logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Get More Social: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 28

Sieć spożywcza Intermarché rozstrzygnęła przetarg dotyczący nowej platformy komunikacji marki. W przetargu uczestniczyły 4 agencje: Brain, DDB&tribal, Grandes Kochonos i Young & Rubicam. Od 1 września partnerem Intermarché została agencja reklamowa DDB&tribal. Zakres współpracy obejmie obsługę strategiczno-kreatywną w obszarach ATL, BTL i digital.

21.09.2018 | przeczytano: 419 razy
Zuzanna Dąbrowska i Artur Cichoń dołączają do Dotrelations

dotrelations, agencja komunikacji zintegrowanej, wzmacnia dział strategii i sprzedaży inwestując w rozwój nowych kompetencji. Stanowisko Art Directora objęła Zuzanna Dąbrowska, poprzednio w Filmpoint, a na pozycji Senior Strategy Managera będzie pracował Artur Cichoń, wcześniej w Q&A Communications.

15.05.2018 | przeczytano: 2521 razy
Nowa osoba w zespole Bidlab

Do zespołu Bidlab – agencji mediowej specjalizującej się w efektywnym pozyskiwaniu ruchu – dołączył Paweł Piskorz. Objął on stanowisko Online Advertising Specialist.

19.03.2018 | przeczytano: 544 razy
Intermarché startuje z fanpage'em na Facebooku

Sieć sklepów Intermarché, działająca w ramach Grupy Muszkieterów, uruchomiła fanpage na Facebooku. Za jego obsługę odpowiadać będzie agencja Get More Social.

28.09.2017 | przeczytano: 511 razy
Jakub Błaszczykowski i Cartoon Network zachęcają: „Bądź kumplem, nie dokuczaj”

Startuje trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj” organizowanej przez Cartoon Network. W tym roku twarzą akcji został piłkarz reprezentacji Polski - Jakub Błaszczykowski, który zachęca dzieci do gry fair play i propaguje koleżeńskie zachowania.

03.04.2017 | przeczytano: 549 razy

Grupa dotPR, właściciel marek dotPR i Get More Social, będzie kontynuować kompleksowe działania PR i social media dla Turner Broadcasting System Poland – nadawcy takich kanałów, jak Cartoon Network, Boomerang, TNT czy CNN. Umowa została podpisana na kolejny rok.

09.02.2017 | przeczytano: 494 razy
Wyjątkowe razem, jak i osobno: letnia kampania Amica

Amica wystartowała z nowymi działaniami wspierającymi sprzedaż swoich chłodziarek i zamrażarek w sezonie letnim. Zintegrowana kampania będzie prowadzona m.in. w telewizji, prasie, Internecie oraz w kanałach social media. Komunikacja akcji będzie oparta na podkreśleniu nowoczesnego designu oraz wyjątkowych funkcji produktów.

27.06.2016 | przeczytano: 594 razy
Case Study: Tydzień Gry o Tron - akcja Inea

Ponad 1300 zgłoszeń konkursowych, ponad pół miliona zasięgu, 3500 reakcji i blisko 1000 nowych fanów marki - to efekt działań komunikacyjnych w kanałach social media operatora multimedialnego INEA. Fanów zaangażowała akcja #TydzieńGryoTron zorganizowana w związku z premierą nowego sezonu Gry o tron w HBO.

24.05.2016 | przeczytano: 1702 razy
Wafle inspirują w kampanii marki Kupiec

Co łączy angielskiego dżentelmena, szczupłą blondynkę, marynarza, wampira, kowboja oraz wafle ryżowe? Wszyscy są bohaterami nowej kampanii reklamowej promującej wafle firmy Kupiec. Marka w prosty i humorystyczny sposób przypisała produktom różne postacie, dzięki czemu chce wykreować modę na wafle jako przekąskę na każdą porę dnia i różne okazje.

20.04.2016 | przeczytano: 1743 razy
SMS-y i e-maile XXI wieku?

Powiadomienia SMS i wiadomości e-mail to stare i nieco zapomniane przez marketerów narzędzia promocji. Wbrew pozorom nie straciły one jednak na wartości. Dlaczego tak jest i jak z ich pomocą skutecznie realizować działania wpisujące się w najnowsze trendy, wyjaśniają eksperci.

06.04.2016 | przeczytano: 727 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 28)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764