logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grajper: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Uniqa walczy z hejtem i powołuje fundację

Co czwarty uczeń deklaruje, że czuje się źle z powodu tego, co się dzieje w sieci, a co trzecia ofiara hejtu w Internecie nie dzieli się z nikim swoimi przeżyciami – to wnioski płynące z „Raportu o cyberprzemocy w szkołach podstawowych – edycja 2022”, opracowanego przez UNIQA i Instytut Lema. W odpowiedzi na rosnącą skalę zjawiska, UNIQA wzmacnia swoje działania w tym zakresie.

03.12.2023 | przeczytano: 563 razy (komentarzy: 10)
Ikea rusza z nowym pozycjonowaniem i formatem komunikacji

„Lepiej pomyślany dom” to platforma, na której IKEA chce budować nową, długofalową komunikację w Polsce. Po raz pierwszy zaprezentowana zostanie przy pomocy historii produktowych w piętnastu spotach wideo. W każdym z nich przedstawiona będzie sytuacja z domowymi wyzwaniami, na które odpowiedź można z łatwością znaleźć w IKEA. Nowej strategii towarzyszyć będzie również nowy, bardziej otwarty format komunikacji z klientami – Hej! IKEA.

11.09.2023 | przeczytano: 648 razy
Nowa kampania Orange Polska dla oferty Orange Flex

W nowej platformie komunikacji Orange Polska przekonuje, że warto się od siebie odczepić i uwierzyć w to, że mamy wystarczająco dużo do zaoferowania. Sobie i innym. A Orange Flex ma rozwiązania, które wystarczą, by komunikować się w zgodzie ze sobą i innymi.

30.03.2023 | przeczytano: 945 razy

Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są limitowane gadżety od Pan Tu Nie Stał. 23 listopada w telewizji pojawiła się również nowa, zimowa odsłona reklamy Żywca.

25.11.2022 | przeczytano: 624 razy
Zalando zachęca klientów do korzystania z oferty Pre-owned w kampanii walentynkowej

Zalando, platforma modowa i lifestyle’owa, rusza z lokalną kampanią walentynkową Wymień ubrania po ex na Zalando Pre-Owned, w której zachęca polskich klientów do wymiany ubrań pozostawionych przez byłych partnerów i odświeżenia swojej garderoby.

11.02.2021 | przeczytano: 640 razy
Saatchi & Saatchi z kampanią „Kosmiczne wyzwanie” dla Dafi

Z początkiem września wystartowała kampania „Kosmiczne wyzwanie” promująca wielorazowe produkty do filtrowania wody kranowej. Dzięki nim możliwe jest ograniczenie liczby jednorazowych odpadów, a tym samym zadbanie o przyszłość ziemi. W kampanię zaangażował się lubiany aktor Tomasz Kot. Za koncepcję kreatywną i wsparcie produkcyjne odpowiedzialna była agencja Saatchi & Saatchi, która zwyciężyła swoją pomysłowością podczas wyboru firmy reklamowej.

03.09.2020 | przeczytano: 1651 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Gdynia Design Days pod hasłem „Uwaga” już za nami

Wyjątkowa edycja Gdynia Design Days przeprojektowana na czas kryzysu za nami. 8 dni pełnych inspiracji, innowacyjnych idei oraz dyskusji na temat projektowania w odpowiedzi na kryzysowe czasy. Tegoroczne hasło UWAGA odmieniane było przez wszystkie przypadki i okazało się być doskonałym pretekstem do rozmowy o obecnej sytuacji.

21.07.2020 | przeczytano: 2080 razy

Najstarsza marka jubilerska w Polsce ma już 180 lat. Z tej okazji postanowiła oddać hołd różnym obliczom kobiecości. W najnowszej jubileuszowej kampanii marka, podkreśla, że każda kobieta ma swój naturalny blask, a biżuteria W.KRUK pomaga go wydobyć. Ambasadorką kampanii jest Joanna Kulig. Towarzyszą jej inne niezwykłe kobiety m.in. pisarka Joanna Bator, sportsmenka Joanna Fiodorow oraz nauczycielka Zyta Czechowska.

06.03.2020 | przeczytano: 450 razy
Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s przygotowała letnią kampanię pod hasłem „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s”. W sklepach można znaleźć specjalne muzyczne paczki bestsellerów Lay’s oraz limitowaną edycję chipsów o smaku: Salsy, Krążków cebulowych z sosem cheddar oraz Chrupiącego bekonu. Muzyczne paczki z dodatkowym oznaczeniem promocyjnym objęte są wielką muzyczną loterią trwającą do końca sierpnia.

03.07.2019 | przeczytano: 3086 razy
Wystartowała kampania reklamowa sieci komórkowej Folx

Z początkiem miesiąca ruszyła kampania marki Folx, pierwszego operatora w aplikacji, który działa na zasadzie subskrypcji, jak Netflix czy Spotify.

07.02.2018 | przeczytano: 659 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764