logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Godzina dla Ziemi WWF: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Znane twarze w roli rzek w kampanii Godzina dla Ziemi WWF

Fundacja WWF Polska rozpoczyna kampanię dla swojej flagowej akcji Godzina dla Ziemi WWF. W tym roku fundacja kładzie nacisk na problemy, z którymi borykają się polskie rzeki. 5 znanych osób wciela się w role płaczących rzek i zachęca do podpisania petycji. Swojego wizerunku udzielili: Majka Jeżowska, Iga „Ofelia” Krefft, Ula Dębska, Michał „Rozkoszny” Korkosz i Michał Piróg.

13.03.2024 | przeczytano: 300 razy
AMS ponownie w akcji „Godzina dla Ziemi WWF”

W akcji „Godzina dla Ziemi WWF” AMS bierze udział od lat.  Jej cel jest prosty – skłonić wszystkich do refleksji nad zmianami klimatu. W tym roku – w sobotę, 26 marca lider rynku OOH w Polsce będzie przez cały dzień – co godzinę – emitować ekologiczny mini-serial na Digital Citylightach w całym kraju. Złożą się na niego treści merytoryczne – praktyczne wskazówki, jak każdy z nas może zadbać o naszą planetę. Partnerem merytorycznym akcji jest WWF.  Zwieńczeniem działań będzie przygaszenie przez AMS oświetlenia na digitalowych nośnikach o godz. 20.30.

24.03.2022 | przeczytano: 330 razy
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło

Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w trosce o naszą przyszłość. W sobotę 28 marca o 20.30 wyłączmy światło i pamiętajmy, że jesteśmy częścią wielkiego ekosystemu, a Ziemia to nasz wspólny dom.

27.03.2020 | przeczytano: 930 razy
Jet Line i Myled dołączają do akcji Godzina dla Ziemi WWF

Agencje reklamowe Jet Line i MyLED wspólnie włączyły się do akcji Godzina dla Ziemi WWF. Od poniedziałku, na ekranach MyLED oraz witrynach MORE w Warszawie rozpocznie się emisja specjalnie przygotowanego na tę okazję spotu.

26.03.2020 | przeczytano: 727 razy
„Nie tamujmy rzek, niech płyną” apeluje WWF Polska

Tamy niszczą środowisko naturalne i przyczyniają się do wyginięcia ryb, ptaków i ssaków. Niestety, nadal aż 75 proc. Polaków uważa, że tamy ochronią nas przed powodzią, a niemal połowa wierzy, że nie szkodzą środowisku naturalnemu. Ambasadorem kampanii został dinozaur polskich rzek - jesiotr ostronosy. 4-metrowa makieta przedstawiciela tego gatunku – w skali 1:1 z czasów gdy jesiotry pływały w Wiśle -  jeździć będzie po Polsce i zachęcać Polaków do podpisania się pod apelem do Premiera Mateusza Morawieckiego o ostateczną rezygnację z budowy tamy w Siarzewie oraz kolejnych zapór na polskich rzekach. Apel wskazuje również na pilną potrzebę analizy efektywności istniejących tam i rozbiórkę tych, które straciły już znaczenie gospodarcze, a stanowią zagrożenie dla ludzi i przyrody. Petycję może podpisać każdy na godzinadlaziemi.pl. Za kreację kampanii odpowiada Keino Grupa, a działania Public Relations koordynuje agencja First Aid Communication.

04.03.2020 | przeczytano: 900 razy
Kreatura 2019: 10 nagród głównych i 32 wyróżnienia

28 listopada odbyła się gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2019. Poza statuetkami zostały przyznane dwie nagrody specjalne: dla Isobar Polska, PHD i Propeller Film, za innowacyjne użycie klasycznego medium - Pierwszy spot TV live dla Škoda Polska oraz dla firmy Storytel za niebanalne formy reklamowe i udział w rozwoju kategorii podcastów oraz audiobooków. Nagroda AdFM - Radia RMF - została przyznana kampanii wizerunkowej Piątnicy "Śniadanie to podstawa".

03.12.2019 | przeczytano: 2564 razy
Walk dla WWF Polska w kampanii Godzina dla Ziemi WWF 2019

Nikt nie niszczy mebli, sprzętu AGD i RTV, nie zbija luster w swoim domu. A jednak każdego dnia niszczymy Ziemię – nasz dom. Walk Digital przygotował emocjonalną kampanię w ramach akcji Godzina dla Ziemi WWF 2019 dla Fundacji WWF Polska.

04.03.2019 | przeczytano: 1137 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764