logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goldenline: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 47
Bartosz Hojka wybrany na kolejną kadencję do Rady Nadzorczej World Association of News Publishers

World Association of News Publishers (WAN-IFRA) wybrała swoje władze na kolejne lata. Do Rady Nadzorczej stowarzyszenia na kolejną kadencję dołączył Bartosz Hojka, prezes zarządu Agory. W Tajpej, stolicy Tajwanu trwa właśnie 74. światowy kongres WAN-IFRA – World News Media Congress 2023, który podjął już 5 ważnych rezolucji dotyczących wolności prasy, m.in. wzywając do uwolnienia uwięzionych dziennikarzy, a globalną społeczność – do większej solidarności z Ukrainą.

29.06.2023 | przeczytano: 371 razy
Prezes Agory Bartosz Hojka w Radzie Nadzorczej WAN-IFRA

W grudniu 2021 r. Bartosz Hojka, prezes Agory dołączył do składu Rady Nadzorczej World Association of News Publishers (WAN-IFRA), jednego z największych na świecie stowarzyszeń medialnych. Jako reprezentant spółki w czasie dwuletniej kadencji w radzie będzie wspierać organizację w realizacji jej najważniejszych obecnie projektów na rzecz wolności prasy i niezależności dziennikarskiej, zrównoważonego rozwoju mediów oraz wprowadzania dalszych innowacji w branży medialnej.

16.12.2021 | przeczytano: 571 razy
Mariusz Puzynowicz dyrektorem sprzedaży w Grupie Hrlink

We wrześniu 2021 r. Mariusz Puzynowicz objął stanowisko dyrektora sprzedaży Grupy HRlink. W ramach swoich obowiązków nadzoruje działania sprzedażowe i marketingowe marek HRlink i Goldenline.

23.09.2021 | przeczytano: 414 razy
Hrlink przejął Goldenline

Zakończył się proces przejmowania spółki Goldenline przez nowego właściciela, którym jest HRlink. Zmiana przyniosła także nowe otwarcie dla portalu kariery Goldenline. Odświeżony profil użytkownika, nowa wyszukiwarka kandydatów, dedykowane zespoły obsługujące platformę i zauważalny wzrost liczby użytkowników – to pierwsze efekty integracji Goldenline z HRlink

16.03.2021 | przeczytano: 789 razy
Goldenline i Hrlink wzmacniają zespół marketingu

Krzysztof Syrek – nowym szefem działu marketingu, a Adam Piwek – menedżerem ds. komunikacji i contentu. To najnowsze zmiany w strukturze działu marketingu spółek Goldenline i HRlink dostarczających rozwiązania dla zespołów HR i Polaków chcących rozwijać swoją karierę.

08.01.2021 | przeczytano: 749 razy (komentarzy: 7)
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.

W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły kolejne rekordowe poziomy. O wynikach operacyjnych spółki przesądziły zdarzenia jednorazowe, związane zwłaszcza z odpisami wartości aktywów spółek zależnych, a także odczuwalne już od połowy marca br. skutki pandemii COVID-19, przede wszystkim związane z zamknięciem kin i narastającym ograniczaniem budżetów reklamowych.

29.05.2020 | przeczytano: 412 razy
Goldenline wraca do gry

Spółka Goldenline tworzy kompleksową platformę rozwoju zawodowego, a także nowoczesne rozwiązania technologiczne dla swoich użytkowników oraz klientów biznesowych. Pod sterami nowego prezesa Tadeusza Kuropatwińskiego firma przedefiniowała swoją strategię oraz model biznesowy.

18.10.2019 | przeczytano: 1051 razy (komentarzy: 22)
Goldenline z nowym prezesem i wzmocnionym zespołem menedżerskim

Spółka Goldenline, tworząca platformę rekrutacyjną Goldenline.pl, wprowadza zmiany w zespole menedżerskim odpowiedzialnym za realizację nowej strategii firmy. To pierwsze efekty pracy Tadeusza Kuropatwińskiego, który został prezesem spółki w lipcu br.

04.10.2019 | przeczytano: 814 razy (komentarzy: 14)

GoldenLine, jeden z największych serwisów rekrutacyjnych w Polsce, „zatrudnił" sztuczną inteligencję. W najbliższych miesiącach działanie serwisu zaczną wspierać rozwiązania oparte na zaawansowanych narzędziach analizujących zachowania użytkowników, rozpoznających ich potrzeby, które tworzy firma Datumo, dostawca rozwiązań z zakresu Big Data i Business Intelligence.

25.01.2019 | przeczytano: 386 razy
#Paymeequal – międzypłciowe nierówności płacowe w kampanii społecznej Pracowni_eb

Rozpoczęła się multimediowa kampania społeczna #PayMeEqual, zwracająca uwagę na problem tzw. luki płacowej. To projekt przygotowany przez Pracownię_EB, agencję należącą do GoldenLine, we współpracy z pracodawcami, inicjatywą UN Global Compact i Państwową Inspekcją Pracy.

07.12.2018 | przeczytano: 720 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 47)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764