logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 724
 Najbardziej opiniotwórcze media: marzec 2025

Najbardziej opiniotwórczym medium w marcu została „Rzeczpospolita” z wynikiem niemal 3,6 tys. odniesień w innych mediach. Na drugim miejscu – z liczbą niespełna 3,5 tys. wzmianek – znalazł się Onet. Podium zamyka Wirtualna Polska, generując ponad 3,3 tys. cytowań – informuje Instytut Monitorowania Mediów, autor raportu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce.

03.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 516 razy
„Trzymaj się faktów” - kampania Wyborcza.pl na wybory prezydenckie

„Gazeta Wyborcza” przygotowała wyjątkową ofertę prenumeraty cyfrowej, która ma na celu wspieranie świadomych decyzji wyborczych. W czasach, gdy media społecznościowe pełne są półprawd, fake newsów i manipulacji polityków, „Gazeta Wyborcza” niezmiennie stawia na rzetelność i sprawdzone informacje i zachęca do dzielenia się dostępem do subskrypcji, tak, aby jak najwięcej osób miało dostęp do jej treści. 

02.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 251 razy
 Nie tylko do czytania – nowa funkcja audio na Wyborcza.pl

„Gazeta Wyborcza” udostępniła nowe rozwiązanie dla swoich subskrybentów. Od teraz każdy nowy artykuł w serwisie Wyborcza.pl można nie tylko przeczytać, ale również wysłuchać. To nowoczesne rozwiązanie pozwala na jeszcze większą dostępność i wygodę korzystania z treści, a wszystko dzięki wykorzystaniu głosu Wojciecha Tymowskiego, wieloletniego dziennikarza „Gazety Wyborczej”, oraz technologii firmy ElevenLabs – światowego lidera w dziedzinie generatywnej sztucznej inteligencji audio. To kolejny krok w stronę innowacji, który wzbogaca doświadczenie prenumeratorów cyfrowych. 

29.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 321 razy
O tym się mówi: tekst Wojciecha Czuchnowskiego na czele zestawienia w marcu

W marcu zestawienie najbardziej zasięgowych publikacji otwiera artykuł Wojciecha Czuchnowskiego z „Gazety Wyborczej” na temat posła Dariusza Mateckiego oraz dowodów zacierania przez niego śladów i utrudniania śledztwa dotyczącego Funduszu Sprawiedliwości. Comiesięczny raport „O tym się mówi” przygotowuje Instytut Monitorowania Mediów (IMM) we współpracy z Radiem ZET. Powstaje on w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

27.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 271 razy
Voice Impact Award z wydłużonym terminem zgłoszeń

Ważne tematy, które pokazują przełamywanie barier, wymagają szczególnej analizy i refleksji. Dlatego wspólnie z jury i partnerami ogólnopolskiego konkursu grantowego Voice Impact Award, już w pierwszych dniach po jego ogłoszeniu, zdecydowaliśmy się na wydłużenie terminu zgłoszeń. Wszystko po to, by dać uczestnikom więcej przestrzeni na dopracowanie materiałów, które realnie mogą wpłynąć na naszą rzeczywistość. W związku z tym termin zgłoszeń zostaje wydłużony do 30 czerwca. Zaś zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się we wrześniu. 

17.04.2025 | Konkursy | przeczytano: 652 razy
Voice Impact Award: konkurs dla dziennikarzy i studentów dziennikarstwa

Opiniotwórcze redakcje wraz z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego (WDIB UW) oraz T-Mobile konkursem grantowym chcą zachęcać media i studentów dziennikarstwa do budowania pozytywnych postaw poprzez tworzenie materiałów burzących bariery w społeczeństwie.

08.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 295 razy
Gazeta Wyborcza rozpoczęła „Wielki test wiedzy o Unii Europejskiej”

1 kwietnia br. rozpoczął się nowy projekt edukacyjny “Gazety Wyborczej”. Uczniowie i uczennice szkół ponadpodstawowych z całej Polski sprawdzą swoją wiedzę 27 maja br. w Warszawie i Katowicach. Partnerem testu jest Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w ramach sprawowania przez Polskę prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.   

06.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 323 razy
Wyborczy Panel Obywatelski w „Wyborczej”

31 marca ruszył wyjątkowy projekt – Wyborczy Panel Obywatelski, organizowany przez "Wyborczą". Ponad 20 osób z różnych części Polski będzie na bieżąco komentować przebieg kampanii prezydenckiej. To pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polsce, które oddaje głos obywatelom i obywatelkom, pozwalając im aktywnie uczestniczyć w debacie publicznej

31.03.2025 | Świat mediów | przeczytano: 480 razy
O tym się mówi: lutowe zestawienie otwierają publikacje „Wyborczej”

Autorką najbardziej zasięgowych publikacji w lutym została Dominika Wielowieyska z „Gazety Wyborczej”, która opisywała zagraniczne podróże Karola Nawrockiego w latach 2017-2024. Comiesięczny raport „O tym się mówi” przygotowuje Instytut Monitorowania Mediów (IMM) we współpracy z Radiem ZET. Powstaje on w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

30.03.2025 | Świat mediów | przeczytano: 526 razy
Wyniki finansowe Grupy Agora po 4. kwartale 2024 r.

W 2024 r. Grupa Agora osiągnęła najwyższe w historii przychody, które wyniosły 1 480,5 mln zł1. Jednocześnie spółka zakończyła ubiegły rok z zyskiem netto 26,4 mln zł2 i zyskiem na poziomie EBITDA wynoszącym 257,1 mln zł1,3. W samym 4. kwartale spółka odnotowała 446 mln zł przychodów1, czyli więcej o 4,6% niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Istotny wpływ na przychody miała konsolidacja z Eurozetem, a także wzrost przychodów w segmentach Film i Książka, oraz Reklama Zewnętrzna. Kolejny rok z rzędu rosły przychody cyfrowe i internetowe Grupy Agora, które wyniosły ponad 420 mln zł.

30.03.2025 | Świat mediów | przeczytano: 289 razy
1 2 3
Strona 1/73 (artykułów: 724)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764