logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goldbach Group: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11

Z początkiem 2015 roku Goldbach Interactive wchodzi w struktury Goldbach Audience. Grupa Goldbach nie doszła do porozumienia z potencjalnymi inwestorami i nie zdecydowała się na sprzedaż działającej na polskim rynku agencji interaktywnej.

05.12.2014 | Świat mediów | przeczytano: 519 razy

Grupa Goldbach w Polsce konsoliduje sprzedaż mediów oraz awansuje nowych dyrektorów. Od lipca 2014 roku Goldbach Audience poszerzy swoją ofertę o obsługę wszystkich typów mediów oraz przejmie od Goldbach Interactive dotychczasowych klientów z tego obszaru.

23.06.2014 | Z rynku | przeczytano: 924 razy

Goldbach Group otrzymał certyfikat EDAA Trust Seal za działanie zgodne z wytycznymi skierowanymi do podmiotów zajmujących się reklamą behawioralną online (OBA). Przyznany certyfikat świadczy o dobrowolnym przestrzeganiu przez firmę najwyższych standardów ochrony prywatności użytkowników.

07.03.2014 | Świat mediów | przeczytano: 1102 razy

Amscreen, największa w Europie sieć reklamy typu digital signage, rozpoczęła współpracę z międzynarodową grupą mediową Goldbach Group, specjalizująca się w zakresie komunikacji elektronicznej siecią sprzedaży powierzchni reklamowej w mediach elektronicznych, mobilnych i interaktywnych.

12.09.2013 | Świat mediów | przeczytano: 861 razy

Goldbach Group, jeden z głównych graczy na rynku mediów w Europie, utworzył Goldbach Poland, holding łączący operujące w Polsce spółki, a także zdecydował o przekształceniu ARBOinteractive w Goldbach Audience.

07.01.2013 | Świat mediów | przeczytano: 820 razy
Marek Parzydło Country Managerem w Goldbach Group

Szwajcarska grupa mediowa Goldbach Group wybrała Country Managera dla swoich polskich spółek. Stanowisko to objął Marek Parzydło.

26.11.2012 | Świat mediów | przeczytano: 1524 razy

Goldbach Audience, jedna z trzech linii biznesowych Goldbach Group, szwajcarski dostawca w zakresie marketingu online, w telewizji internetowej, telefonii komórkowej i w grach komputerowych/wideo, oraz nugg.ad, operator największej w Europie platformy do inteligentnego zarządzania grupami docelowymi, ogłosiły nawiązanie partnerskiej współpracy na rynku szwajcarskim.

25.10.2012 | Świat mediów | przeczytano: 684 razy
Międzynarodowe biuro sprzedaży mediów online Goldbach International otwarło biuro w Londynie

Goldbach International, międzynarodowe biuro sprzedaży mediów online, z oddziałem w Londynie oraz z nowym Head of International Sales - Karolem Piekutowskim.

12.09.2012 | Z rynku | przeczytano: 2392 razy (komentarzy: 1)
Krzysztof Różycki na stanowisku Head of Product Development w Arbointeractive

Od 01. lutego funkcję Head of Product Development Grupy ARBOinteractive pełni Krzysztof Różycki.

21.02.2012 | Z rynku | przeczytano: 1356 razy

Wraz z otwarciem Goldbach Interactive Poland, Goldbach Group rozszerza paneuropejską współpracę na rynku digital marketing, wprowadzając full service’ową agencję marektingu cyfrowego na polski rynek.

12.09.2011 | Z rynku | przeczytano: 1964 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764