logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Global Shopper Marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Opakowanie ma większy wpływ na decyzje zakupowe niż reklamaZobacz wideo

Nawet 80 proc. decyzji zakupowych zapada w miejscu sprzedaży, a 70 proc. z nich ma charakter impulsowy. Blisko połowa milenialsów podczas robienia zakupów przemierza cały sklep, a decyduje się na ten produkt, który najbardziej się wyróżnia. To właśnie opakowanie, a nie reklama, jest najskuteczniejszym narzędziem promocji. Konsumenci zwracają uwagę nie tylko na kwestie wizualne, lecz także dużą wagę przywiązują do idei zero waste i przyjaznych środowisku opakowań.

09.09.2019 | przeczytano: 169 razy

Rynek opakowań kształtuje się dynamicznie, a świadomość i wymagania klientów stale rosną. Opakowanie jest 6-krotnie efektywniejszym środkiem promocji niż reklama – wynika z szacunków Stowarzyszenia Strategii Opakowania. Producenci zmuszeni są do ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań, które pomogą im skutecznie wyeksponować dany artykuł. Jednocześnie wielu z nich w dalszym ciągu – ku rozczarowaniu konsumentów – nie postrzega opakowania jako trampoliny do budowania lojalności wobec marki oraz wywoływania w klientach silnych, pozytywnych emocji. Kto wobec tego w marketingowej walce o uwagę konsumenta wróci z tarczą, a kto na niej?

16.07.2019 | przeczytano: 179 razy
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!

Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

21.06.2019 | przeczytano: 711 razy
Margaret, Maleńczuk i Maserak wracają w reklamie nowego radlera Warka

Warka Radler wprowadza zupełnie nowy produkt – pierwszego w Polsce radlera bez alkoholu warzonego na ciemnym piwie, czyli Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%. Bezalkoholowe piwo promuje spot, w którym po raz kolejny pojawiają się Margaret, Maciej Maleńczuk i Rafał Maserak.

12.04.2019 | przeczytano: 804 razy
Global Shopper Marketing projektuje dla Warki z Ronaldinho

Ruszyła nowa kampania piwa Warka, której twarzą jest ikona piłki nożnej – Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach oraz w materiałach promocyjnych. Za projekty opakowań oraz kreację BTL odpowiada agencja Global Shopper Marketing.

04.04.2019 | przeczytano: 601 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Global Shopper Marketing wzmacnia dział Client Service

Do zespołu Global Shopper Marketing – niezależnej agencji obsługującej największe marki z sektora FMCG – dołączyły Beata Grosicka, Marta Ormicka i Patrycja Przybylska. Objęły one odpowiednio stanowiska: Account Director, Account Manager i Account Executive. Grosicka ostatnio związana była z Gutenberg networks. Ormicka wcześniej pracowała dla NAV agency, a Przybylska w agencji marketingowej Stor9_.

14.03.2019 | przeczytano: 525 razy

Global Shopper Marketing, niezależna agencja specjalizująca się w obsłudze czołowych marek z sektora FMCG, wybrała partnera w zakresie działań PR. Od marca za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe odpowiada Triple PR.

11.03.2019 | przeczytano: 231 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764