logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GfK: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 99

Kolejne trzy organizacje powiększyły szeregi IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Do kurii professional services dołączyły McCann, Blix oraz subko&co.

18.01.2024 | przeczytano: 333 razy
Medyczne fake newsy rozprzestrzeniają się jak choroby zakaźne

44 proc. Polaków zdecydowanie poparło przynajmniej jedną nieprawdziwą informację o tematyce zdrowotnej – pokazało badanie GfK przeprowadzone w ubiegłym roku dla Fundacji Digital Poland. Obszar zdrowia jest jednym z najczęściej wykorzystywanych motywów w fake newsach. Zjawisko to mocno przybrało na sile zwłaszcza w pandemii COVID-19 i wciąż jest obecne, a walka z nim jest bardzo trudna, ponieważ nieprawdziwe informacje w internecie – podobnie jak wirusy – szybko i łatwo się rozprzestrzeniają. Z serwisów fact-checkingowych do weryfikowania informacji korzysta tylko ok. 5 proc. Polaków. Co istotne, na pseudonaukowe teorie i fake newsy bardziej podatni są ludzie młodzi, ufający mediom społecznościowym, którzy nie są w stanie samodzielnie odróżnić, co jest prawdą, a co fałszem.

22.12.2023 | przeczytano: 641 razy
85 lat IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy

W październiku 2023 roku IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy najbardziej wpływowa, globalna organizacja zrzeszająca członków z branży komunikacji marketingowej, obchodzi 85. rocznicę powstania. Wyjątkowy jubileusz będzie okazją do wielu ważnych spotkań i wydarzeń.

04.10.2023 | przeczytano: 321 razy

Członkowie Rady Nadzorczej IAA Polska podczas pierwszego posiedzenia wyłonili ze swego składu nowego przewodniczącego. Jednogłośnie wybrany został Jacek Olechowski, Prezes Zarządu Mediacap. Pracami Sądu Dyscyplinarnego pokieruje Jerzy Straszewski, Prezes Zarządu PIKE. Przypominamy również, że decyzją Członków IAA Polska, Prezeską Zarządu ponownie została Agnieszka Sora, Regional Director NCE Consulting, GfK Poland.

07.09.2023 | przeczytano: 318 razy
Wakacje i oszczędzanie w dwóch kampaniach Velobanku

VeloBank wystartował z nową kampanią marketingową dla Elastycznego Konta Oszczędnościowego. W swoich spotach zachęca do zmiany tradycyjnych form odkładania pieniędzy, które według GfK wciąż wybiera co piąty Polak, na oszczędzanie z bankiem. Pokazuje, że jest to zarówno wygodna i bezpieczna alternatywa, jak i sposób na pomnażanie swoich środków dzięki atrakcyjnemu oprocentowaniu. Równolegle uruchomiona została także kampania radiowa, w której VeloBank poleca się na wakacje.

11.08.2023 | przeczytano: 518 razy
Jak oglądają telewizję Polacy?

Statystyczny Polak ogląda telewizję przez ok. 3 godziny i 55 minut dziennie. Chociaż może wydawać się to dużo, czas spędzany przed telewizorem regularnie maleje, do czego przyczynia się rozwój telewizji na żądanie (VoD). Sposób oglądania telewizji, a także potrzeby widzów, znacząco zmieniły się na przestrzeni lat. Sprawdź, jakie nawyki panują wśród polskich widzów.

20.07.2023 | przeczytano: 409 razy
Poznaliśmy nowe władze IAA Polska na lata 2023-2025

Członkowie IAA Polska na walnym zebraniu wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2023-2025. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny. Prezeską Zarządu IAA Polska ponownie została Agnieszka Sora, Regional Director NCE Consulting, GfK Poland.

29.06.2023 | przeczytano: 519 razy

Kolejne cztery organizacje dołączają do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. W realizację inicjatyw Stowarzyszenia w ramach kurii reklamodawców włącza się Leroy Merlin Polska, a w ramach kurii professional services: Proxi.cloud, Questpass oraz RITF.

27.06.2023 | przeczytano: 302 razy
Kaufland stawia na świeżość w swoich sklepach i… nowej kampanii marketingowej

Świeżość produktów, w szczególności artykułów wrażliwych, tj. owoców i warzyw, pieczywa oraz asortymentu oferowanego w ladzie obsługowej, to główny temat najnowszej kampanii marketingowej sieci Kaufland. Detalista, wykorzystując wiele kanałów komunikacji, podkreśla swoje zaangażowanie w dostarczeniu konsumentom wysokojakościowych produktów, do czego nawiązuje również hasło przewodnie kampanii: „Gdzie przebojową świeżość mam”.

01.06.2023 | przeczytano: 711 razy

18 maja w Zamku Ujazdowskim odbyła się finałowa Gala 2. edycji rankingu Best Brands Poland, podczas której poznaliśmy najsilniejsze marki na polskim rynku, wybrane głosem 7,5 tys. konsumentów.  Wśród laureatów, którzy otrzymali „Oskary Marketingu” w 6. kategoriach badania, znaleźli się: InPost, Winiary, Castorama, Samsung, Lidl (Bio Organic) oraz JBL.

26.05.2023 | przeczytano: 496 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 99)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764