logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Group Poland: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 41
Antoni Kamiński dołącza do 180heartbeats + Jung v Matt

Antoni Kamiński w połowie lutego objął rolę Associate Creative Director w agencji 180heartbeats + Jung v Matt, tworząc seniorski team kreatywny z Tomaszem Bujokiem - Creative Director.

17.02.2023 | przeczytano: 893 razy
Mccann wzmacnia zespół kreacji

Do zespołu McCANN na stanowisko Creative Group Head dołączył Mateusz Gaca, który nadzoruje pracę działu kreacji dla marki Mastercard. Z kolei Michał Sosiński awansuje ze stanowiska Senior Art Director na Creative Group Head w zespole obsługującym markę KFC.

24.05.2022 | przeczytano: 619 razy
Michał Szpak pokazuje swoją #Siłęwłosów razem z Pantene

Nowy ambasador marki Pantene Michał Szpak mówi światu: “Trzeba mieć siłę, żeby być innym, ale warto”

05.05.2022 | przeczytano: 901 razy
Zmiany w Platige Image

Zmiany w Dziale Animacji Platige Image: z dniem 1 września funkcję Dyrektora Zarządzającego Działu Animacji (Managing Director of the Animation Department) objął Jan Blumczyński, a na stanowisko Dyrektora Produkcji (Head of Production) powołana została Agata Bereś. Oba stanowiska piastowała wcześniej Magdalena Machalica, która pozostanie w strukturach Platige Image w charakterze doradczyni.

01.09.2021 | przeczytano: 834 razy
Awans w Mccann

Janka Szwykowska, związana z agencją McCANN od 2018 roku, awansuje w strukturach firmy na stanowisko Senior Art Directora. Dotychczas, pełniąc funkcję Art Directora, tworzyła koncepcje reklamowe i kreatywne w obszarze ATL, Digital i SoMe, pracując dla takich marek jak m.in. Mastercard, KFC, Coca-Cola, Honor, WWF, Purina, mBank, czy Volvo.

26.08.2021 | przeczytano: 813 razy

Digital Kingdom - Agencją, WOŚP - Marką, Dariusz Maciołek - CMO Roku 2021 według "MMP" Nagrody redakcja "Media Marketing Polska" wręczyła agencjom, domom mediowym i marketerom 27 maja podczas gali online. Przyznawane są na podstawie największego w Polsce badania satysfakcji klientów rynku agencyjnego przeprowadzanego wespół z instytutem Kantar.

07.06.2021 | przeczytano: 1081 razy
Fundacja Hospicjum Onkologiczne i Grey Group Poland o śmierci innym językiem

Agencja reklamowa Grey Group Poland rozpoczyna działania pro bono dla Fundacji Hospicjum Onkologiczne im. św. Krzysztofa (FHO). W ramach współpracy FHO wspólnie z agencją zrealizują kampanię społeczną, której celem jest pozyskanie finansowania dla fundacji z 1% podatku oraz zmiana sposobu myślenia o śmierci i ostatnich momentach życia spędzonych w hospicjum.

16.03.2021 | przeczytano: 550 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Michał Sosiński Graphic Designerem w Walk Creative

Do Walk Creative dołączył Michał Sosiński, obejmując stanowisko Graphic Designera. Będzie odpowiadał m.in. za współpracę z zespołem obsługującym klienta Atrium Real Estate.

13.08.2019 | przeczytano: 560 razy

Agencja GREY Group Poland wygrała prowadzony od końca marca przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną marki mBank w obszarze MŚP oraz klienta zamożnego.

27.06.2019 | przeczytano: 392 razy
Konkurs KTR 2019: Nagrody wręczone!

25 złotych, 60 srebrnych oraz 85 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w Polsce konkursie kreatywnym KTR 2019.  Agencją Roku zostało VMLY&YR, a tytuł Reklamodawcy Roku  otrzymało Ben & Jerry’s.

11.06.2019 | przeczytano: 964 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 41)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764