logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grasp Group: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13

Z początkiem września br. wystartowała bijąca rekordy popularności wśród polskich konsumentów Wielka Loteria Almette “ekoDom Almette”. Do wygrania jest całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM z widokiem na Giewont, a także codziennie 7 razy po 1000 zł.  Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media, a w obszarze programmatic, Paid Social oraz SEM działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).

21.09.2023 | przeczytano: 379 razy
Kampania Hochland „Dzielimy się tym co dobre” w Warszawskim Metrze

Od początku 2023 roku marka Hochland zintensyfikowała kampanię wizerunkową ogólnopolskiej akcji „Dzielimy się tym co dobre”, która na pierwszym miejscu stawia rodzinne wartości marki oraz podkreśla wsparcie Programu Pajacyk. Kampania obejmuje spot telewizyjny, działania w internecie, a także obecność w nowym dla marki środowisku reklamowym – w Warszawskim Metrze. Celem kampanii Hochland „Dzielimy się tym co dobre” jest podkreślenie, że posiłek zawsze smakuje lepiej, gdy możemy się nim podzielić, a kupując sery Hochland każdy może dołożyć swoją cegiełkę do wsparcia potrzebujących dzieci.

15.02.2023 | przeczytano: 545 razy
Intensyfikacja kampanii Hochland „Dzielimy się tym co dobre”

Marka Hochland, która odpowiedzialność społeczną stawia wśród swoich priorytetów, startuje z nową kampanią wizerunkową „Dzielimy się tym co dobre”. Na pierwszym miejscu stawia ona rodzinne wartości marki, a także podkreśla wsparcie Programu Pajacyk. Kampania obejmuje nowy spot telewizyjny oraz działania na szeroką skalę w internecie. Jej celem jest podkreślenie, że posiłek zawsze smakuje lepiej, gdy możemy się nim podzielić, a kupując sery Hochland każdy może dołożyć swoją cegiełkę do wsparcia potrzebujących dzieci.

23.01.2023 | przeczytano: 853 razy
Loteria „Moda Na Valbon”

Marka Valbon znana z serów pleśniowych Brie i Camembert rozpoczyna ogólnopolską loterię. Co tydzień przez 6 tygodni do wygrania będą luksusowe zakupy, każde o wartości 9 000 zł do wydania w sklepach LaMania oraz codzienne nagrody pieniężne – 5 x 100 zł. Zgłoszenia kodów loteryjnych z opakowań rozpoczynają się 12.04.2021 r. i potrwają do 23.05.2021 r.

09.04.2021 | przeczytano: 775 razy
Kampania Almette „Wyprodukowano w Polsce”

Serki twarogowe Almette powstają w Węgrowie – urokliwej miejscowości, położonej na pograniczu Mazowsza i Podlasia, w otulinie malowniczej rzeki Liwiec. To obszar o nieskażonej przyrodzie, który oferuje idealne warunki do produkcji zdrowej żywności. Piękne krajobrazy, zachwycające zakątki, unikatowe tereny – w nowej kampanii Almette możemy odkryć tajemnice „węgrowskiej krainy” wspólnie z dwiema wyjątkowymi mieszkankami Węgrowa. Są nimi Nela Zawadzka - finalistka The Voice Kids oraz Mariola Zenik - mistrzyni Europy w siatkówce. Dla podkreślenia, gdzie powstaje Almette, na opakowaniach serków pojawiło się oznaczenie „Wyprodukowano w Polsce”.

08.09.2020 | przeczytano: 930 razy (komentarzy: 3)
„Bez laktozy. Sama przyjemność!” - Nowa kampania Almette

Serki twarogowe Almette bez laktozy to nowa propozycja w asortymencie marki, wprowadzona na rynek w marcu. Mimo rezygnacji z laktozy, konsumenci nadal mogą cieszyć się przyjemnością smaku twarogowych serków puszystych. W połowie czerwca wystartowała kampania marketingowa pod hasłem: „Bez laktozy. Sama przyjemność!”. Kampania obejmuje emisję billboardów sponsorskich w TV, komunikację digital, social media oraz współpracę z influencerami. W ramach kampanii internetowej powstała seria materiałów video z historiami osób, które wybrały Almette bez laktozy.

25.06.2020 | przeczytano: 1457 razy
Dom od Almette: Loteria konsumencka wsparta kampanią

Wraz z początkiem października rusza Wielka Loteria, w której może wziąć udział każdy, kto zakupi puszysty serek Almette. Już po raz trzeci w ogólnopolskiej loterii „DOM od Almette” będzie można wygrać całoroczny, w pełni wyposażony dom u podnóża Tatr. Oprócz tego, rozlosowywane będą nagrody dzienne 7 x 1000 zł do końca trwania loterii.

20.09.2018 | przeczytano: 2657 razy
Kolejna odsłona loterii promującej Almette

1 września wystartowała kolejna odsłona loterii dla konsumentów serków Almette. Do zdobycia są nagrody, których łączna wartość to ponad MILION złotych. Główną nagrodą jest całoroczny, w pełni wyposażony, drewniany dom rekreacyjny na działce 700 m² – do wygrania na własność – ulokowany zaledwie 18 km od Zakopanego, na działce 700 m² z widokiem na panoramę Tatr oraz piękne krajobrazy Podhala. Loteria potrwa do 31 października.

06.09.2017 | przeczytano: 983 razy
Wygraj dom z natury – loteria promująca Almette

Już 1 września startuje promocja dla konsumentów serków Almette. W loterii do zdobycia są nagrody, których łączna wartość to ponad milion złotych. Główną nagrodą jest całoroczny, w pełni wyposażony, drewniany dom rekreacyjny na działce 700 m2

30.08.2016 | przeczytano: 1956 razy
Hochland kontynuuje kampanię Almette

Firma Hochland Polska kontynuuje kampanię „Almette z polskiego mleka i naturalnych składników”. To już druga odsłona nowej kampanii rozpoczętej w czwartym kwartale ubiegłego roku.

24.02.2016 | przeczytano: 1482 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764