logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Global Census DEI: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2

Dziś (15 marca) rusza druga fala globalnego badania pracowników reklamy i marketingu Global Census DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Wyniki pozwolą sprawdzić postęp w zakresie różnorodności, równości i integracji w branży. Z inicjatywy Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR Polska uczestniczy w badaniu po raz pierwszy i jest jednym z 34 rynków, na którym jest ono realizowane do połowy kwietnia.

15.03.2023 | przeczytano: 768 razy

Zaledwie 20 proc. kobiet pracujących w branży komunikacji marketingowej nie spotyka się z dyskryminacją ze względu na swoją płeć. Znaczące, bo mężczyzn, którzy nie zetknęli się  z dyskryminacją kobiet jest aż 63 proc. Taki i wiele innych zaskakujących wniosków przyniosło pierwsze badanie dotyczącego równości w polskiej reklamie i marketingu #PoStronieKobiet? Premiera raportu jeszcze w kwietniu.

25.04.2022 | przeczytano: 555 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764