logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Group One: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 382
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino

Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania narzędzia. 

16.04.2024 | przeczytano: 205 razy
Znamy skład Komitetu Organizacyjnego Effie Poland 2024

Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Zaproszenie do Komitetu specjalistów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta, daje całościowe spojrzenie na branżę komunikacji marketingowej w zakresie trendów i zmian, ale przede wszystkim oczekiwań i potrzeb konsumenta.

10.04.2024 | przeczytano: 531 razy
Awanse w dziale Social Media Labcon

Patrycja Majsik oraz Gabriela Łacińska awansowały w strukturach należącej do Group One agencji kreatywnej Labcon. Patrycja w swojej nowej roli obejmuje stanowisko Social Media Team Leaderki, natomiast Gabriela pełni funkcję Senior Social Media Managerki. Ich bogate doświadczenie w tworzeniu strategii i contentu w mediach społecznościowych to solidne fundamenty dla dalszego rozwoju najlepiej zintegrowanej oferty komunikacyjnej i kreatywnej Labcon.

02.04.2024 | przeczytano: 314 razy
Krzysztof Kosewski dołącza do zespołu TV Buying w Group One Media

Z początkiem marca do zespołu TV Buying Group One Media (spółki mediowe Group One) dołączył Krzysztof Kosewski w roli TV Experta. Dołączenie nowej osoby jest kolejnym etapem związanym ze strategią wzmacniania kompetencji telewizyjnych w ramach grupy oraz zbudowania silnego i eksperckiego zespołu TV Buying. W listopadzie ub. r. w roli Buying Intelligence Managera dołączył także Maksymilian Kreft.

25.03.2024 | przeczytano: 281 razy
Stada zmienia OMD na Mediaplus

Mediaplus wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową Stada w Polsce. Należąca do Group One agencja mediowa, która była partnerem w obszarze mediów Stada w latach 2020-2021 przed ich centralizacją w regionie EMEA, będzie ponownie odpowiadać za strategię, planowanie i zakup mediów 360 dla marek Klienta. Działania w obszarze digital prowadzone będą w modelu House of Communication we współpracy z Salestube.

21.03.2024 | przeczytano: 319 razy
Mediaplus i Salestube z wiosenną kampanią dla De`Longhi

Agencja mediowa Mediaplus (Group One), która odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów dla grupy De’Longhi na polskim rynku, z początkiem marca wystartowała z kampanią “Perfetto 2.0”, która jest kontynuacją platformy komunikacyjnej z udziałem ambasadora marki Brada Pitta. Działania reklamowe ekspresów do kawy marki De’Longhi prowadzone są w telewizji i digitalu. Kampania mediowa online realizowana jest przez agencję Mediaplus we współpracy z spółką Salestube (Group One).

19.03.2024 | przeczytano: 286 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy

Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i spójność wizerunkową. Nowe podejście to odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek oraz rosnącą potrzebę angażowania konsumentów w pozytywną dyskusję o marce w internecie. Za rozwój kompleksowej oferty odpowiedzialna będzie Monika Dobaj, Head of PR & Advocacy Labcon.

18.03.2024 | przeczytano: 302 razy
Salestube jako pierwsza w Europie z certyfikacją DOOHx.io

Należąca do Group One spółka Salestube otrzymała sponsorowaną przez globalną firmę Broadsign certyfikację DOOHx.io, stając się tym samym pierwszą organizacją w Europie, która może pochwalić się tym wyróżnieniem. Zdobyty certyfikat jest potwierdzeniem najwyższych kompetencji zespołu Salestube w zakresie planowania, zakupu, optymalizacji i pomiaru kampanii programmatic DOOH.

16.03.2024 | przeczytano: 230 razy
Dawtona z działaniami branded content w MasterChef Nastolatki

Marka Dawtona, polski lider wśród producentów warzyw rozpoczął współpracę z “MasterChef” skierowaną do nastoletnich kucharzy. Produkty marki są obecne w pięciu odcinkach nowego talent-show, którego emisja rozpoczęła się 3 marca br. Za działania branded content oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media (Group One).

15.03.2024 | przeczytano: 239 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Game Changer tworzy grę edukacyjną w Roblox dla Samsung

Agencja Gamingowa Game Changer stworzyła dla Samsung pierwszą konsultowaną z nauczycielami grę edukacyjną „Stacja Galaxy – bezpieczne miejsce w sieci” na platformie gamingowej Roblox. Jest to jeden elementów programu edukacyjnego marki, którego celem jest budowanie świadomości na temat bezpieczeństwa w świecie technologii oraz kształtowanie odpowiedzialnej postawy w cyfrowym świecie wśród dzieci i dorosłych.

12.03.2024 | przeczytano: 355 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/39 (artykułów: 382)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764