czeka e-handel w najbliższych miesiącach? Odpowiada ekspert Santander Consumer Banku.

30.01.2024 | przeczytano: 275 razy
Platforma Martech SAS zintegrowana z generatywną sztuczną inteligencją

Klienci SAS mogą teraz wykorzystywać moc generatywnej sztucznej inteligencji na różnych etapach swojej pracy - od planowania działań marketingowych i identyfikacji odbiorców po projektowanie doświadczeń klienta i tworzenie kreacji dostosowanych dla różnych kanałów, na monitorowaniu i analizowaniu wyników kończąc.

06.10.2023 | przeczytano: 654 razy

Największa jednostka biznesowa Grupy K2, software house Fabrity, zwiększyła przychody o 36% rdr i wypracowała 1,5 mln zł zysku operacyjnego (+34% rdr). Trwa proces przeglądu opcji strategicznych dla spółek marketingowych, które w związku z tym są prezentowane jako aktywa przeznaczone do sprzedaży. Trwają już testy Perfectbota GPT, wykorzystującego szanse, jakie stwarza rewolucja sztucznej inteligencji i wielkich modeli językowych.

26.05.2023 | przeczytano: 411 razy

Algorytmy, sztuczna inteligencja, ciągłe rotowanie kanałami sprzedażowymi i wymyślanie koło na nowo. Praca marketingowca w 2023 roku to ciągłe stąpanie po cienkiej linii. Bo choć w reklamy internetowe klikamy coraz chętniej i sieć jest dla nas miejscem sprawdzania opinii i robienia zakupów, to nadal łatwo jest nas – odbiorców – zirytować niepotrzebnym spamem.

07.03.2023 | przeczytano: 1107 razy

Budowanie marki pracodawcy było bardzo ważne dla firm w 2022 roku. Dlaczego? Przedsiębiorstwa w ten sposób walczyły z brakiem zaangażowania pracowników, zjawiskiem quiet quittingu czy zrujnowaną reputacją. Dobrze rozwinięte działania z obszaru employer brandingu umożliwiają zdobycie przewagi konkurencyjnej. 2022 rok był czasem, gdy wielu pracodawców zauważyło potęgujący się spadek zaangażowania pracowników i zmianę ich priorytetów. Jakie działania z obszaru employer brandingu powinny podejmować firmy w 2023 roku? Co będzie na topie?

30.01.2023 | przeczytano: 685 razy
K2 Create stawia na metaverse

Agencja K2 Create (Grupa K2) rozwija swoje kompetencje i ofertę w zakresie obecności marek w metaverse. Agencja uruchomiła grupę roboczą Metaforce, stworzyła punkt VR dla swojego zespołu i rozszerzyła ofertę o warsztaty strategiczne dla marek pt. „Pierwsze kroki w metaverse”.

20.10.2022 | przeczytano: 912 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 121)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764