logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gen Z: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 72
Gen Z stawia nie tylko na AI i cyfrowe rozwiązania

Powszechnie pokolenie Z jest uznawane za osadzone w świecie cyfrowym i zapatrzone w AI. Wyniki nowego badania „Granice ucyfrowienia generacji Z”[1], przeprowadzonego przez LoveBrands Group wraz z SW Research, pokazują jednak, że przedstawiciele tej generacji w wielu obszarach – jak choćby zdrowie czy randkowanie – stawiają na bezpośrednie kontakty z drugim człowiekiem i jego doradztwo, przedkładając je nad rozwiązania cyfrowe. Wyniki badania komentują dr Konrad Maj, psycholog społeczny, kierownik Centrum HumanTech, Uniwersytet SWPS, oraz eksperci LoveBrands Group.

03.02.2025 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 185 razy
Najbardziej spłukane pokolenie? Na co Gen Z wydaje najwięcej?

Inny tryb pracy, różne priorytety i decyzje zakupowe. Nie ulega wątpliwości, że pokolenie Z, czyli grupa osób urodzonych między 1997 a 2012 rokiem, znacząco różni się od poprzedzających je Millenialsów. Choć przylgnęło do nich określenie najbardziej „spłukanej” generacji, to według prognoz, już w 2030 roku będą oni największą siłą napędową na rynku. Szacuje się, że ich siła nabywcza wyniesie wówczas 12 bilionów dolarów1. Warto wiedzieć, na co dziś Gen Z najchętniej wydaje swoje pieniądze – to cenne informacje nie tylko w kontekście zbliżających się świąt!

11.12.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 643 razy
HP Envy 6100 / 6500: nowe drukarki wielofunkcyjne

W ostatnim roku na zakup drukarek zdecydowało się kilkaset tysięcy konsumentów w różnym wieku. Szukają niezawodnych, wielozadaniowych urządzeń, dostosowanych do współczesnych potrzeb. Ich odzwierciedleniem jest nowa seria wielofunkcyjnych drukarek HP Envy 6100 / 6500.

28.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 293 razy
Plebiscyt Vibez Creators Awards. Znamy nominowanych

Redakcja serwisu Vibez ruszyła z nową inicjatywą, plebiscytem Vibez Creators Awards. Internauci nagrodzą w nim influencerów wyróżniających się zarówno kreacją swojego contentu, jak i realnym wpływem na kształtowanie przyszłości Internetu, edukowaniem i inspirowaniem swoich odbiorców.

17.11.2024 | Świat mediów | przeczytano: 291 razy
Big Picture wzmacnia zespół PR

Z początkiem listopada 2024 roku Izabela Budnik oraz Zofia Paśnicka awansują na stanowiska PR Consultant oraz Junior PR Consultant w agencji Big Picture. Awans jest wynikiem ich rosnącej samodzielności w realizacji projektów oraz wszechstronnych kompetencji, które znacząco wspierają rozwój agencji.

13.11.2024 | Personalia | przeczytano: 838 razy
Kampania promująca legalne źródła e-booków i audiobooków

Źródło ma znaczenie – podkreśla Stowarzyszenie Czytam i Słucham Legalnie i podpowiada, jak zgodnie z prawem korzystać z e-booków i audiobooków. Działania skierowane są przede wszystkim do pokolenia Z. Za kampanię odpowiada agencja Płodni.

12.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 400 razy
Agencja Verbum podsumowała kolejny rok na giełdzie

Agencja lojalnościowa MPL Verbum podsumowała rok obrotowy 2023/24. Po raz pierwszy w 27-letniej historii firmy przychody przekroczyły 30 mln złotych. To szczególnie dobra wiadomość dla pracowników, którzy od tego roku zostali zaproszeni do programu udziałów właścicielskich. MPL Verbum jest jedną z zaledwie kilku agencji reklamowych na polskim rynku, obecnych na rynku New Connect warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych.

18.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 376 razy
#OkresNoStres - program edukacyjny marki Bella

Program edukacyjny #OkresNoStres to więcej niż program o menstruacji - koncentruje się na psychologicznych aspektach pierwszego i kolejnych okresów. Opracowany dla uczennic klas 4, zgodnie z podstawą programową, ma także wspierać rodziców w przygotowaniu dziewczynek do pierwszej miesiączki i zminimalizować stres z nią związany. Dzięki inicjatorowi programu, marce Bella, szkoły mogą otrzymać bezpłatne materiały edukacyjne i higieniczne: scenariusz 45-minutowej lekcji do zrealizowania przez nauczycieli w ramach przedmiotu wychowania do życia w rodzinie lub godzin wychowawczych, materiały higieniczne dla szkół, pakiety dla uczennic, plakaty edukacyjne, a także ulotki dla rodziców. Autorką materiałów edukacyjnych jest Tosia Kopyt, doświadczona psycholożka i nauczycielka WDŻ, autorka książki edukacyjnej.

12.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 408 razy
Konferencja DIMAQ Day 2024 – już za kilka dni

Jakie trendy będą kształtować współczesny digital marketing w najbliższych latach, jak zmieniają się potrzeby odbiorców w rzeczywistości cyfrowej, jak dostosować działania do wymogów cyberbezpieczeństwa? Unikalna wiedza ekspercka, praktyczne porady i cenne kontakty biznesowe – to wszystko już 8, 9 i 10 października w czasie wyjątkowej konferencji DIMAQ Day organizowanej przez IAB Polska w trzech lokalizacjach: Katowice, Wrocław i Poznań. To już ostatni moment, aby zdobyć bilet.

01.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 558 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Wzmocnienie działu kreacji - That One Agency

Dział kreacji w That One Agency powiększył się o nowy seniorski team kreatywny. Do agencji dołączyły Joanna Kaniewska i Ola Malinowska. Utworzono także stanowisko Creative & Influencer Marketing Specialist, które objęła Julia Heleniak.

01.10.2024 | Personalia | przeczytano: 567 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 72)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764