logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Arrow: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 184
Michał Szczur awansuje w Mindshare Polska

Z początkiem marca Michał Szczur awansował w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska na stanowisko Head of Digital Strategy & Training. W nowej roli będzie odpowiadał m.in. za strategiczne wsparcie klientów, new business, a także szkolenia zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz.

08.03.2024 | przeczytano: 351 razy
Joanna Sroka jurorką Young Creatives Cannes

Joanna Sroka, Associate Creative Director w VML, zasiądzie w składzie jury Young Creatives Cannes 2024. To konkurs skierowany do młodych pracowników i freelancerów branży komunikacji marketingowej. 

03.03.2024 | przeczytano: 724 razy
Kolejne wzmocnienie zespołu Salestube

Do zespołu Paid Social spółki Salestube (Group One) na stanowisko Head of Paid Social dołączyła Diana Sano. W swojej nowej roli będzie odpowiedzialna między innymi za rozbudowę oferty produktowej w obszarze Paid Social, wdrażanie strategii Paid Social na rynku lokalnym i zagranicznym, a także za koordynację i rozwój kompetencji prawie 30-osobowego zespołu Paid Social. Dołączenie Diany do zespołu Salestube jest kolejnym silnym wzmocnieniem kompetencji spółki MarTech & e-commerce connected na rynku międzynarodowym, do której w ostatnim czasie dołączyli także Krzysztof Rosiński w roli CTO & Managing Partner oraz Katarzyna Jakubów - Tyka w roli Head of SEO.  

31.01.2024 | przeczytano: 482 razy
Endorfina Events podsumowuje rok 2023

Agencja oszacowała przychody na poziomie 50 mln PLN realizując łącznie 237 projektów. Dołączyła do 27names – największej sieci niezależnych agencji eventowych w Europie, rozbudowała stałą strukturę do 34 osób rozwijając nowe kompetencje, zrealizowała szereg wydarzeń korporacyjnych, które miały miejsce w Polsce i regionie, wystartowała Beksiński.Live – swój pierwszy autorski cykl wydarzeń biletowanych oraz została uznana Agencją Eventową Roku. 2024 będzie zaś rokiem jubileuszowym, w którym agencja świętować będzie 15-lecie istnienia na rynku.

11.01.2024 | przeczytano: 564 razy
Kampania Motorola nagrodzona na Effie Awards 2023

Motorola otrzymała prestiżową nagrodę Effie Awards 2023 w kategorii Consumer Goods za kampanię „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor”. Marka wraz z ambasadorami skupiła się na promocji ważnych dla pokolenia Z wartości, wśród których kluczowe były otwartość oraz różnorodność. Kampania towarzyszyła premierze smartfona motorola edge 30 neo.

09.11.2023 | przeczytano: 756 razy
Anna Domoń Senior awansuje w Liquidthread

Anna Domoń jest związana z agencją LiquidThread od 2019 roku, w której zaczynała jako Integrated Communication Executive. Dwa lata później, obejmując stanowisko Integrated Communication Managerki, zbudowała 6-osobowy zespół, którego procesy zostały specjalnie dopasowane pod konkretne biznesowe wyzwania Klientów agencji.

18.10.2023 | przeczytano: 705 razy
Joanna Bosakirska: z Media Direction OMD do Veovee

Do Veovee, warszawskiej agencji digitalowej, dołączyła Joanna Bosakirska. Jako Chief Business Officer stanęła na czele działu client service i będzie odpowiedzialna m.in. za jego rozwój. Zespół agencji zasili również Milena Wieleńska oraz Karol Giżowski. Oboje objęli stanowiska Account Managerów.

20.09.2023 | przeczytano: 1108 razy
Agencja Chapter 1 dla Miasta Poznania

Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla Miasta Poznania kampanię, której celem jest zachęcanie mieszkańców Poznania by zostawali rodzicami zastępczymi oraz budowanie świadomości na temat tego co oznacza bycie rodzicem zastępczym i czym różni się od adopcji. Kampania prowadzona będzie pod hasłem „Pomóż dzieciom przejść trudną drogę. Zostań rodzicem zastępczym”. Startuje dziś, jej główna fala potrwa miesiąc (m.in. lokalna TV, nośniki DOOH, komunikacja miejska, emisja spotu wideo w internecie), zaś dodatkowe działania zaplanowane są do końca roku.  

31.08.2023 | przeczytano: 647 razy
Karol Okrasa i OLX Praca podkręcają lunchboxy

Nudna kanapka wyglądająca z papierowej torebki? Znowu makaron z tuńczykiem w sosie pomidorowym? A może mnożące się wydatki na jedzenie smaczne, ale na mieście? Monotonia i dodatkowe koszty potrafią wkurzać, ale wcale nie musi tak być. Udowadnia to Karol Okrasa, który na zaproszenie i we współpracy z OLX Praca inspiruje do zdrowego i prostego gotowania posiłków idealnych do odgrzania podczas przerwy w pracy.

29.08.2023 | przeczytano: 448 razy
Dawid Szczepaniak, Piotr Osiński i Joanna Sroka w jury konkursu KTR

Dawid Szczepaniak będzie przewodniczącym jury kategorii Entertainment tegorocznego konkursu KTR. Piotr Osiński zasiądzie w jury kategorii Technology, a Joanna Sroka w jury kategorii Communication.

24.07.2023 | przeczytano: 946 razy
1 2 3
Strona 1/19 (artykułów: 184)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764