logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 104
(P)okaż serce: 3. edycja kampanii na rzecz nowotworów dziecięcych

Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie ruszyła z trzecią edycją kampanii (P)okaż serce. Jej celem jest zwiększenie świadomości społecznej dot. nowotworów dziecięcych, a w szczególności zwrócenie uwagi na ich niejednoznaczne objawy. W badaniu społecznym przeprowadzonym w ramach kampanii, aż 66% dorosłych Polaków zadeklarowało, że nie posiada wystarczającej wiedzy na temat chorób onkologicznych u dzieci. Jednocześnie 67% przyznaje, że chciałoby wiedzieć więcej na ten temat[1]. To dowodzi, że edukacja społeczeństwa w zakresie nowotworów dziecięcych jest niezbędna. Do kampanii dołączyli Paulina Krupińska-Karpiel oraz Sebastian Karpiel-Bułecka, zaś drugi rok z rzędu wspierają ją Anna i Robert Lewandowscy. Za komunikację i koordynację działań odpowiada agencja Good One PR. 

06.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 132 razy
ENGIE Polska wybiera Good One PR

Agencja Good One PR wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną grupy ENGIE w Polsce, wchodzącej w skład międzynarodowego koncernu energetycznego ENGIE specjalizującego się w niskoemisyjnych produktach i usługach. W ramach projektu agencja odpowiada za stworzenie i realizację kompleksowej strategii PR, wsparcie komunikacji wewnętrznej oraz pozycjonowanie i wzmocnienie wizerunku marki w mediach zewnętrznych. Współpraca rozpoczęła się z początkiem bieżącego roku.

05.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 225 razy
Edycja specjalna DIMAQ Voice: Jak budować strategie ESG, które działają?

Jak skutecznie mówić o ESG, aby budować zaufanie? Czy małe i średnie firmy powinny angażować się w zrównoważony rozwój? Jakie działania CSR można wdrożyć bez dużego budżetu? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą eksperci podczas edycji specjalnej DIMAQ Voice, która odbędzie się już 6 lutego o godzinie 15:00. To wyjątkowe wydarzenie, organizowane z inicjatywy Grupy Roboczej PR działającej w ramach IAB Polska, zostanie w całości poświęcone strategii ESG i jej praktycznemu zastosowaniu w biznesie. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

04.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 330 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Awans Eweliny Jaskuły w Good One PR

Z początkiem listopada br. Ewelina Jaskuła awansowała w strukturach Good One PR na stanowisko Senior Account Managera w zespole Healthcare&Lifestyle.

19.12.2024 | Personalia | przeczytano: 834 razy
Diea rozbudowuje dział wideo

Z początkiem października br. w strukturach agencji Diea, będącej częścią grupy marketingowo-doradczej Good One, nastąpiły zmiany związane z rozbudową działu wideo. Wojciech Sochaczyński, związany z agencją od kwietnia 2023 roku, objął stanowisko Senior Videographer, a do zespołu dołączył Aleksander Dymiński.

20.11.2024 | Personalia | przeczytano: 571 razy
DIMAQ Voice #54: Od fact-checkingu, przez wideo AI, po analizę działań konkurencji

Jak budować wiarygodne kampanie w świecie pełnym dezinformacji? W jaki sposób AI może odmienić reklamy wideo? Jak wykorzystać dane, by zdobyć przewagę nad konkurencją? Już 19 listopada o godz. 15:00 podczas DIMAQ Voice #54 zaproszeni eksperci zdradzą kluczowe techniki i narzędzia, które pomogą marketerom nie tylko odnaleźć się w zmiennym środowisku digitalu, lecz też skutecznie w nim przodować.

17.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 616 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
PR Wings 2024: 21 najlepsze polskie kampanie wybrane

Znamy 21 najlepszych polskich kampanii public relations wyłonionych w 24 kategoriach tegorocznej 4. edycji konkursu PR Wings 2024. Największym triumfatorem konkursu okazała się kampania "Jazda bez Czytanki" zgłoszona przez Imago Public Relations i Stalexport Autostrada Małopolska, zdobywając nagrody aż w trzech kategoriach. Projekty "Czas na #tantiemyzinternetu" oraz "(P)okaż serce – kampania dotycząca nowotworów dziecięcych" zakończyły uroczystą Galę w warszawskim Hotel Bellotto z dwiema statuetkami. 

15.11.2024 | Konkursy | przeczytano: 598 razy
Senior – niezwykły pies: agencja Diea i Schronisko dla Zwierząt w Olsztynie łączą siły

Zastanawialiście się kiedyś, co powstanie ze współpracy grafika z psim behawiorystą? Akcja „Senior – niezwykły pies” to odpowiedź na to nietypowe pytanie. Agencja Diea, będąca częścią grupy marketingowo-doradczej Good One, rozpoczęła współpracę ze Schroniskiem dla Zwierząt w Olsztynie. Wspólnie zainicjowali kampanię, której celem jest zwiększenie zainteresowania adopcją starszych psów.

12.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 283 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Czego młodzi ludzie oczekują od branży PR?

Branża PR nieustannie się zmienia, a młode talenty odgrywają kluczową rolę w kontekście jej przyszłości. Aby lepiej zrozumieć ich perspektywę, agencja Good One PR przeprowadziła badanie[1] wśród studentów Uniwersytetu Warszawskiego podczas Targów Pracy i Praktyk – „PRaktycznie do PRacy”. Badanie pokazało, jakie są oczekiwania młodych osób wobec pracy w branży PR, jakie widzą w niej możliwości oraz z jakimi wyzwaniami się mierzą.

06.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 426 razy
Trzy awanse w Good One PR

W październiku 2024 r. agencja Good One PR ogłosiła awanse w trzech zespołach. Aleksandra Sykulska awansowała na stanowisko Senior Account Executive w zespole Healthcare&Lifestyle, a Joanna Kuciel w zespole komunikacji B2B. Z kolei Monika Perdjon objęła stanowisko Account Executive w zespole komunikacji konsumenckiej. To kolejne awanse w Good One PR w tym roku.

28.10.2024 | Personalia | przeczytano: 675 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 104)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764