logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Google: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1750
Internet nie zapomina? Google i prawo do bycia zapomnianym

Każdy obywatel Unii ma prawo złożyć do Google wniosek o usunięcie z wyników informacji uznanych przez niego za nieaktualne lub nieprawdziwe, a których punktem wyjścia jest jego imię i nazwisko. Jak „prawo do zapomnienia” zmieni internetowy krajobraz?

15.08.2019 | przeczytano: 114 razy
Co ma wspólnego Netflix z Innpoland.pl i polskim startupem?

Odpowiedź brzmi: innowację na skalę światową. W obu przypadkach mowa bowiem o pierwszych na świecie emisjach prawdziwie interaktywnego wideo. Serwis INNPoland.pl stworzył „dziennikarskiego Bandersnatcha” – cykl interaktywnych wywiadów oparty na technologii polskiego startupu Tagmax. W pierwszych odcinkach wystąpili przedstawiciele Google Polska i CD Projektu.

14.08.2019 | przeczytano: 163 razy
Mbridge rozpoczyna współpracę z Mfinanse

Agencja marketingowa MBridge – Marketing Experts rozpoczęła współpracę z mFinanse, spółką będącą częścią Grupy mBanku.

13.08.2019 | przeczytano: 132 razy
Sport.pl prezentuje aplikację piłkarską Football Live

Newsy, analizy, wywiady, relacje na żywo, wideo z meczów i wyniki LIVE z blisko 80 lig z całego świata – wszystko to fani piłki nożnej znajdą w aplikacji mobilnej Football LIVE stworzonej przez zespół Sport.pl. W piątek, 9 sierpnia br. rozpoczyna się kampania promocyjna aplikacji.

12.08.2019 | przeczytano: 120 razy
Gracze mobilni – co o nich wiemy?

Fani gier mobilnych najczęściej grają w domu (44%) oraz w komunikacji miejskiej (30%), a ponad 1/3 z nich gra tylko w darmowe gry - takie dane przynosi najnowsze badanie Mexad Games, przeprowadzone we współpracy z Mobile Institute. 

12.08.2019 | przeczytano: 100 razy

W czerwcu informowaliśmy na blogu YouTube o zmianach na naszej platformie. We wpisie zwróciliśmy między innymi uwagę na to, że w ciągu ostatnich kilku lat inwestowaliśmy w nasze produkty i systemy, tak aby jak najlepiej chronić społeczność YouTube przed szkodliwymi treściami. Dzięki tym inwestycjom materiały wideo naruszające zasady korzystania z YouTube są usuwane szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, a użytkownicy widzą mniej takich materiałów.

09.08.2019 | przeczytano: 161 razy
Słuchaj, gdziekolwiek jesteś: kampania aplikacji Tok FM

Radio TOK FM rozpoczęło kampanię swojej aplikacji mobilnej - w sierpniu br. na nośnikach reklamy zewnętrznej w kilku polskich miastach pojawiły się kreacje z hasłem "Słuchaj, gdziekolwiek jesteś" i "Wszystko co ważne, gdziekolwiek jesteś". W ten sposób stacja zachęca do korzystania z aplikacji TOK FM zarówno do słuchania radia na żywo, jak i podcastów w dowolnym miejscu i o dowolnej porze.

09.08.2019 | przeczytano: 222 razy

We wrześniu i październiku br., przed wyborami do Sejmu i Senatu, Radio TOK FM zorganizuje kolejny cykl otwartych dla publiczności rozmów z kandydatami na parlamentarzystów pod hasłem "Usłysz". W debatach TOK FM będzie można uczestniczyć osobiście lub słuchać ich na antenie stacji, w aplikacji Radia TOK FM lub na tokfm.pl. Szczegóły dotyczące lokalizacji, terminów i prowadzących pojawią się już wkrótce na antenie Radia TOK FM i na tokfm.pl.

09.08.2019 | przeczytano: 78 razy
Employer branding: Coca-Cola HBC z kampanią wizerunkową

Coca-Cola HBC wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem REDefine Your Limits. Akcja skierowana jest do kandydatów na przedstawicieli handlowych – podkreśla rolę specjalisty ds. rozwoju rynku i zachęca do podjęcia pracy w zespole sprzedaży Coca-Cola HBC. Sportowa analogia w kampanii #REDefineYourLimits nawiązuje do wartości, którymi kieruje się firma – dążeniu do doskonałości, czerpaniu radości z ciągłego rozwoju, czy pokonywaniu ograniczeń, aby sięgać po więcej każdego dnia. To właśnie ciągłe „redefiniowanie” własnych aspiracji, determinacja i konsekwencja w działaniu pozwalają osiągać sukcesy – zarówno w sporcie, jak i w biznesie.

08.08.2019 | przeczytano: 244 razy
Co powinno się znaleźć w raporcie od agencji SEO?

Zlecając działania SEO, powinieneś regularnie otrzymywać raporty od zatrudnionej agencji. Co powinno się znaleźć w takim raporcie?

08.08.2019 | przeczytano: 186 razy
1 2 3
Strona 1/175 (artykułów: 1750)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764