logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Generali: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 70
Kolejne awanse i zmiany w Feeders Agency

Kolejny awans w Feeders Agency, jednej z wiodących agencji kreatywnych w Polsce. Na stanowisko Managing Directora awansuje Daria Polarczyk. która do tej pory pełniła funkcję Client Service Director. Jej miejsce zastąpi Magda Chętnik - wcześniej Head of Operations w agencji Labcon (Group One).

14.02.2024 | przeczytano: 591 razy
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2023

Przewodniczącą Jury 21. edycji Złotych Spinaczy została Marta Jóźwiak, Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Aleksandra Chalimoniuk (OTCF), Anita Ryng (IKEA Retail), Alicja Wysocka-Świtała (Clue PR), Maciej Lasoń (Unilever), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska) oraz Grzegorz Szczepański (Hill+Knowlton Strategies Poland).

21.08.2023 | przeczytano: 848 razy
Kampania ubezpieczenia NNW „Generali, z myślą o Tobie”

Generali, w kampanii reklamowej ubezpieczenia NNW „Generali, z myślą o Tobie” z Programem Generali Vitality w promocji, pokazuje, jak wspiera klientów w dążeniu do zdrowego i aktywnego życia. Hasłem kampanii jest „Twoja droga do zdrowia jest tak wyjątkowa jak Ty”, bo każdy dla nas jest niepowtarzalny i posiada własną drogę do zdrowego stylu życia.

18.08.2023 | przeczytano: 580 razy
Velobank z nową rzeczniczką i dyrektorką Biura Public Relations

VeloBank wzmocnił zespół odpowiedzialny za public relations, który dba m.in. o wizerunek banku, relacje z mediami i interesariuszami. Od sierpnia br. funkcję rzeczniczki prasowej pełni Monika Banyś. Urszula Maciejewska buduje świadomość marki oraz opracowuje i wdraża strategię komunikacji dla projektów CSR. Ignacy Słoński koordynuje tematy związane z udziałem w konferencjach, pozycjonowaniem ekspertów i komunikacją projektów sponsorskich, natomiast Justyna Bogucka-Kwella odpowiada za PR produktów bankowych. Biurem Public Relations zarządza Katarzyna Koper.

11.08.2023 | przeczytano: 558 razy
„Ekoewolucja” według Stora Enso: recykling włókien pierwotnych

Stora Enso była jednym z pionierów rynkowych w zakresie produkcji włókien pierwotnych. Jednak – jak podkreśla w opublikowanym na firmowym blogu materiale Phillip Hanefeld, Senior Vice President kierujący działem innowacji i R&D w jednostce biznesowej Packaging Materials tej firmy – prawdziwym dla niej wyzwaniem, a zarazem misją jest stymulowanie działań w ramach tzw. „ekoewolucji”. Z tego względu Stora Enso nieustannie bada możliwość zastosowania włókien pochodzących z recyklingu w różnych aplikacjach docelowych, uwzględniających przede wszystkim segment opakowań (m.in. spożywczych). Jak podkreśla Phillip Henefeld, dla firmy liczy się każde odzyskane i powtórnie wykorzystane włókno drzewne, co jest swego rodzaju globalnym wyzwaniem. Z tego względu Stora Enso prowadzi prace nad wprowadzaniem na rynek innowacyjnych rozwiązań dedykowanych recyklingowi, podjęła też szereg inicjatyw wspólnie z partnerami, które mają wesprzeć procesy związane z odzyskiem, czyszczeniem oraz sortowaniem włókien – w powtarzających się cyklach.  

27.03.2023 | przeczytano: 895 razy
Michał Bednarczyk rozwija dział marketing automation w Green Parrot

Michał Bednarczyk, head of performance w warszawskiej agencji digitalowej Green Parrot, rozwija dział marketing automation. Tworzy struktury, procesy i ścieżkę rozwoju dla mediowców, którzy chcą rozwijać się w dziedzinie automatyzacji. W 2023 roku marketing automation i rozwiązania no-code będą najbardziej perspektywiczną gałęzią marketingu internetowego.

17.01.2023 | przeczytano: 683 razy
Jury Złotych Spinaczy 2022

Przewodniczącym Jury jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy został Grzegorz Szczepański, CEO agencji Hill+Knowlton Strategies Poland. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Anna Cywińska (Danone, Fundacja Nutricia), Justyna Gościńska-Bociong (Medicover), Anna Wiśniewska (Skanska), Łukasz Przybysz (Uniwersytet Warszawski) oraz Sebastian Stępak (MSL).

22.08.2022 | przeczytano: 1517 razy
Generali sponsorem Baborówko Jumping Show 2022

Generali Agro wsparło Baborówko Jumping Show 2022, które odbyło się w pierwszy weekend lipca. Zostało też patronem jednego z konkursów. Ubezpieczyciel od lat aktywnie współpracuje ze środowiskiem hodowców koni, m. in. oferując rozbudowaną ochronę ubezpieczeniową tych zwierząt.

11.07.2022 | przeczytano: 540 razy
Peppermint powered by Quad z silnym wzmocnieniem zespołu

Pięć osób dołączyło do działów kreacji, strategii i Client Service Peppermint powered by Quad. Agencja inwestuje w rozwój kompetencji. W planach ma dalszy rozwój zespołu.

19.01.2022 | przeczytano: 1591 razy
Ryszard Solski dołączył do grona laureatów „Łbów PR”

Polskie Stowarzyszenie Public Relations ogłosiło laureata Nagrody „Łby PR” 2021. Podczas konferencji "PSPR Day" statuetkę odebrał Ryszard Solski, założyciel i prezes agencji Solski Communications. Wydarzenie było też sposobnością do spotkania się laureata z branżową publicznością i rozmowy m.in. o planach biznesowych, sektorze PR i jego reprezentacji, sytuacji dot. R4S czy o Radzie Etyki Public Relations.

23.11.2021 | przeczytano: 732 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 70)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764