logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Group One: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 118
Change Serviceplan i Media Ready dla Akademii Jazdy BMW Driving Experience

“Sprawdź jak szybko mija dzień”, pod tym hasłem powstała lokalna produkcja filmowa zrealizowana dla BMW Polska przez Change Serviceplan i Media Ready, promująca BMW M Intensive Training – treningi jazdy sportowej. Agencje należące do jednej grupy komunikacyjnej Group One, odpowiadają za koncept kreatywny oraz za produkcję i realizację kampanii.

25.06.2019 | przeczytano: 108 razy
Labcon wypływa z Adidas i fundacją Parley na głębokie oceany

Każdy przebiegnięty krok może przybliżyć nas do ocalenia oceanów przed ekologiczną katastrofą. Agencja Labcon wraz z adidas i fundacją Parley mobilizuje polskich biegaczy, by swoją aktywność przekuli w walkę z zanieczyszczeniem plastikiem oceanicznym. 8 czerwca ruszyła globalna inicjatywa pod hasłem Run For The Oceans, której celem jest zebranie i przeznaczenie na ten cel 1,5 miliona dolarów. Akcja potrwa do 16 czerwca.

11.06.2019 | przeczytano: 195 razy

Mediaplus, po wygranym przetargu, od czerwca odpowiada za stałe działania wspierające sprzedaż MINI Polska w digitalu. Dom mediowy, należący do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, będzie współpracował z klientem w modelu house of communication, w którym Mediaplus i SalesTube odpowiadają za realizację strategii mediowej, a Change Serviceplan za koncepty komunikacyjne i kreację kampanii.

06.06.2019 | przeczytano: 189 razy
#U20creators - niestandardowa komunikacja agencji Labcon dla Adidas

Agencja contentowa Labcon (Group One) wygrała kolejny przetarg rozpisany przez adidas. Agencja, która od stycznia zajmuje się kompleksową komunikacją marki na polskim rynku, odpowiada również za działania marketingowe adidas podczas Mistrzostw Świata w piłce nożnej U-20, których gospodarzem jest Polska. Jednym z nich jest konkurs #U20creators, który promują piłkarze m.in.: Krzysztof Piątek, Grzegorz Krychowiak, Łukasz Fabiański, Karol Linetty i Jan Bednarek oraz twórcy internetowi.

30.05.2019 | przeczytano: 181 razy

W wyniku wygranego przetargu dom mediowy Value Media, należący do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, utrzymuje współpracę z  Adamed Pharma w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów tradycyjnych.

28.05.2019 | przeczytano: 117 razy

Serviceplan Group, siostrzana spółka należącej do Group One agencji Change Serviceplan została wyróżniona tytułem Niezależnej Agencji Roku 2019, a cała Serviceplan Group zdobyła aż 24 nagrody na zakończonym w zeszłym tygodniu New York Festivals Advertising Awards.

27.05.2019 | przeczytano: 102 razy
Rozszerzona rzeczywistość w aplikacji Adidas

W ramach kampanii promującej nowy model Nite Jogger po hasłem “Nigdy nie jest zbyt późno”, marka adidas wykorzystała technologię rozszerzonej rzeczywistości, łącząc ją z pracami graficznymi artystów. W efekcie powstała aplikacji CreatorsByNite, dzięki której można zobaczyć prace 3D Augustynki, Nawera i Oesu w przestrzeni miejskiej. Za koncept kreatywny oraz egzekucję projektu odpowiedzialna jest agencja Labcon (Group One), prowadząca komunikację marki adidas od stycznia 2019.

21.05.2019 | przeczytano: 263 razy

Agencja kreatywna GONG, działająca w ramach największej polskiej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, wygrała przetarg na długofalową obsługę marki PlayStation w obszarze strategicznym, koncepcyjnym i egzekucyjnym. Współpraca zaczyna się z początkiem maja. GONG będzie odpowiedzialny za realizację i wdrażanie strategii komunikacji w kanałach digital oraz social media.

13.05.2019 | przeczytano: 100 razy
Azagroup poszerza współpracę z Value Media o planowanie i zakup TV

AZAGroup, do której należą popularne sklepy internetowe Born2Be oraz Renee, poszerzyła współpracę z Value Media o zaplanowanie i zakup TV. Dom mediowy we współpracy z agencją SalesTube obsługują już obie marki w Polsce w zakresie marketingu efektywnościowego, automatyzacji marketingu oraz analityki internetowej.

09.05.2019 | przeczytano: 106 razy
Kamil Wiszowaty jurorem w konkursie Effie Awards Europe

Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media, dołączył do międzynarodowego jury europejskiej edycji konkursu Effie Awards 2019. Będzie on oceniał efektywność kampanii reklamowych i działania marketingowych zgłoszonych do konkursu.

08.05.2019 | przeczytano: 194 razy
1 2 3
Strona 1/12 (artykułów: 118)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764