logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GovTech: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17

Międzynarodowa agencja gamingowa z Warszawy od sierpnia 2023 roku realizuje dla Stowarzyszenia Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego usługi z zakresu public relations, social media oraz przygotowuje nową oficjalną stronę www. Kool Things odpowiada za realizację strategii komunikacyjnej skierowanej do mediów, liderów opinii, ekspertów, partnerów SPIDOR oraz odbiorców mediów społecznościowych na Facebooku, Instagramie, Twitterze i LinkedInie.

09.08.2023 | przeczytano: 652 razy
„Gotuj się na zmiany” – wystartowała 12. edycja programu edukacyjnego organizowanego przez Winiary

Winiary zapraszają przedszkola oraz szkoły podstawowe do udziału w 12. edycji programu edukacyjnego WINIARY „Gotuj się na zmiany”, która ruszyła 1 września. Za kompleksową organizację programu w odświeżonej formule odpowiada agencja kreatywna NAV agency.

19.09.2022 | przeczytano: 523 razy
#Fakehunter-Edu – kampania edukacyjna na temat przeciwdziałania dezinformacji

Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna #FakeHunter - Edu skierowana do uczniów i nauczycieli szkół średnich. Celem projektu jest uświadomienie problemu dezinformacji, walka z fake newsami i nauczenie młodzieży weryfikacji treści publikowanych w internecie. Projekt realizowany jest przez: Polską Agencję Prasową, Ministerstwo Edukacji i Nauki, Centrum GovTech Polska oraz Instytut Badań Edukacyjnych.

17.06.2022 | przeczytano: 713 razy (komentarzy: 1)
Google pomoże młodym ludziom zdobyć kompetencje cyfrowe

Umiejętności Jutra czy Kompetencje Jutra to programy, dzięki którym młodzi ludzie będą mogli zdobyć kompetencje cyfrowe i budować karierę w branży marketingu internetowego. Eksperci w tej dziedzinie, zdaniem ekspertów, będą mogli liczyć nie tylko na pewne zatrudnienie, ale i niezwykle atrakcyjne zarobki.

16.05.2022 | przeczytano: 701 razy

Agencja K2 Create (Grupa K2) wygrała przetarg na realizację kampanii programu edukacyjnego „Umiejętności Jutra” dla Google Polska.

25.04.2022 | przeczytano: 492 razy

Obecna sytuacja ma ogromny wpływ na młodych ludzi. Chociaż odnajdują się w cyfrowym świecie bardzo dobrze, ich perspektywy na wymarzoną pracę w wielu przypadkach uległy zmianie. Według danych Eurostatu, ponad 16% młodych Polaków w wieku 20-34 lata nie jest obecnie aktywna zawodowo, nie studiuje ani nie podnosi swoich kwalifikacji. Wśród kobiet w grupie wiekowej 25-29 lat współczynnik ten sięga prawie 30%.

15.04.2022 | przeczytano: 879 razy

Produkcja i dystrybucja gier komputerowych, rozwiązania smart i Internet Rzeczy, fintech, cyfrowa przyszłość i znaczenie polskiej gospodarki – to przykładowe zagadnienia jakie omówią uczestnicy 3 debat, które odbędą się na żywo online 25 lutego podczas Expo 2020 Dubai. W ramach promocji polskiej branży ICT na EXPO powstanie także film na jej temat oraz przeprowadzano zostaną działania komunikacyjne.

18.02.2022 | przeczytano: 655 razy
Sygnis New Technologies we współpracy z Moje Bambino sprzedało 1200 drukarek 3D

Współpraca Sygnis New Technologies oraz Moje Bambino przynosi pierwsze efekty. Deeptechowa Spółka prowadząca projekty R&D w zakresie technologii hardware’owych wspólnie z krajowym liderem dostaw dla sektora edukacyjnego sprzedały do polskich szkół 1200 drukarek 3D oraz 10 200 szpul filamentu (materiału do druku 3D). Współpraca jest realizowana w ramach projektu Laboratoria Przyszłości.

13.12.2021 | przeczytano: 2126 razy
4,5 mln Polaków nigdy nie korzystało z internetu

Narodowy Plan Szerokopasmowy zakłada, że do 2025 roku w całej Polsce będzie już powszechny dostęp do internetu o przepustowości co najmniej 100 Mb/s. Stopniowo likwidowane są białe plamy na mapie Polski. Mimo to – jak pokazuje raport Federacji Konsumentów – 4,5 mln Polaków nigdy nie korzystało z internetu. Eksperci wskazują, że pandemia COVID-19 uwydatniła problem niedostatecznych kompetencji i wykluczenia cyfrowego w Polsce. Ma ono jednak nie tylko wymiar techniczny – związany z brakiem dostępu do urządzeń, oprogramowania czy sieci – ale i społeczny, związany z brakiem motywacji do korzystania z nowych technologii.

02.11.2021 | przeczytano: 446 razy

Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach ogólnopolskiej kampanii  #BiznesBezPapieru.

13.04.2021 | przeczytano: 465 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764