logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 362
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR

W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.

23.05.2024 | Konkursy | przeczytano: 157 razy
New Balance celebruje Grey Days

New Balance zapowiada trwające przez kilka tygodni majowe święto koloru Szarego, podczas którego zaprezentowane zostaną nowe i klasyczne modele w tym charakterystycznym dla marki odcieniu. W latach 80-tych, aby stworzyć najwyższej jakości buty do biegania, marka New Balance celowo wprowadziła kolor Szary, który został wybrany z taką samą starannością, jak każda inna funkcjonalność dot. wydajności.

13.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 314 razy
Mbank zniechęca do jutrania

Dwie trzecie osób w wieku 28 do 40 lat twierdzi, że owszem, myśli o wysokości swojej przyszłej emerytury. Ale tylko 27 proc. cokolwiek z tym robi. Dlaczego? Ankietowani odpowiadają, że „mają jeszcze czas”. mBank mówi: nie jutraj. Zacznij odkładać już dziś.

26.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 515 razy
E-book: AI to paliwo dla biznesu. Kto skorzysta?

W najnowszej publikacji „Masters&Robots: What Matters?” Digital University prezentuje najważniejsze trendy dotyczące transformacji biznesu, innowacji, marketingu, relacji z klientem, hiperpersonalizacji i przywództwa, które mają szansę zmienić to, jak postrzegamy świat i zachodzące w nim procesy. Oto, jak rewolucja technologiczna wpływa na zmiany w zarządzaniu – i jak liderzy mogą wykorzystać postęp związany z AI.

04.02.2024 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 404 razy
Tomasz „Owca” Zieliński i Helena Smoczny w agencji Endless

Endless zyskała kolejnych specjalistów. Do zespołu kreatywnego agencji dołączyli Tomasz „Owca” Zieliński, jeden z bardziej doświadczonych copywriterów w kraju oraz Helena Smoczny, obejmując stanowisko Senior Art Director. Zespołem kreacji Endless zarządzają wspólnie Franek Toeplitz z Tytusem Klepaczem.

29.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 645 razy
PLL Lot z kampanią wizerunkową

15 września 2023 ruszyła kampania wizerunkowa Polskich Linii Lotniczych LOT pod hasłem Ważne, z kim podróżujesz. Nową platformę komunikacji  zrealizowała agencja GREY Group Poland. Kampania jest odzwierciedleniem wartości i dziedzictwa PLL LOT, a także podkreśleniem znaczenia wielopokoleniowości doświadczeń z marką.

19.09.2023 | Z rynku | przeczytano: 833 razy

K2 Precise zrealizowała działania, które obejmowały kampanię telewizyjną oraz digitalową, zrealizowane w podejściu wideo multiscreen.

11.07.2023 | Z rynku | przeczytano: 284 razy
Awanse w dziale kreacji VMLY&R Poland

Adam Caban i Mikołaj Stefański awansowali na stanowisko Creative Director, a Igor Seider i Piotr Wróblewski - na stanowisko Creative Lead w agencji VMLY&R Poland.

28.06.2023 | Personalia | przeczytano: 988 razy
Mbank zachęca do zadbania o przyszłość

Aż 52 proc. Polaków przyznaje, że o zabezpieczeniu pieniędzy na przyszłość myśli rzadko albo wcale. Przyszłość to dla nas najbliższych 5 lat, bo nad tym, co za 10 lat i więcej zastanawia się już tylko 19 proc. z nas. mBank chce to zmienić. Dlatego w kampanii „Szczęśliwi z wiekiem” pokazuje, że warto zadbać o emeryturę.

05.06.2023 | Z rynku | przeczytano: 606 razy

Troska o bezpieczną przyszłość i zaangażowanie w zieloną transformację energetyczną to temat przewodni najnowszej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej ORLENU. Emitowane spoty i reklamy koncentrują się na zaletach małych reaktorów jądrowych SMR – innowacyjnej technologii, w którą koncern będzie inwestować, aby zapewnić swoim odbiorcom stabilne dostawy przyjaznej dla klimatu energii elektrycznej i ciepła.

15.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 431 razy
1 2 3
Strona 1/37 (artykułów: 362)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764