logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Google Campaign Manager 360: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Doubleverify poszerza współpracę z YouTube

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła rozszerzenie dotychczasowej współpracy z YouTube o możliwości pomiaru Brand Safety i Suitability również na YouTube Shorts, co pozwoli marketerom o zadbanie o jeszcze lepszą ochronę ich marek w tym niezwykle angażującym środowisku.

11.01.2024 | przeczytano: 508 razy
Doubleverify zwiększa zakres uwierzytelniania jakości mediów

DoubleVerify ogłosiła rozszerzenie dotychczasowej współpracy z Google i jej Ads Data Hub for Measurement Partners, poprzez udostępnienie pomiarów mediów i pomocy w maksymalizacji efektywności działań reklamodawców na formatach takich jak YouTube Shorts, Masthead i In-Feed Video. Technologie i narzędzia oferowane przez DV pomogą reklamodawcom korzystającym z YouTube Shorts zapewnić, że ich reklamy wideo są widoczne, oglądane przez prawdziwych ludzi i zabezpieczone przed oszustwami/nieprawidłowym ruchem (invalid traffic, IVT).

28.07.2023 | przeczytano: 828 razy
DV Campaign Automator dla Google Campaign Manager 360

DV Campaign Automator to pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku, które usprawnia cały proces trafikowania kampanii – od tworzenia kampanii i korekty ustawień, po zarządzanie tagami, rozliczanie i raportowanie – usuwając konieczność manualnego wykonywania wielu czynności, które mogą utrudniać realizację kampanii i wpływać negatywnie na jej efektywność.

15.03.2023 | przeczytano: 567 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764