logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 682
20 czerwca br. ukaże się „Gazeta Uchodźców”

W czwartek, 20 czerwca br. już po raz trzeci ukaże się „Gazeta Uchodźców”. W ten wyjątkowy sposób „Wyborcza” będzie obchodzić przypadający tego dnia Światowy Dzień Uchodźców. Czwartkowe wydanie gazety zostanie przygotowane przez dziennikarzy i ich partnerów: osoby z doświadczeniem uchodźczym oraz imigrantów żyjących w naszym kraju. Teksty, materiały wideo oraz specjalny podcast opublikowane zostaną również na Wyborcza.pl/gazetauchodzcow.  

19.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 83 razy
Bycie sobą w kampanii dentsu z okazji Pride Month

Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z Klientami i Partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie różnorodności i wsparcie społeczności LGBTQIA+ w wymiarze sojuszniczym. Partnerami kampanii są Mastercard, Gazeta Wyborcza, ChilliZet, AMS, Move TV, Vibez i Glamour.

19.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 187 razy
„Wyborcza” powołała zespół ds. wzrostu

Od czerwca br. w strukturach spółki Wyborcza działa zespół ds. wzrostu – multidyscyplinarna grupa, która zajmuje się projektami związanymi z rozwojem treści cyfrowych wszystkich serwisów „Wyborczej”. To kolejny, ważny krok na ścieżce transformacji cyfrowej tytułu. Zespół ds. wzrostu odpowiada za projekty dotyczące treści, które są strategicznie ważne dla rozwoju i wizerunku „Wyborczej”.  

18.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 91 razy
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2024 r.

W pierwszym kwartale 2024 r. Grupa Agora osiągnęła rekordowe przychody. Niemal 386 mln zł wpływów oznacza wzrost w stosunku do poprzedniego roku o 30,5%, z czego ponad 100 mln zł pochodzi z kanałów cyfrowych i internetowych. Wyraźnie wyższe przychody wykazały segmenty Film i Książka oraz Radio. Zysk spółki na poziomie EBITDA powiększył się o niemal 53% do 54,6 mln zł, zaś wynik operacyjny EBIT wyniósł 10,5 mln.

26.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 263 razy
Najbardziej opiniotwórcze media: kwiecień 2024

Kwietniowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów ponownie otwiera TVN24. W ubiegłym miesiącu stacja była cytowana blisko 4,5 tys. razy. Drugie miejsce obejmuje Rzeczpospolita z liczbą niemal 3,7 tys. wzmianek, a trzecia pozycja należy do Onetu, na który media powoływały się przeszło 3,5 tys. razy.

26.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 528 razy
Gazeta Wyborcza i Wysokie Obcasy promują aktywność ruchową dzieci

Redakcje “Gazety Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” postanowiły w 2024 r. – roku Igrzysk olimpijskich – podjąć wyzwanie rozbudzenia w dzieciach miłości do ruchu, inicjując akcję edukacyjną “PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci”. W ramach projektu powstanie cykl eksperckich artykułów, podcasty i krótkie materiały wideo. Sponsorem akcji jest firma Toyota Central Europe.  

23.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 501 razy
Marcin Madej nowym Head of Subscription DGP

Wraz z początkiem maja stanowisko Head of Subscription w Dzienniku Gazecie Prawnej objął Marcin Madej. Blisko dwie dekady doświadczenia na rynku wydawniczym będzie wykorzystywać w Grupie INFOR PL jako osoba odpowiedzialna za rozwój obszaru cyfrowych subskrypcji DGP.

21.05.2024 | Personalia | przeczytano: 391 razy
Dorota Kruk szefową komunikacji i PR spółki Wyborcza

Z początkiem maja Dorota Kruk została szefową nowo utworzonego obszaru komunikacji i PR spółki Wyborcza. Będzie odpowiadać za zbudowanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, relacje z mediami oraz działania public relations związane z działalnością spółki Wyborcza, w tym “Gazety Wyborczej”. 

14.05.2024 | Personalia | przeczytano: 441 razy
Grupa Agora na Impact CEE 2024

Grupa Agora oraz jej media – Radio ZET, Radio TOK FM, “Wyborcza”, Wyborcza.biz, Gazeta.pl oraz Wydawnictwo Agora objęły patronatem medialnym tegoroczny Impact’24, a AMS został partnerem strategicznym OOH. W poznańskim Centrum Kongresowym uczestnicy i uczestniczki wydarzenia znajdą m.in. strefę Agora Miejsce Spotkań, studia radiowe oraz stoiska w strefie mediów. 

13.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 481 razy
Najbardziej opiniotwórcze media dekady. Kto kreuje debatę publiczną?

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

10.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 571 razy (komentarzy: 13)
1 2 3
Strona 1/69 (artykułów: 682)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764