logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Group One: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 135
Green Factory Sp. z o. o. wybiera Serviceplan Health

W wyniku przetargu przeprowadzonego w maju bieżącego roku, Green Factory wybrało Serviceplan Health/Change Serviceplan do realizacji kampanii dla marki Fit & Easy.

15.01.2020 | przeczytano: 128 razy
RL Media nawiązało współpracę z Pierwszą Ligą Piłkarską

RL Media, jeden z domów mediowych należących do największej, niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, nawiązał współpracę z Pierwszą Ligą Piłkarską (Fortuna 1 Liga). Zadaniem spółki będzie doradztwo, consulting w obszarze pozyskiwania partnerów biznesowych i sponsoringu.

20.11.2019 | przeczytano: 125 razy
Change Serviceplan i Serviceplan Health dla marki Valused

14 października rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Valused firmy PPH Hasco-Lek S.A.. Za kreację, komunikację i realizację kampanii odpowiadają agencje Change Serviceplan i Serviceplan Health należące do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One.

17.10.2019 | przeczytano: 358 razy
Plejada bankowych gwiazd promuje przelew na telefon Blik

Polski Standard Płatności, operator BLIKA – we wspólnej kampanii z bankami – zachęca użytkowników bankowości mobilnej do korzystania z przelewów na  telefon BLIK. To pierwsza tego typu wspólna akcja, w której pojawiają się ambasadorowie różnych banków oraz znany z dotychczasowych przekazów marketingowych BLIKA raper MC Silk. Przelew na telefon BLIK  dostępny jest obecnie w 7 bankach – użytkownicy mogą w ten sposób natychmiast przekazać sobie pieniądze – za darmo, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę – wystarczy znać numer telefonu odbiorcy. Wszystkie udostępniające usługę banki biorą udział we wspólnej kampanii.

04.10.2019 | przeczytano: 169 razy
Value Media i TVN z pierwszą reklamą w telewizji hybrydowej

Value Media, jako pierwszy dom mediowy w Polsce, wykorzystuje innowacyjny format reklamowy Hybrid Broadcast Broadband TV. Po raz pierwszy komercyjnie użyto go w kampanii marki Almette w stacji TVN.

02.10.2019 | przeczytano: 188 razy
Dorota Bubka w Labcon na stanowisku Creative Group Head

Dorota Bubka, z Grey Group Polska przeszła do agencji Labcon, w której swoim doświadczeniem wzmocni kompetencje kreatywne, w tym w obszarze tworzenia konceptów komunikacyjnych 360. Jako Creative Group Head stanęła na czele zespołu kreacji i designu.

27.09.2019 | przeczytano: 255 razy

Group One, największa niezależna grupa komunikacyjna z Polsce, startuje z szeroko dostępną ofertą szkoleniową. Warsztatowe treningi prowadzone będą przez praktyków i certyfikowanych trenerów Google Display & Video 360 oraz ekspertów z certyfikatami indywidualnymi z Google Marketing Platform, którzy do tej pory przeszkolili już ponad 400 osób m.in. marketerów i specjalistów takich firm jak: Grupa Wirtualna Polska, czy Comarch.

13.09.2019 | przeczytano: 276 razy
Group One z kampanią 360 dla firmy Walmark

Firma Walmark w drodze przetargu wybrała do współpracy przy marce Marsjanki agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One: Mediaplus, SalesTube, Serviceplan Health i Labcon. 19 sierpnia ruszyła kampania 360 komunikująca nowość na rynku: Marsjanki FUTURA.

22.08.2019 | przeczytano: 303 razy
Eti wita jesień intensywnymi działaniami promocyjnymi

19 sierpnia wystartowały dwie kampanie ETi wspierające flagowe produkty marki – intensywnie czekoladowe wafle Dare oraz batony Wanted. Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów.

19.08.2019 | przeczytano: 273 razy

PLNY LALA, jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce, dołączyła do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One. SalesTube będzie odpowiadał za e-commerce marki na lokalnym rynku.

19.08.2019 | przeczytano: 177 razy
1 2 3
Strona 1/14 (artykułów: 135)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764