logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gliss: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Lekcja Nieśmiecenia: szkolny konkurs na kampanię promocyjną

3 kwietnia 2024 rusza IV edycja konkursu „Lekcja Nieśmiecenia”, czyli projektu ekologicznego, organizowanego przez firmę Henkel Polska oraz Fundację Nasza Ziemia. Jest on skierowany do szkół podstawowych, przedszkoli oraz placówek oświatowych i ma na celu teoretyczną oraz praktyczną naukę ekologicznych nawyków, związanych z segregacją śmieci. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: stacje do nauki selektywnej segregacji odpadów oraz granty finansowe. 

03.04.2024 | przeczytano: 252 razy
„Bez wymówek” – nowa kampania Durex zachęcająca do bezpiecznego seksu z użyciem prezerwatyw

„Gumki wszystko psują”, „nic złego się nie stanie”, czy „wyjmę na czas” to tylko niektóre popularne wymówki odnoszące się do unikania seksu z zabezpieczeniem. 7 czerwca, w Międzynarodowy Dzień Seksu, Durex rozpoczął kampanię, która konfrontuje je z faktami i udowadnia, że prezerwatywy to nie tylko skuteczny[1] środek antykoncepcyjny, ale również jedyny chroniący jednocześnie przed infekcjami i mogący zwiększać odczuwaną przyjemność podczas seksu.

10.06.2022 | przeczytano: 889 razy
Ruszyła wielka loteria Schwarzkopf

Z końcem grudnia 2021 r. wystartowała kolejna odsłona wielkiej loterii Schwarzkopf pod nazwą „Jesteś o włos od nagrody”. Jest ona organizowana przez marki kosmetyczne Schwarzkopf, należące do firmy Henkel. Uczestnicy mogą zdobyć atrakcyjne nagrody pieniężne.

13.01.2022 | przeczytano: 848 razy
Marka Gliss i Hebe we wspólnej akcji CSR

29 lipca w drogeriach Hebe wystartował plebiscyt „Rób to, co kochasz”, organizowany przez markę kosmetyczną Gliss, należącą do firmy Henkel, oraz Fundację Sukcesu Pisanego Szminką. Ma on na celu wyróżnienie kobiet, które angażują się społecznie, prężnie działają w biznesie lub wyróżniają się ciekawą pasją. Ambasadorką marki Gliss oraz samego plebiscytu jest Małgorzata Rozenek-Majdan.

10.08.2021 | przeczytano: 744 razy
Hebe i marka Gliss z Fundajcą Sukces Pisany Szminką dla wyjątkowych kobiet

29 lipca wystartował plebiscyt „Rób to, co kochasz“, będący wspólną akcją Hebe, marki produktów do włosów Gliss oraz Fundacji Sukces Pisany Szminką. Ta wyjątkowa inicjatywa realizowana będzie w sklepach Hebe w całej Polsce, a na celu ma wyróżnienie kobiet, które wykazują się przedsiębiorczością, realizują swoje pasje i angażują się w działalność charytatywną.

30.07.2021 | przeczytano: 519 razy
Rozenek-Majdan wspiera fundację Rak’n’Roll w akcji marki Gliss

Wystartowała akcja marki Gliss „Twój włos ma moc!”, której celem jest wsparcie podopiecznych fundacji Rak’n’Roll, mierzących się z utratą włosów w wyniku chemioterapii. Twarzą kampanii została ambasadorka marki – Małgorzata Rozenek-Majdan. Za koncepcję i organizację akcji odpowiada agencja Albedo Marketing.

02.06.2021 | przeczytano: 742 razy

Henkel Beauty Care postawił na agencję Altavia, zapraszając ją do współpracy przy wprowadzeniu na rynek nowej linii kosmetyków do włosów – intensywnie regenerujących masek Gliss 4w1 Protein+. Kampania launchowa toczy się zarówno w sklepach w całym kraju, jak i w mediach tradycyjnych oraz w internecie.

15.07.2020 | przeczytano: 563 razy
Nowa dyrektor marketingu Beauty Care w Henkel Polska

Z początkiem września 2019 r. Monika Banaś-Jankowska objęła stanowisko dyrektor marketingu w dziale Beauty Care (kosmetyki) w polskim oddziale firmy Henkel. Odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i trade marketingowej marek kosmetycznych z portfolio firmy, do których należą m.in. Palette, Taft, Syoss, Schauma, Gliss Kur i Fa.

03.10.2019 | przeczytano: 729 razy
Branża FMCG dominuje wśród reklam wideo na Ukrainie

Spoty żywności, napojów i kosmetyków zdominowały ranking 10 reklam wideo, które miały w zeszłym miesiącu największą widownię w ukraińskim internecie. Na pierwszym miejscu w TOP10 znalazła się kreacja Coca-Coli, którą oglądało 5,9 mln osób i która odnotowała 15,5 mln wyświetleń.

30.04.2017 | przeczytano: 773 razy
Pomóż dzieciom spełniać marzenia

3 września b.r. ruszyła akcja Henkel Polska sp. z o.o. pod hasłem „Pomóż dzieciom spełniać marzenia”. W ramach inicjatywy, Henkel Polska zdecydowała się przekazać część przychodu ze sprzedaży swoich produktów, dostępnych w sieci Carrefour, na edukację podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Akcja potrwa do 15 września b.r.

05.09.2014 | przeczytano: 862 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764