logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gemius: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 509
Wyniki badania Gemius/PBI za luty 2019

Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.

15.03.2019 | przeczytano: 158 razy
„Druga połowa” w Wirtualnej Polsce

We wtorek 5 marca w serwisie WP SportoweFakty premiera nowego programu piłkarskiego. „Druga połowa” to autorski cykl Michała Kołodziejczyka. Będzie w nim rozmawiał z dziennikarkami i ekspertkami, kobietami dla których futbol nie ma tajemnic. Emisja w każdy wtorek o godzinie 14:00 na Stronie Głównej WP i w WP SportoweFakty.

08.03.2019 | przeczytano: 250 razy
Badanie: Kobiety i mężczyźni w sieci – dane z Gemius/PBI

8 marca to data nierozerwalnie kojarząca się z Dniem Kobiet, który w Polsce obchodzony jest już od wielu lat. W ostatnim czasie coraz popularniejszy staje się także Dzień Mężczyzny, który ustanowiony został dwa dni później, 10 marca. Z okazji tych dwóch świąt postanowiliśmy przyjrzeć się temu, jakie są podobieństwa i różnice pomiędzy płciami, jeśli chodzi o sposób korzystania z sieci. Które serwisy są popularniejsze wśród kobiet, a które wśród mężczyzn? Kto jest aktywniejszy w mobile’u? Odpowiedzi na to pytanie przynoszą dane z badania Gemius/PBI.

07.03.2019 | przeczytano: 142 razy
Wideoblog Adama Kszczota w WP

Adam Kszczot rozpoczyna współpracę z serwisem WP SportoweFakty. Lekkoatleta, wielokrotny mistrz Europy i medalista mistrzostw świata, podzieli się swoim doświadczeniem w treningu. W środę, 27 lutego, premiera nowego odcinka „Profesor radzi”. Kolejne materiały w WP SportoweFakty będą pojawiać się  co dwa tygodnie.

01.03.2019 | przeczytano: 313 razy
SMS czy social media – dylemat marketingowca

Choć na pierwszy rzut oka może wydawać się to zaskakujące, daty narodzin SMS-ów i serwisów społecznościowych nie dzieli duży dystans czasu. Za dzień wysłania pierwszej wiadomości tekstowej przyjmuje się 3 grudnia 1992 r. a pierwsze witryny internetowe będące protoplastami współczesnych social media pojawiły się zaledwie trzy lata później. Już w 1995 roku wystartował w USA serwis Classmates pomagający w odszukaniu znajomych ze szkoły. Media społecznościowe na rozkwit popularności musiały jednak poczekać do drugiej połowy lat dwutysięcznych. A SMS-y? One szybko zdobyły uznanie użytkowników stając się także wdzięcznym narzędziem pracy specjalistów ds. marketingu. Który kanał komunikacji dziś może pochwalić się większą skutecznością? Sprawdźmy.

01.03.2019 | przeczytano: 143 razy
Multiscreen Day 2019: Trendy komunikacji marketingowej na wielu ekranach

Już 3 kwietnia br. w MsMermaid - Conference Center at The Tides (Wioślarska 8, Warszawa) odbędzie się jedna z najważniejszych konferencji dla branży medialnej – Multiscreen Day 2019. Organizatorem 4. edycji konferencji jest magazyn „Media & Marketing Polska" oraz serwis informacyjny MMP24, wydawane przez VFP Communications.

25.02.2019 | przeczytano: 231 razy
Badanie: Kto walczył o portfele zakochanych?

Dzień św. Walentego to coraz popularniejsze święto, które jest dla zakochanych kolejną okazją w roku do obdarowania się prezentami, takimi jak np. biżuteria. Czy popularność Walentynek jest już na tyle duża, żeby przełożyła się na aktywność reklamową w tej branży? Sprawdziliśmy, korzystając z narzędzia gemiusAdReal, kto postawił na telewizję, a kto na digital.

22.02.2019 | przeczytano: 119 razy
Wyniki badania Gemius/PBI za styczeń 2019

Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.

15.02.2019 | przeczytano: 294 razy
Kultura i rozrywka wśród najpopularniejszych kategorii 2018 r.

Najpopularniejszymi kategoriami tematycznymi w 2018 były Kultura i rozrywka, Informacje i publicystyka, Styl życia, Erotyka oraz Edukacja. Więcej o tym, jak Polacy korzystali z sieci w grudniu 2018, dowiesz się z analizy Gemiusa.

08.02.2019 | przeczytano: 154 razy
Gemius wprowadza programmatic video do Adocean SSP

Z końcem stycznia firma Gemius wprowadziła nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean SSP – możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej wideo w modelu programatycznym (programmatic video).

06.02.2019 | przeczytano: 152 razy
1 2 3
Strona 1/51 (artykułów: 509)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764