logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Green Parrot: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 30
Altavia Kamikaze + K2 wzmacnia kreację

Do zespo ł u kreacji agencji Altavia Kamikaze + K2 do łą czy ł y dwie nowe osoby - Magdalena Kubiak i Sonia Dudek – obie na stanowiskach Junior Art Director.

11.04.2024 | przeczytano: 222 razy
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development

Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.

22.02.2024 | przeczytano: 567 razy
Grzegorz Górecki obejmuje stanowisko Business Development Directora w Green Parrot

Po 6 latach w agencji Green Parrot Grzegorz Górecki obejmuje dowodzenie w blisko 20-osobowym zespole, łączącym business development, client service i social media. Wcześniej pracował m.in. dla Agory, Autentiki czy BrainJuice Group.

28.06.2023 | przeczytano: 464 razy
Magdalena Michałek-Mudło wraca do agencji Green Parrot

Magdalena Michałek - Mudło wróciła do zespołu agencji marketingowej Green Parrot po 4 latach przerwy. Jako Social Media Team Leaderka będzie zarządzać działem specjalistów od mediów społecznościowych. Wcześniej pracowała m.in. dla 1000ideas i TBWA/Worldwide.

19.05.2023 | przeczytano: 850 razy
Karolina Studzińska nową Client Service Manager w Green Parrot

Od 1 lutego 2023 roku Karolina Studzińska dołącza do agencji marketingowej Green Parrot jako Client Service Manager. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. w .bringMore Advertising i 19 Południku.

13.03.2023 | przeczytano: 745 razy

Jak tworzyć efektywne strategie SEO i content marketingowe w erze digital? Na jakie zmiany specjaliści marketingu i SEO powinni się przygotować w kolejnych latach? Jak skutecznie negocjować z inwestorami? Między innymi o tym dyskutować będą uczestnicy 2. edycji międzynarodowej konferencji SEO & Content Camp, 25-27 maja w Zakopanem. Wydarzenie organizowane przez WhitePress będzie połączone z 10. urodzinami marki. Wśród 14 prelegentów wystąpią m.in. Judith Lewis z DeCabbit Consultancy, Koray Tuğberk GÜBÜR z Holistic SEO & Digital czy Maciej Gałecki z Bluerank. Spotkanie podzielone będzie na dwa bloki tematyczne. Pierwszy z nich poruszy kwestie rozwijania biznesu w branży digital marketingu, drugi poświęcony będzie skutecznym działaniom content marketingowych i SEO. Tak w skrócie zapowiada się tegoroczna edycja SEO & Content Camp - na którą bilety są już dostępne na stronie WhitePress.

17.02.2023 | przeczytano: 585 razy
Michał Bednarczyk rozwija dział marketing automation w Green Parrot

Michał Bednarczyk, head of performance w warszawskiej agencji digitalowej Green Parrot, rozwija dział marketing automation. Tworzy struktury, procesy i ścieżkę rozwoju dla mediowców, którzy chcą rozwijać się w dziedzinie automatyzacji. W 2023 roku marketing automation i rozwiązania no-code będą najbardziej perspektywiczną gałęzią marketingu internetowego.

17.01.2023 | przeczytano: 683 razy

Digital marketing to dzisiaj jedno z kluczowych działań biznesowych dla każdego liczącego się przedsiębiorstwa w Polsce i na świecie, dlatego każdego roku powstają nowe firmy oferujące usługi w tym obszarze. Od czego zacząć zakładanie agencji digital marketingowej, w jaki sposób budować dobry i zgrany zespół, czy jak wyceniać działania, żeby biznes się opłacał? Chociaż nie znajdziemy za Ciebie jednego, sprawdzonego przepisu na sukces, to podsuniemy Ci kilka jakościowych składników od najlepszych speców z branży marketingowej. WhitePress w swoim najnowszym, bezpłatnym e-booku z poradami na start, podzielił się kluczowymi wnioskami z raportu „Polskie agencje digital marketingowe. Kompetencje, finanse, wyzwania” na temat kondycji branży marketingowej i zebrał wiele praktycznych tipów i case’ów od 40 specjalistów i właścicieli czołowych agencji w Polsce, m.in.: Tigers, Green Parrot czy FoxStrategy.

15.12.2022 | przeczytano: 958 razy
Natalia Wasyluk headem międzynarodowego projektu HI w Green Parrot

Natalia Wasyluk, wcześniej Head of Creative w warszawskiej agencji marketingowej Green Parrot, objęła dowodzenie nad rozwojem projektu Human Intelligence on Demand - innowacyjnej formy współpracy marketingowej. Na polskim rynku formuła ta generowała wzrosty przychodów rok do roku o ok. 650%. Aktualnie kluczowym zadaniem HI i liderki projektu jest launch na rynku międzynarodowym i rozbudowa globalnej sieci talentów.

05.12.2022 | przeczytano: 498 razy

Ceramika Paradyż wybrała agencję Green Parrot do kompleksowego wsparcia marketingowego w formule 360 stopni. Polska firma obecna na 50 rynkach zagranicznych rozwija swoje technologiczne zaplecze i planuje kolejne projekty.

08.11.2022 | przeczytano: 602 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 30)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764