logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 314
„Szczęśliwe Firmy” – nowy projekt „Gazety Wyborczej” dla pracodawców

Co decyduje o tym, że czujemy się szczęśliwi w pracy, czy zadowolony pracownik oznacza również szczęśliwą i dobrze prosperującą firmę, jakie praktyki stosują najlepsi pracodawcy na rynku – m.in. na te pytania będą starali się odpowiedzieć paneliści pierwszej debaty organizowanej w ramach nowego projektu „Gazety Wyborczej” „Szczęśliwe Firmy”. Otwarte spotkanie z ekspertami odbędzie się już jutro – w czwartek, 13 czerwca br. o godz. 12:00 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego.

14.06.2019 | przeczytano: 97 razy
Nowa makieta na 30-lecie „Gazety Wyborczej” i wolnej Polski

Nowoczesne, przejrzyste i jeszcze bardziej przyjazne czytelnikom – takie będą wydania papierowe „Gazety Wyborczej” już od wtorku, 4 czerwca br. Projekt makiety, który zadebiutuje w 30. rocznicę wyborów z 1989 roku, przygotował Jacek Utko, utytułowany twórca szat graficznych gazet z całego świata. Dodatkowo w nowej odsłonie dziennik zaproponuje czytelnikom strony Temat dnia i dział Poradnik, a w piątki – tygodniki lokalne łączące dotychczasowe magazyny z przewodnikiem kulturalnym „Co Jest Grane 24”.

05.06.2019 | przeczytano: 188 razy
„Co pokolenie, to Wyborcza” - kampania wizerunkowa marki

Już w sobotę, 1 czerwca br. rozpocznie się nowa kampania wizerunkowa „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl pod hasłem „Co pokolenie, to Wyborcza”. Kreacje reklamowe, które będą prezentowane m.in. w telewizji, kinach i internecie, przypomną, że „Gazeta Wyborcza” już od 30 lat towarzyszy różnym pokoleniom i zmianom zachodzącym w Polsce.

31.05.2019 | przeczytano: 236 razy

Rozmowa z aktorką Joanną Szczepkowską, którą będzie można przeczytać już jutro – 1 czerwca br. w „Gazecie Wyborczej”, otworzy cykl wywiadów z niezwykłymi postaciami polskiej kultury. „Rozmowy na następne 30-lecie” ukazywać się będą w każdą sobotę w „Magazynie Świątecznym” przez najbliższych 30 wydań dziennika. Ostatni odcinek cyklu opublikowany zostanie tuż przed świętami Bożego Narodzenia.

31.05.2019 | przeczytano: 90 razy
„Gazeta Wyborcza” włącza się w akcję #vote4friendship

Już jutro – w piątek, 24 maja br. do całego nakładu „Gazety Wyborczej” zostanie dołączony plakat z flagą Unii Europejskiej z hasłem „Europa na tak!”. Na jego drugiej stronie czytelnicy znajdą grafikę odwołującą się do idei przyjaźni europejskiej, stworzoną przez młodych artystów w ramach akcji #vote4friendship. To wspólny projekt 16 krajów UE, który ma zachęcić młode osoby do głosowania w zbliżających się wyborach do Parlamentu Europejskiego.

24.05.2019 | przeczytano: 132 razy
Specjalne wydanie magazynu Nasza Europa przed eurowyborami

W sobotę, 18 maja br. z "Gazetą Wyborczą" ukaże się wyjątkowy numer magazynu "Nasza Europa", wydany na tydzień przed wyborami do europarlamentu. Czytelnicy będą mogli w nim przeczytać m.in. o najciekawszych pojedynkach na listach wyborczych do Parlamentu Europejskiego, a także sprawdzić poglądy 6 ugrupowań na konkretne tematy.

17.05.2019 | przeczytano: 126 razy
Provident przyznał nagrodę w konkursie Grand Press Photo 2019

Provident już trzeci rok z rzędu przyznał nagrodę specjalną w ramach konkursu Grand Press Photo. Jako partner kategorii Życie codzienne, Provident Polska wyróżnił zdjęcie wykonane przez Aleksandra Knittera, fotoreportera z Chojnic.

17.05.2019 | przeczytano: 199 razy
„1989” – specjalny magazyn „Gazety Wyborczej”

Na 30 urodziny „Gazety Wyborczej” i z okazji 30 nadchodzącej rocznicy pierwszych częściowo wolnych wyborów w Polsce, redakcja przygotowała wyjątkowy magazyn „1989”. Wydanie będzie w sprzedaży od jutra – czwartku, 9 maja br.

10.05.2019 | przeczytano: 113 razy
Polska w UE ma dopiero 15 lat - kampania społeczna

Gosia z Sosnowca, Lena z Ochab i Kuba z Mielca mają dopiero 15 lat. Dokładnie tyle, co Polska w Unii Europejskiej. Fakt, że ci piętnastolatkowie mogą dziś realizować swoje pasje, to w ogromnej mierze wynik przemian, które dokonują się w Polsce od 1 maja 2004 roku. Tego, że jako Polska wykorzystaliśmy ogromną szansę. #Dopiero15lat, najlepsze jeszcze przed nami - to przesłanie kampanii, która rusza w piętnastą rocznicę wstąpienia Polski do UE.

02.05.2019 | przeczytano: 519 razy
Zbigniew Jankowski szefem innowacji w „Gazecie Wyborczej”

Z początkiem kwietnia br. Zbigniew Jankowski dołączył do zespołu „Gazety Wyborczej”. Na stanowisku szefa innowacji będzie odpowiadał m.in. za strategiczne partnerstwa, projekty rozwojowe oraz innowacje w ofercie reklamowej premium, monetyzację danych, a także wzmacnianie pozycji „Gazety Wyborczej” jako lidera cyfrowej prasy w Polsce.

26.04.2019 | przeczytano: 290 razy
1 2 3
Strona 1/32 (artykułów: 314)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764