logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Google Marketing Live: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5

Podczas ostatniej konferencji Google Marketing Live zaprezentowane zostały nowe rozwiązania Google dla biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. Teraz dołączają do nich dwa nowe narzędzia Google Ads: Demand Gen oraz Video View, które umożliwią szybkie tworzenie skutecznych kampanii na YouTube, w ramach YouTube Shorts, na karcie Discover oraz w Gmailu.

19.06.2023 | przeczytano: 449 razy

Obecnie zakupy możecie robić wygodnie w dowolnym miejscu i czasie. Dlatego czasami firmom jest coraz trudniej wyróżnić się na tle dużej konkurencji oraz dotrzeć do nowych klientów i klientek. Wyjątkowe, przyciągające wzrok grafiki i zdjęcia pomagają skupić uwagę kupujących, ale tworzenie takich treści wymaga czasu i nakładów przedsiębiorców i przedsiębiorczyń.

29.05.2023 | przeczytano: 561 razy
Nowa era reklam opartych na sztucznej inteligencji Google

W czasie konferencji Google Marketing Live zaprezentowane zostały najnowsze rozwiązania Google dla przedsiębiorców i przedsiębiorczyń. Nowości oparte są na sztucznej inteligencji, a wśród nich m.in. możliwość generowania zdjęć produktów przy pomocy AI w ramach narzędzia Product Studio; Merchant Center Next dla mniejszych i początkujących sprzedawców i sprzedawczyń; oraz automatyzacja tworzenia kampanii w Google Ads.

24.05.2023 | przeczytano: 737 razy

Technologia wspiera współcześnie rozwój wielu przedsiębiorstw na niespotykaną dotąd skalę. Zmiana zachowań konsumentów sprawiła, że musieliśmy przedefiniować rolę, jaką technologia odgrywa w naszym codziennym życiu. Widać to m.in. we wzroście czasu przeznaczanego na oglądanie filmów, większej liczbie zapytań w wyszukiwarce, a także rosnącej liczbie zakupów online. Daje to wiele nowych możliwości.

25.05.2022 | przeczytano: 386 razy

Wsparcie marketerów w dotarciu do konsumenta na etapie intencji zakupowej - czyli z poziomu telefonu, oto główny motyw tegorocznego Google Marketing Live, konferencji dla marek, która rozpoczęła się 14 maja. Tegoroczne Google Marketing Live przyniesie kilka nowych rozwiązań, które na stałe wejdą do portfolio reklam Google.

15.05.2019 | przeczytano: 645 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764