logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Google Ads: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 189

15 marca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się eMarketing Event. To obowiązkowa konferencja dla każdego, kto prowadzi biznes w internecie, jest zainteresowany najnowszymi trendami, AI, automatyzacją i optymalizacją procesów marketingowych. Wystąpią prelegenci z topowych polskich firm – między innymi Orange, Wirtualna Polska, User.com. To też dzień premiery pierwszego na świecie asystenta marketingu – Sembot AI, który został stworzony przez polską firmę Sembot. 

06.03.2024 | przeczytano: 313 razy
Konferencja e-commerce Event 2.0 w Złotych Tarasach

14 marca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się druga edycja “Ecommerce.pl Event 2.0”. Rok temu impreza zgromadziła ponad 800 uczestników i z miejsca stała się jednym z tych wydarzeń w branży handlu internetowego, którego nie można opuścić. W tym roku nie może być inaczej, bo oprócz inspirujących historii i potężnej dawki wiedzy, uczestnicy jako pierwsi w Polsce będą mogli zapoznać się z wirtualnym asystentem AI od Sembota - pierwszym tego typu rozwiązaniem na świecie, pozwalającym marketerom na oddelegowanie swoich zadań do sztucznej inteligencji.

29.02.2024 | przeczytano: 337 razy
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik

Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają NGS’om co zrobić, by zwiększyć widoczność w wyszukiwarkach internetowych bez ponoszenia ogromnych nakładów finansowych. Stworzony przez nich poradnik wychodzi naprzeciw specyficznym potrzebom organizacji działających często w warunkach ograniczonych zasobów ludzkich i budżetowych oferując szereg konkretnych wskazówek dotyczących SEM, SEO, analityki, tworzenia treści, a także darmowych i płatnych narzędzi do działań reklamowych w sieci.

29.02.2024 | przeczytano: 433 razy
Harbingers Partnerem Premium Google

Agencja Harbingers otrzymała prestiżowy status Google Premier Partnera

29.02.2024 | przeczytano: 487 razy
Jak efektywnie zarządzać danymi w kampaniach marketingowych po 6 marca?

Wraz z wejściem w życie Digital Markets Act rozpoczyna się nowa era ochrony prywatności w cyfrowym świecie. Oto kilka niezbędnych kroków, dzięki którym będziesz gotowy na zmiany i prowadzenie efektywnych działań marketingowych w oparciu o dane w zgodzie z nowymi regulacjami.

28.02.2024 | przeczytano: 1383 razy
Semwaw#2 – startup edition

semWAW 22 marca impreza semWAW powraca do Campusu Google. semWAW#2, czyli bliźniaczy event krakowskiego semKRK w Warszawie, ponownie zgromadzi pasjonatów marketingu internetowego.

25.02.2024 | przeczytano: 551 razy

Kampanie Performance Max obejmują cały system reklamowy Google, oferując markom i firmom większe możliwości nawiązania kontaktu z klientami. Dostęp do szerokiej gamy różnorodnych elementów pozwala dostosować format reklamy do potrzeb różnych klientów. Świetne kreacje przekładają się na wyniki – reklamodawcy, którzy poprawili skuteczność reklam w kampanii Performance Max tak, że osiągnęła ona poziom „świetna”, uzyskują średnio o 6% więcej konwersji2.

23.02.2024 | przeczytano: 259 razy
Jestem na miejscu - Wola Park z kampanią promującą Ogrody Ulricha

19 lutego 2024 roku rusza kampania reklamowa promująca Ogrody Ulricha należące do Wola Parku. Kampania prowadzona pod hasłem „Jestem na miejscu”, będzie realizowana online, jak i w formie nośników wielkoformatowych.

20.02.2024 | przeczytano: 302 razy
Content marketing i SEO w erze AI. Rok 2024 wg Whitepress i SEM House

Sztuczna inteligencja kolejny rok z rzędu była tematem numer 1 w branży content marketingowej i SEO. Nic nie zapowiada, by w 2024 roku coś miało się zmienić – content managerowie i eksperci SEO odpowiedzialni za strategię marketingowe i pozycjonowanie stron powinni nadal uważnie przyglądać się rozwojowi AI. Zwłaszcza ze względu na Search Generative Experience (SGE), narzędzie, które zrewolucjonizuje sposób wyszukiwania informacji w Internecie. Jakie inne wyzwania czekają branżę w 2024 roku? Które trendy warto uwzględnić w codziennej pracy? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci WhitePress, europejskiego lidera content marketingu i SEM House, agencji digital marketingowej.

14.02.2024 | przeczytano: 595 razy
Zoo24.pl współpracuje z krakowską agencją Harbingers

Zoo24.pl, jeden z wiodących sklepów internetowych oferujących szeroki asortyment produktów dla zwierząt, nawiązał współpracę z agencją Harbingers. Współpraca ta ma na celu zwiększenie efektywności kampanii PPC obejmujących — Google Ads, Facebook Ads oraz Instagram Ads.

14.02.2024 | przeczytano: 354 razy
1 2 3
Strona 1/19 (artykułów: 189)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764