logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 380
Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”

Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji Greenpeace Polska, dzięki której już od 8 lat tysiące osób wspiera pomaganie tym pożytecznym owadom.

17.09.2020 | przeczytano: 62 razy

„Reklama dla klimatu” to hasło specjalnej akcji portalu, której celem jest promowanie ekologicznych postaw przedsiębiorców. Na stronie głównej Gazeta.pl za symboliczną złotówkę prezentowane będą kampanie firm, które podejmują działania na rzecz środowiska. Kampanie reklamowe oferowane w ramach akcji będą emitowane w każdy piątek do końca listopada br.

14.09.2020 | przeczytano: 91 razy
Kampania społeczna „Kino to emocje”

4 września ruszyła ogólnopolska kampania społeczna „Kino to emocje”. W ramach projektu, który ma zachęcić do powrotu do kin, widzowie zobaczą pełne emocji spoty z udziałem Joanny Kulig i Marcina Dorocińskiego, w których aktorzy przypomną o wyjątkowej roli kina. Kampania, której patronem jest Polski Instytut Sztuki Filmowej, jest wspólną inicjatywą sieci: Cinema City, Helios, Multikina oraz kin studyjnych i lokalnych z całej Polski. Wsparcia udzielili także: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Polska Gildia Producentów oraz Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych.

05.09.2020 | przeczytano: 313 razy
„Zielony Poranek” w Gazeta.pl

„Poranna Rozmowa Gazeta.pl”, w każdy piątek, począwszy od 4 września br. zmieni się w „Zielony Poranek”. Każde wydanie programu będzie w całości poświęcone tematom związanym ze zmianami klimatycznymi i ekologią. W ten sposób Gazeta.pl jako pierwszy portal w Polsce w całości poświęci jeden ze swoich porannych publicystycznych formatów wyłącznie tematyce związanej z ochroną środowiska. Pierwszym gościem programu będzie minister klimatu Michał Kurtyka.

04.09.2020 | przeczytano: 265 razy

Gazeta.pl, Radio TOK FM i Wyborcza.pl połączą siły w przeddzień nowego roku szkolnego - 31 sierpnia br. w radiowo-internetowym programie specjalnym poświęconym edukacji w czasie pandemii. Rozmowy m.in. z ekspertami, nauczycielami i dyrektorami szkół będą dostępne w sieci i na antenie już po godz. 7:00.

28.08.2020 | przeczytano: 357 razy
Nowy, elastyczny model pracy Gazeta.pl

Nowoczesny, efektywny, a przede wszystkim elastyczny. Taki będzie nowy model pracy, którego założenia portal Gazeta.pl ogłosił dziś, 27 sierpnia 2020 r. całemu zespołowi. Model został wybrany po trzymiesięcznym procesie konsultacji ze wszystkimi pracownikami oraz współpracownikami Gazeta.pl i będzie obowiązywał od 15 września br. 

28.08.2020 | przeczytano: 260 razy

Fakty i mity na temat samochodów elektrycznych oraz ich eksploatacji - między innymi to znajdzie się w nowym cyklu serwisu Moto.pl pod tytułem „Wiedza elektryzująca”. Pierwszy odcinek, poświęcony filozofii użytkowania samochodu elektrycznego, ukazał się dziś, 25 sierpnia br.

25.08.2020 | przeczytano: 320 razy
Gazeta.pl o szkole w czasach pandemii

W nowej odsłonie cyklu "Jak będzie" redakcja Gazeta.pl weźmie pod lupę to, co wydarzyło się w ostatnich miesiącach i co czeka teraz uczniów, nauczycieli i rodziców. Portal rozpoczął cykl “Jak będzie: Edukacja”, w którym u progu nowego roku szkolnego podejmuje temat szkoły w czasach pandemii. Pierwsze artykuły z cyklu zostały opublikowane dziś, 24 sierpnia i są dostępne na stronie głównej Gazeta.pl.

24.08.2020 | przeczytano: 305 razy
„Jak pisać o osobach LGBT+. Poradnik dla mediów” od Gazeta.pl

O tym, jak pisać i mówić, żeby nie wykluczać i nie dyskryminować osób LGBT+ przypomina Gazeta.pl. Szeroko udostępniany dokument „Jak pisać o osobach LGBT+. Poradnik dla mediów” to zestaw wskazówek przygotowany z myślą o dziennikarzach i dziennikarkach, ale z którego skorzystać może każdy.

20.08.2020 | przeczytano: 379 razy (komentarzy: 18)

Gazeta.pl dodaje do logotypu hasło "Żywie Biełaruś!" (Niech żyje Białoruś!) oraz łączy siły z kolektywem reporterskim Outriders w ramach projektu "Białoruskie domino". Jego celem jest przedstawianie czytelniczkom i czytelnikom nie tylko ekskluzywnych informacji z Białorusi po szeroko kwestionowanych wyborach prezydenckich, ale także zarysowanie szerszego kontekstu wydarzeń obserwowanych przez białoruskich korespondentów Outriders.

13.08.2020 | przeczytano: 400 razy
1 2 3
Strona 1/38 (artykułów: 380)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764