logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GdzieZamieszkac.com: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Oficjalny polski panel na scenie festiwalu Cannes Lions

Cannes Lions 2024 zapowiada się wyjątkowo dla polskiej branży marketingowo-reklamowej. Polska jako kraj zaznaczy mocno swoją obecność na tym prestiżowym festiwalu realizując panel dyskusyjny "WSZYSCY JESTEŚMY IMIGRANTAMI", organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy KTR przy partnerstwie z Mastercard.

07.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 488 razy
Złote Spinacze 2023 rozdane!

Znamy zwycięzców 21. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie 97 nagród – 28 Złotych, 36 Srebrnych oraz 33 Brązowe Spinacze. W tym roku trzy agencje PR zdobyły tytuł „Najlepszego w konkursie” i odebrały podczas Gali Tytanowe Spinacze.

09.12.2023 | Konkursy | przeczytano: 2951 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2023!

Spośród rekordowej liczby 482 zgłoszeń w 21. edycji konkursu Złote Spinacze, Jury wybrało 108, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji w tym roku otrzymały agencje MSL i 24/7Communication – po 8 nominacji.

09.10.2023 | Konkursy | przeczytano: 2956 razy
Gdziezamieszkać.com od Mastercard zdobywa Tytanowego Lwa na festiwalu Cannes Lions

Dwa Złote, dwa Srebrne, trzy Brązowe, Grand Prix oraz ten najważniejszy, Tytanowy Lew, dla kampanii GdzieZamieszkac.com (Where to Settle) od Mastercard - to końcowy bilans Międzynarodowego Konkursu Kreatywności Cannes Lions 2023 dla kampanii stworzonej i zrealizowanej w Polsce przez Mastercard. Projekt został wyróżniony nagrodami łącznie w 6 kategoriach, zdobywając w sumie 9 Lwów.

26.06.2023 | Konkursy | przeczytano: 827 razy
6 Lwów dla Gdziezamieszkac.com od Mastercard na festiwalu Cannes Lions

Projekt GdzieZamieszkac.com (WhereToSettle) otrzymał dwa Złote, jednego Srebrnego i trzy Brązowe Lwy na Międzynarodowym Konkursie Kreatywności Cannes Lions. Platforma, która wspiera osoby uchodźcze w osiągnięciu stabilizacji życiowej oraz integracji społecznej i ekonomicznej w Polsce, powstała w odpowiedzi na kryzys humanitarny wywołany agresją Rosji na Ukrainę w lutym 2022 roku. Międzynarodowe grono jury w Cannes doceniło projekt w sześciu subkategoriach, spośród ośmiu, w których został nominowany. 13 nominacji i pierwsze sześć statuetek dla Mastercard to jeden z największych sukcesów polskiej branży marketingowej w tym prestiżowym konkursie. Wyniki pozostałych pięciu kategorii poznamy niebawem.

22.06.2023 | Konkursy | przeczytano: 672 razy
Mccann i Mastercard z nową odsłoną kampanii dla platformy Gdziezamieszkac.com

Narzędzie GdzieZamieszkać od Mastercard w prosty i szybki sposób dostarcza informacji na temat uśrednionych kosztów życia oraz przybliżonej wysokości wynagrodzenia, jakich można się spodziewać w różnych miejscach kraju. Powstało ono z myślą o obywatelach Ukrainy, którzy szukają w Polsce schronienia przed wojną, ale będzie także przydatne dla każdego zainteresowanego relokacją, niezależnie od jej powodów i pochodzenia danej osoby. Dzięki współpracy z Grupą Morizon-Gratka.pl platforma rozszerzyła swoją ofertę sprawiając, że w jednym miejscu można znaleźć wszystkie niezbędne informacje mające decydujące znaczenie przy wyborze miejsca zamieszkania, takie jak oferty mieszkaniowe i zatrudnienia oraz poglądowy koszt utrzymania w danej miejscowości. Jest to realne wsparcie w podejmowaniu decyzji, gdzie zamieszkać na dłużej. McCANN jest nie tylko współautorem pomysłu platformy GdzieZamieszkac.com, odpowiada też za koncepcję rozwoju platformy i przygotowanie strategii oraz kreację kampanii marketingowej.

23.02.2023 | Z rynku | przeczytano: 823 razy
McCann z kampanią dla platformy Gdziezamieszkac.com

McCANN realizuje dla marki Mastercard kampanię marketingową platformy GdzieZamieszkac.com pomagającej obywatelom Ukrainy w świadomym wybraniu miejsca do życia w Polsce. McCANN, poza współtworzeniem samego narzędzia GdzieZamieszkac.com, odpowiada również za przygotowanie strategii i koncepcji kreatywnej kampanii, komunikację display oraz działania w social mediach.

21.07.2022 | Z rynku | przeczytano: 780 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764