logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good Looking Studio: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 44
Lokalna odsłona kampanii „Run Your Way” New Balance

New Balance kontynuuje działania związane z tegoroczną odsłoną kampanii ‘ Run Your Way’. Oprócz globalnych bohaterów, marka chce również zaprezentować lokalnych biegaczy oraz ich wyjątkowe historie. Łączy ich jedno: biegają, ale dla każdego z nich ta aktywność ma inne znaczenie i każdy z nich robi to na własnych zasadach.

22.03.2024 | przeczytano: 345 razy
New Balance powraca z kampanią Run Your Way

Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając jednocześnie do tego, by działać we własnym stylu i w zgodzie z samym sobą.

01.03.2024 | przeczytano: 510 razy
Współpraca z Jysk i motion mural: kampania Kiedy Ślub? od Canal+

W najbliższy piątek, 9 lutego rusza premiera serialu KIEDY ŚLUB? – komedii obyczajowej od millenialsów dla millenialsów, z parą jednych z najciekawszych obecnie aktorów młodego pokolenia, Marią Dębską i Erykiem Kulmem jr. Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital, social media i influencerów, a także kampanię z JYSK oraz nowoczesny motion mural w Warszawie. Za planowanie mediów odpowiada Havas Media, za współpracę z influencerami Havas Play, a za stworzenie muralu Good Looking Studio. 

09.02.2024 | przeczytano: 583 razy
„W skrócie” – kampania poszerzająca wiedzę o HIV

9 na 10 Polaków uważa, że HIV ich nie dotyczy, jednak prawda jest inna – wirusem może zakazić się każdy z nas, kto jest aktywny seksualnie. Ten ważny temat został poruszony w najnowszej, ogólnopolskiej kampanii Fundacji Edukacji Społecznej, a powodem jest stale rosnąca liczba zakażeń. Poprzez kampanię, FES wraz z partnerami, chce zbudować świadomość na temat HIV i zachęcić Polaków do regularnego wykonywania testu oraz stosowania prezerwatyw.

29.11.2023 | przeczytano: 585 razy
Kampania Resibo – You make beauty. We care.

Resibo, polska marka kosmetyczna podejmuje odważny krok w ramach nowej kampanii wizerunkowej. Firma słynąca ze skutecznych produktów do pielęgnacji ciała i włosów nawiązuje do tworzenia piękna na własnych zasadach. Hasłem kampanii jest “You make beauty. We care”.

13.11.2023 | przeczytano: 591 razy
Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy

Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie świadomości klientów, aby ich pierwszym wyborem podczas podejmowania decyzji zakupowych była właśnie drukarka Canon.

22.09.2023 | przeczytano: 623 razy
Pepsi oddało młodym swoje miejsca na muralach w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi i Gdańsku

Aż 16 miejsc na muralach przejęli laureaci konkursu Pepsi Space. Prace można już podziwiać w przestrzeni największych miast w Polsce. Przez cały sierpień wyróżnione prace konkursowe sukcesywnie będą pojawiać się także w pozostałych przestrzeniach offline, jak i online.

08.08.2023 | przeczytano: 665 razy
Nowa odsłona kampanii Old Spice

Firma Procter&Gamble Polska, właściciel marki Old Spice, przedstawia najnowszą odsłonę kampanii promującej kosmetyki z linii Old Spice Captain. Kontekstowe murale, które nawiązują do kultowej kampanii sprzed lat, mają za zadanie odświeżyć sztandarową linię marki oraz podkreślić hasło Stay Fresh 24/7. Za koncepcję odpowiada Feeders Agency.

30.05.2023 | przeczytano: 1224 razy
Awanse w dziale Client Engagement VMLY&R Poland

Urszula Zielińska, Emilia Głowińska oraz Aleksandra Maleszyk awansowały na stanowisko Group Account Manager, natomiast Tomasz Milewski został Account Supervisorem.

19.05.2023 | przeczytano: 980 razy
W Warszawie powstał mural „(Z)mierz się z cukrzycą”

Na warszawskiej mapie murali pojawiła się wyjątkowa praca, która ma zwrócić uwagę przechodniów na słodko-gorzki problem, z jakim do 2050 roku mierzyć się będzie co 3. osoba na świecie. Zdobiący praską kamienicę mural powstał w ramach kampanii „(Z)mierz się z cukrzycą”, której celem jest podniesienie świadomości społeczeństwa na temat prawidłowego, regularnego pomiaru cukru we krwi. Mural znajduje się przy ulicy Zamoyskiego 29, tak więc następny przystanek – metro Stadion Narodowy, a stacja docelowa – cukrzyca pod kontrolą.

18.11.2022 | przeczytano: 814 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 44)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764