logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Google: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2060

W ramach „Dnia Zero” ogólnoświatowego Forum Zarządzania Internetem (IGF), którego gospodarzem jest Organizacja Narodów Zjednoczonych, IAB Polska organizuje dwa panele dyskusyjne dotyczące kwestii opodatkowania gospodarki cyfrowej oraz konieczności przyśpieszenia cyfryzacji gospodarki i społeczeństwa.

23.10.2020 | przeczytano: 119 razy

Od 1 października 2020 25 serwisów lokalnych noszących do tej pory nazwę Eska Info zmieniają nazwę na Projekt Miasto. Domena nie ulega zmianie i czytelnicy lokalnych serwisów po najwazniejsze informacje z ich regionów nadal będą wchodzić pod adres <nazwa miasta>.se.pl. Modyfikacji graficznej ulega też logo.

23.10.2020 | przeczytano: 84 razy
„Będziesz grubą rybą biznesu!” – Piotr Cyrwus zachęca do otwierania sklepów Shoper

Jesteś producentem towaru, prowadzisz firmę? Zacznij sprzedawać przez internet! Z takim zamysłem Shoper uruchomił kampanię reklamową, w której podwójną rolę gra aktor Piotr Cyrwus, zachęcający do otwierania własnych sklepów online.

21.10.2020 | przeczytano: 243 razy
Młodzi przedsiębiorcy z woj. podlaskiego w kampanii Cash Lajf Balans

Przykład firmy Photon i cukierni Słodko, założonych przez młodych, podlaskich przedsiębiorców, pokazuje, że nie trzeba wyjeżdżać ze swojego miasta, by odnieść sukces biznesowy. Ich historie prezentują filmy w kampanii edukacyjnej Cash Lajf Balans, której organizatorem jest Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej. Celem działań jest zainspirowanie młodych ludzi do założenia własnej działalności gospodarczej.

19.10.2020 | przeczytano: 214 razy

W tym roku sprzedaż w e-commerce sięgnie prawie 5,5 biliona dolarów. To dużo, lecz mogło być jeszcze więcej. I to aż o 1,4 biliona dolarów, jak wynika z raportu opublikowanego przez CareerFoundry. Pieniądze uciekają firmom jak woda z durszlaka. Przyczyną tego są źle zaprojektowane strony internetowe i aplikacje.

19.10.2020 | przeczytano: 150 razy

Pandemia COVID-19 wywołała zauważalny wzrost digitalizacji kontaktów społecznych, a także zawodowych czy tych związanych z edukacją. Pierwszy raz na taką skalę korzystamy z alternatywnych możliwości pracy i nauki za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Wprowadzenie pracy zdalnej pozwoliło nam w tej niecodziennej sytuacji na jednoczesne połączenie kilku funkcji, ale również przyczyniło się do rezygnacji lub ograniczenia obowiązków zawodowych. Dział analityczny dentsu publikuje wyniki trzeciej, wrześniowej, fali badania „Polacy w pandemii”, w której pytają Polaków m. in. o pracę zdalną oraz wrześniowy powrót uczniów do szkół.

16.10.2020 | przeczytano: 134 razy
Awanse w kreacji i client service agencji 180heartbeats + Jung v Matt

Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć awansowali w dziale kreacji 180heartbeats +JUNG v MATT, a Katarzyna Surma i Martyna Gańko w dziale client service agencji.

15.10.2020 | przeczytano: 196 razy

6 października br. pierwsza w pełni omnichannelowa aplikacja mobilna Multikina została nagrodzona brązową statuetkę IAB Mixx Awards w kategorii COMMERCE.

13.10.2020 | przeczytano: 261 razy

Zespół Gameset (grupa LTTM), agencji profesjonalnego gaming marketingu wzmocniło dwóch nowych pracowników. Stanowisko Project Managera objęła Anna Rezner, wcześniej związana z agencją Plej. Konrad Korzeniowski, dotychczas pracujący w ESL Polska, dołącza do firmy jako Sales Manager.

12.10.2020 | przeczytano: 202 razy
Wystartowała kampania edukacyjna: Cash Lajf Balans

Wystartowała edukacyjna kampania Cash Lajf Balans Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej. Celem działań jest zachęcenie młodzieży z Polski Wschodniej do rozwoju swoich pasji i przekuwania ich w biznes.

12.10.2020 | przeczytano: 209 razy
1 2 3
Strona 1/206 (artykułów: 2060)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764