logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gdynia: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 272
Podcast „WojewódzkiKędzierski” w wakacyjnej odsłonie

W najbliższy poniedziałek 15 lipca o godzinie 20:00 na stronie głównej Onetu, w Onet Audio, na kanale YouTube „WojewódzkiKędzierski” oraz na popularnych platformach podcastowych ruszy specjalne wakacyjne wydanie podcastu „WojewódzkiKędzierski”. Prowadzący Kuba Wojewódzki i Piotr Kędzierski przenieśli swoje studio podcastowe do Trójmiasta i rozmawiali z artystami muzycznymi podczas festiwalu Open’er.

13.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 82 razy
Polscy kadrowicze na Euro 2024 w mediach. Lewandowski na czele

W czerwcu 2024 roku nazwisko kapitana reprezentacji Polski było odmieniane w mediach przez wszystkie przypadki i to wiele razy. Czy Lewandowski zagra na Euro? Co stało się Lewandowskiemu? Czy bez Lewandowskiego nie mamy po co jechać na turniej? Na mistrzostwa ostatecznie pojechaliśmy z Lewandowskim, choć nie wystąpił on w pierwszym meczu z Holandią. Również o pozostałych kadrowiczach pisało się w czerwcu w polskich mediach o wiele więcej niż we wcześniejszych miesiącach. Największy wzrost publikacji odnotował natomiast Kacper Urbański – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

13.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 106 razy
Za nami Gdynia Design Days 2024Zobacz fotorelację

Za nami 9 dni festiwalowych emocji. Jak wyglądała 17 edycja Gdynia Design Days? O czym rozmawialiśmy? Jakie poruszano tematy? Co wzbudzało najwięcej emocji? Czas na krótkie podsumowanie.

08.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 344 razy
Z kontra X: relacje generacji

Relacje między pokoleniami Z i X odzwierciedlają dynamiczne zmiany zachodzące w społeczeństwie. Te dwie generacje często mają różne podejścia do pracy, życia codziennego i wartości. Konflikty pomiędzy nimi często wynikają z ich odmiennych perspektyw. Co jednak zrobić, aby zbudować dobre i wartościowe porozumienie między tymi pokoleniami?

02.07.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 301 razy
Złote łuki McDonald’s na Opene’rze

McDonald’s oficjalnie dołącza do grona partnerów Open’er Festival i zapowiada swoją strefę na terenie wydarzenia. Obecność na jednym z najpopularniejszych festiwali w Polsce to zaproszenie wszystkich festiwalowiczów do świata Maka.

28.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 246 razy
Centrum Riviera: wystawa w ramach Gdynia Design Days

Centrum Riviera zostało partnerem nadbałtyckiego festiwalu designu – Gdynia Design Days. W ramach 17 edycji wydarzenia, od soboty 22 do niedzieli 30 czerwca w Rivierze zostanie zaprezentowana interaktywna instalacja „Bańka informacyjna”. Kuratorkami projektu są Ewelina Antonowicz i Eliza Gawrjołek z Fashion Revolution Poland.

22.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 234 razy
Ostatnie dni do startu Gdynia Design Days

Już 22 czerwca startuje festiwal GDD pod hasłem Gdynia-Zdrój. Co czeka nas w tym roku? Oto krótkie podsumowanie.

18.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 513 razy
Objazdowa kampania informacyjna Spójrz, Polsko! Miej baczne oko na raka!

4 czerwca startuje w Polsce unijna kampania o nazwie „Spójrz, Polsko! Miej baczne oko na raka!”. Po sukcesie na Litwie, przez 5 polskich miast przejedzie autobus oferujący między innymi spotkania z lekarzami i naukowcami, którzy na co dzień zajmują się tematyką nowotworową. Celem kampanii organizowanej przez Komisję Europejską jest zwiększenie świadomości na temat profilaktyki onkologicznej oraz przełamywanie społecznego tabu dotyczącego raka.

05.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 225 razy
Legia, Jagiellonia i Śląsk na czele najbardziej medialnych klubów PKO BP Ekstraklasy

W kwietniu 2024 roku Legia Warszawa była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, ale również pozostałe drużyny odnotowały wzrosty publikacji względem poprzedniego miesiąca. Na drugą pozycję awansowała Jagiellonia Białystok, a podium zestawienia zamyka Śląsk Wrocław – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W Fortuna I Lidze przoduje z dużą przewagą Wisła Kraków, a wśród polskich piłkarzy Robert Lewandowski.

19.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 322 razy
Polska inspiruje Polskę: redakcyjna akcja Onet

Redakcja Onetu rusza ze studiem mobilnym i jedzie do najbardziej inspirujących miejsc w Polsce. Celem akcji jest pokazanie lokalnej pozytywnej Polski, w której dzięki zaangażowaniu lokalnej społeczności dzieją się ciekawe i inspirujące rzeczy. W ramach 3-tygodniowej akcji od 6 do 24 maja Onet odwiedzi 15 miejscowości na trzech trasach o łącznej długości 3,5 tys. kilometrów. Z każdej z odwiedzonych miejscowości powstanie program wideo, artykuły redakcyjne oraz materiały social media.

10.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 278 razy
1 2 3
Strona 1/28 (artykułów: 272)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764