logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gatta: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 38
Gatta z nowym konceptem salonu w centrum handlowym Atrium Promenada

Gatta otworzyła salon w nowej części centrum handlowego Promenada w Warszawie. Położona na poziomie +1 przestrzeń to najnowszy koncept marki zaprojektowany w oparciu o światowe trendy. Szeroki asortyment produktów oraz ich dostępność tworzą przyjazne miejsce dla Klientek. Sama ekspozycja - manekiny to majstersztyk na najwyższym, globalnym poziomie.    

17.04.2023 | przeczytano: 1045 razy

Z początkiem nowego roku marka Gatta powierzyła TOUCH.PR swoją sportową siostrę – Gatta Active. Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację w social mediach, influencer marketing, działania z zakresu media relations oraz wsparcie kreatywne przy sesjach zdjęciowych i strategiach.

23.01.2023 | przeczytano: 311 razy
Touch.pr - awanse we wrocławskim oddziale

Wraz z początkiem grudnia 2022 roku w TOUCH.PR Dominika Szalek-Kanofocka i Artur Klich awansowali na stanowiska dyrektorskie.

02.01.2023 | przeczytano: 636 razy

Na polskim rynku zadebiutowała nowa marka owoców - Jupiter. Firmy Prima Group i Prima 2000, do których należy nowy brand, obsługę w zakresie social media i influencer marketingu w całości powierzyły agencji TOUCH.PR

12.12.2022 | przeczytano: 246 razy
O wewnętrznej kobiecości w najnowszej kampanii marki Gatta

Kobieta jest kobiecą, gdy dominującą cechą jej charakteru jest m.in. delikatność - tak deklaruje 91% kobiet oraz 86% mężczyzn. Z badania przeprowadzonego przez Instytut Badawczy SW Research na zlecenie marki Gatta jasno wynika, że obydwie płcie wewnętrzne cechy charakteru kobiet postrzegają przez pryzmat społecznych stereotypów. O tym, jaką rolę pełnią zachowanie czy indywidualne uwarunkowania osobowości przy definiowaniu wewnętrznej kobiecości, mowa w ogólnopolskiej, społecznej kampanii “Kobiecość to ja” marki Gatta.

10.10.2022 | przeczytano: 567 razy
Ruszyła ogólnopolska kampania marki Gatta „Kobiecość to ja”

Polki nie są przekonane o swojej kobiecości. Jak wynika z badania, przeprowadzonego przez Instytut Badawczy SW Research na zlecenie marki Gatta, tylko 38% mieszkanek naszego kraju uważa się za zdecydowanie kobiece. Stopień poczucia kobiecości uzależniony jest od wieku. Dopiero po 50 r.ż. więcej, bo 47% kobiet czuje się zdecydowanie kobieco, zaś w przedziale wiekowym 30-39 lat jedynie 34% pań. Niski procent poczucia kobiecości wynika m.in. ze stereotypów nt. „ideału kobiecości” oraz narzuconych wzorców społecznych. Dlatego, zachęcanie do przełamywania utartych schematów dotyczących kobiecości w tym zakresie jest celem ogólnopolskiej, społecznej kampanii „Kobiecość to ja” zainicjowanej przez markę Gatta.

08.07.2022 | przeczytano: 532 razy
Zmiany strukturalne w dziale kreacji w Schulz brand friendly

Agencja Schulz brand friendly postawiła na rozbudowę strukturalną zespołów kreatywnych. Do tej pory w agencji funkcjonowały trzy zespoły kreatywne. Obecnie ich liczba została zmniejszona do dwóch, ale jednocześnie zostały one powiększone, a w ich ramach powstały struktury wewnętrzne.

22.07.2020 | przeczytano: 602 razy
Agata Burnatowska dołącza do Harbingers jako Strategy Planner

Pod koniec września do krakowskiej agencji performance marketingu dołączyła Agata Burnatowska. Agata zasiliła szeregi #GameChangerów, aby wesprzeć Harbingers w budowaniu strategii komunikacji marek.

04.10.2019 | przeczytano: 488 razy
Kampania reklamowa Kino TV pod hasłem „Filmy Twojego życia”

Tom Cruise, Uma Thurman, Juliette Binoche i Meg Ryan pojawią się w kreacjach kampanii kanału Kino TV, która rusza 13 maja pod hasłem: „Filmy Twojego życia”. Wiodący przekaz koncentruje się wokół uwielbianych przez widzów  produkcji z oferty programowej Kino TV.

14.05.2019 | przeczytano: 1327 razy
E-marketing i dane o użytkownikach: Bezpłatne warsztaty

Aż 93 proc. ankietowanych marketerów korzysta z danych o użytkownikach[1]. Taki wynik pokazuje, że badanie danych staje się już koniecznością na drodze do sukcesu firm, a także ich sklepów internetowych. Dane pozwalają bowiem zrozumieć potrzeby oraz tendencje rynku. Już w najbliższą środę, 26 września o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub podczas bezpłatnych warsztatów szczegóły takich działań przybliży Aleksandra Lisiecka, Digital Analyst w agencji interaktywnej Bluerank.

21.09.2018 | przeczytano: 632 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 38)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764