logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grafis: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
Drupa 2024: propozycje Canon dla rynku etykiet i opakowań

Prezentacja na targach drupa ( Messe Düsseldorf, 28 maja - 7 czerwca 2024 r., hala 8a, stoisko B41-1 do B41-8) nowych systemów Canon do druku cyfrowego potwierdza zaangażowanie firmy w działania zmierzające do zajęcia pozycji zaufanego partnera na rynku etykiet i opakowań. Zaprezentowanie nowych rozwiązań do produkcji etykiet, tektury falistej i kartonów w strefie Canon potwierdza znaczenie etykiet i opakowań jako strategicznych obszarów wzrostu.

02.04.2024 | przeczytano: 308 razy
GM i Digiprint na Labelexpo

We wrześniu czeka nas ostatnia brukselska edycja targów Labelexpo – kolejne odbędą się już w Barcelonie. Jednak kiedy dla jednych coś kończy dla innych zaczyna – i tak będą to pierwsze wspólne targi Labelexpo Europe firm GM oraz Digiprint. W minionym roku obie firmy zdecydowały się na partnerstwo biznesowe i Digiprint od 2022r. stał się wyłącznym dystrybutorem w Polsce rozwiązań duńskiego producenta.

09.08.2023 | przeczytano: 910 razy
Drukarnia Grafis cyfrowa dzięki Accuriojet KM-1e od Konica Minolta

Rynek poligraficzny zmienia się błyskawicznie. Firmy nie chcą już drukować milionowych nakładów, z których znaczna część musiałaby być magazynowana. Potrzebują mniejszych serii i przede wszystkim – możliwości personalizacji, wprowadzania zmian, ciągłego dostosowywania do zmieniających się potrzeb. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów nowoczesne drukarnie inwestują w rozwiązania z zakresu druku cyfrowego. Doskonałym przykładem jest pruszkowska Drukarnia Grafis, która dzięki ogromnym możliwościom urządzenia AccurioJet KM-1e od Konica Minolta zrezygnowała z druku offsetowego.

17.03.2023 | przeczytano: 925 razy
Coraz bogatsza oferta Digiprint dla producentów etykiet

Digiprint, polski dystrybutor cyfrowych rozwiązań dla poligrafii, nie zwalnia tempa i poszerza portfolio produktów o rozwiązania topowych światowych producentów.

06.10.2022 | przeczytano: 611 razy
Firma Graw dystrybutorem Grafisk Maskinfabrik na rynku Polskim

GRAW jest jednym z dystrybutorów specjalizujących się w branży fleksograficznej. Od 26 lat oferuje rozwiązania, maszyny oraz materialy ekploatacyjne uznanych, światowych dostawców. Firma współpracuje rownież z wieloma drukarniami offsetowymi i rotograwiurowymi, dzięki czemu doskonale zna polski rynek poligraficzny i jego potrzeby.

29.03.2021 | przeczytano: 543 razy
Hybrydowa wersja maszyny Accuriolabel z opcją kolorów specjalnych

Etykiety z elementami śniegu i bieli to popularny motyw w okresie świąteczno-zimowym. Nowy moduł fleksograficzny, dedykowany maszynom z serii AccurioLabel, wprowadzony niedawno do oferty Konica Minolta, ma umożliwić realizowanie prac inline z kolorem białym lub innymi barwami dodatkowymi. To opcja znacząco zwiększająca możliwości cyfrowych maszyn etykietowych tego producenta. Może ona posłużyć np. do produkcji materiałów reklamowych czy marketingowych, uwzględniających np. zimowe i świąteczne akcenty.

23.12.2020 | przeczytano: 1406 razy
Konica Minolta na Labelexpo Europe 2019

Sukcesem zakończył się udział firmy Konica Minolta w targach Labelexpo Europe, jakie odbywały się w Brukseli w dniach 24-27 września br. Jej stoisko (dzielone z firmą MGI), na którym zaprezentowano m.in. światową premierę – cyfrową maszynę do drukowania etykiet AccurioLabel 230 – odwiedziły tysiące gości. Znaleźli się wśród nich także przedstawiciele polskiej branży poligraficznej, wśród których systematycznie rośnie grono użytkowników rozwiązań Konica Minolta, dedykowanych produkcji etykiet i opakowań w technologii wąskowstęgowej. Firma świętowała podczas targów 450. wdrożenie maszyny z rodziny AccurioLabel, która pojawiła się w jej ofercie zaledwie cztery lata temu. Konica Minolta zaanonsowała na Labelexpo Europe podpisanie umów obejmujących dostawę 11 urządzeń, w tym prezentowanych na stoisku: AccurioLabel 230, GM DC330 MINI i JETvarnish 3D Web Color +.

09.10.2019 | przeczytano: 2365 razy
Premiera maszyny Konica Minolta AccurioLabel 230 na Labelexpo Europe

Podczas targów Labelexpo Europe, odbywających się w Brukseli w dniach 24-27 września br., Konica Minolta zaprezentuje po raz pierwszy maszynę drukującą AccurioLabel 230. Najnowsze rozwiązanie firmy, skierowane na rynek produkcji etykiet i opakowań, będzie można zobaczyć na jej stoisku (nr C1/C19 w pawilonie 8). Obecność na najważniejszej europejskiej imprezie wystawienniczej, dedykowanej branży druku wąskowstęgowego, potwierdza coraz większe zaangażowanie Konica Minolta w tym segmencie produkcji.

08.08.2019 | przeczytano: 1000 razy
Labels Open Day w firmie Konica Minolta

Blisko setka osób reprezentujących branżę poligraficzną, głównie segment etykietowy, wzięła udział w spotkaniu Labels Open Day. Wydarzenie, zorganizowane przez Konica Minolta wraz z partnerami technologicznymi firmy (Avery Dennison i Grafisk Maskinfabrik), odbyło się 14 lutego br. w jej warszawskim centrum demonstracyjnym. Stało się ono okazją do dyskusji o rozwoju rynku etykietowego i działających na nim podmiotów oraz omówienia zagadnień, determinujących zachowania konsumentów, także w kontekście zmian zachodzących we współczesnym świecie. Podczas spotkania firma Konica Minolta przedstawiła swoją filozofię działania dla tego segmentu rynkowego. Bazuje ona na bliskiej i kompleksowej współpracy z klientami oraz oferowaniu im nie tylko zaawansowanych rozwiązań, uwzględniających potrzeby i oczekiwania końcowego odbiorcy, ale także na oferowaniu wiedzy i doradztwie. Ważnym akcentem Labels Open Day było podpisanie kontraktu na nową maszynę do cyfrowej produkcji etykiet – Accurio Label 190 z drukarnią Grafpress z Olkusza.

05.03.2019 | przeczytano: 1527 razy
Ekskluzywny kalendarz VIP firmy Agfa na rok 2019

Ekskluzywny kalendarz VIP firmy Agfa, przeznaczony dla jej klientów i partnerów biznesowych stał się już tradycją. Jego przyszłoroczna edycja – podobnie jak w latach ubiegłych – została przygotowana z udziałem innowacyjnych rozwiązań technologicznych tego producenta i wykonana przez ich użytkowników z Belgii. Tematem przewodnim kalendarza są czekolada i szampan, zaprezentowane w nim jako produkty klasy premium. W założeniach twórców wydawnictwo miało łączyć w sobie – wzorem lat ubiegłych – kreatywne pomysły projektanckie i najwyższą jakość reprodukcji poligraficznej.  

04.12.2018 | przeczytano: 1492 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764