logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gemius: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 542
Wyniki badania Gemius/PBI za czerwiec 2019

Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.

17.07.2019 | przeczytano: 61 razy

Według danych Gemius/PBI w czerwcu serwis KomputerSwiat.pl odwiedziło 3,96 mln realnych użytkowników, co dało mu pierwszą pozycję wśród serwisów technologicznych trzeci miesiąc z rzędu.

15.07.2019 | przeczytano: 81 razy
Portal „Super Express” został rozbudowany o projekt Miasto

Treści lokalne ukazują się pod marką Eska Info i aktualizowane są na bieżąco przez reporterów z całego kraju. Szefem projektu Miasto Eska Info jest Sylwia Adamczyk, a za sprzedaż reklam odpowiada Mariusz Szuster.

15.07.2019 | przeczytano: 85 razy
Strona główna Gazeta.pl rośnie najszybciej na rynku

Aż 65% więcej użytkowników odwiedziło stronę główną Gazeta.pl w maju br. w stosunku do tego samego okresu w zeszłym roku. Jeszcze większy wzrost – o 186% strona główna portalu odnotowała wśród użytkowników urządzeń mobilnych. To największy wzrost liczby użytkowników strony głównej wśród najpopularniejszych polskich portali internetowych.

28.06.2019 | przeczytano: 245 razy
E-commerce w Polsce 2019

Gemius, wraz z Izbą Gospodarki Elektronicznej, już po raz siódmy przedstawia badanie E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”. Ponad 200-stronnicowy raport jest źródłem kompleksowej i rzetelnej wiedzy na temat polskiego rynku e-handlu, postaw zakupowych konsumentów oraz popularności sklepów e-commerce w różnych kategoriach produktowych.

28.06.2019 | przeczytano: 451 razy
Polacy spędzają rocznie średnio miesiąc w internecie

Przeciętny Polak spędza w ciągu roku w internecie ponad 760 godzin, czyli cały miesiąc – wynika z badań Gemiusa. Zdecydowana większość pozostaje online nawet w trakcie letnich wakacji. Niehigieniczne korzystanie z technologii cyfrowych połączone z przebodźcowaniem i nadmiarem informacji powoduje, że mózg nie jest w stanie efektywnie odpoczywać. Można to jednak zmienić, wprowadzając kilka prostych zasad, które zmienią złe nawyki – podkreśla Ula Dąbrowska, współautorka książki „Spa dla umysłu” (wyd. Burda Książki).

26.06.2019 | przeczytano: 161 razy
Wyniki badania Gemius/PBI za maj 2019

Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.

14.06.2019 | przeczytano: 291 razy
Komputer Świat liderem serwisów technologicznych

Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI, serwis Komputerswiat.pl odwiedziło w maju 4,23 mln użytkowników, co dało mu wiodącą pozycję wśród serwisów technologicznych w kraju. To już drugi miesiąc, kiedy marka pozostaje na szczycie popularności w tym segmencie.

14.06.2019 | przeczytano: 146 razy

Równo 129 prelegentów, blisko 1300 uczestników, wypełnione po brzegi sale, 2 dni pełnych emocji prelekcji i dyskusji na temat tego, jak rosnąć – jeśli chodzi o procesy, narzędzia, modele biznesowe i reklamowe, organizacje czy trendy, to bilans Forum IAB 2019. Trzynasta edycja najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce odbyła się 5-6 czerwca w Warszawie i przebiegła pod hasłem Re: Growth. Między innowacją a efektywnością.

07.06.2019 | przeczytano: 225 razy
20+, 40+, 60+ - Co wiemy o pokoleniach Polaków w sieci?

Internetowa rewolucja, która dokonała się na naszych oczach w ciągu ostatnich 20 lat, wpłynęła na nasze przyzwyczajenia i styl życia w sposób fundamentalny. Z okazji 20-lecia istnienia firmy Gemius chcemy przyjrzeć się temu, jak wygląda konsumpcja internetu wśród trzech pokoleń Polaków: 20-latków, 40-latków oraz 60-latków. Gdzie możemy znaleźć podobieństwa a gdzie różnice w sposobie korzystania z tego medium?

31.05.2019 | przeczytano: 178 razy
1 2 3
Strona 1/55 (artykułów: 542)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764