logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GroupM: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 193
Robert Głowacki wzmacnia agencję Altavia Kamikaze + K2

Do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączył Robert Głowacki, obejmując stanowisko head of SEO & AI optimisation. Będzie odpowiadał m.in. za rozwój ekosystemu rozwiązań opartych na AI i automatyzacji, budowę autorskich narzędzi agencji w tym obszarze oraz wspieranie kluczowych klientów. Przeszedł z agencji WebTalk, gdzie piastował stanowisko SEO Director.

22.05.2025 | Personalia | przeczytano: 157 razy
Pakietomat 2.0 – AMS rozwija SMART PACK

AMS rozwija Pakietomat 2.0 wprowadzając kolejne funkcjonalności, które usprawniają proces obsługi zakupu kampanii Out-of-Home – zarówno w segmencie klasycznym, jak i Digital OOH. Planowanie kampanii SMART PACK staje się jeszcze szybsze, łatwiejsze i wygodniejsze.

07.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 214 razy
Marta Kordowska business managerem w Value Media

Do zespołu Pauliny Przetackiej [business director] w agencji mediowej Value Media dołączyła Marta Kordowska, która objęła stanowisko business managera. Będzie odpowiedzialna za wsparcie biznesowe, strategiczne i mediowe 360 klienta TVP oraz koordynowanie pracy dedykowanego zespołu. 

28.04.2025 | Personalia | przeczytano: 475 razy
Golden Drum ogłasza skład jury

Golden Drum z przyjemnością ogłasza składy jury na kolejną edycję. Z dumą prezentujemy 6 przewodniczących, którzy poprowadzą jury Golden Drum, wraz z ponad 50 członkami jury reprezentującymi 27 krajów z całego świata.

27.04.2025 | Konkursy | przeczytano: 639 razy
Mateusz Kucharski – z agencji Kinesso do Aleph Group

Do zespołu Aleph Group w Warszawie dołącza Mateusz Kucharski. Wzmacnia zespół zajmujący się międzynarodowymi programatycznymi kampaniami na platformie Spotify, któremu przewodzi Kamil Grześkowiak.

14.04.2025 | Personalia | przeczytano: 219 razy
Herbapol poszerza współpracę z EssenceMediacom

Agencja EssenceMediacom Polska (GroupM) wygrała przetarg na obsługę performance’ową platformy e-commerce e-herbapol.com.pl.

10.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 285 razy
WPP dokonuje zakupu InfoSum i rozwija ofertę AI-Driven Data

WPP ogłosiło przejęcie InfoSum, wiodącej na świecie platformy do wymiany danych (data collaboration platform). InfoSum dołączy do GroupM, inwestycyjnego ramienia WPP, aby wzmocnić obszar tworzenia dla klientów Grupy rozwiązań marketingowych nowej generacji, opartych na współpracy z AI, dostarczanych za pośrednictwem najpotężniejszej i najbezpieczniejszej infrastruktury danych w branży.

10.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 270 razy
GroupM najlepsza w raporcie COMvergence za cały rok 2024

GroupM zajęła pierwsze miejsce wśród grup mediowych na polskim rynku w raporcie COMvergence „New Business Barometer 2024”. Podsumowuje on ubiegły rok w agencjach mediowych, biorąc pod uwagę wartości pozyskanych i obronionych budżetów mediowych. W rankingu agencyjnym pierwsze miejsce zajęła EssenceMediacom, trzecie - Wavemaker, a siódme - Mindshare (wszystkie te agencje należą do GroupM).

28.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 508 razy
Nominacje do YouTube Works Awards 2024 ogłoszone

Poznaliśmy nominowanych do tegorocznej edycji konkursu YouTube Works Awards. Wyłonione przez jury kampanie wideo mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach, a także na dodatkowe wyróżnienie – nagrodę Grand Prix. Kto przeszedł kolejny poziom gry o statuetkę? Prezentujemy pełną listę nominowanych. 

06.03.2025 | Konkursy | przeczytano: 500 razy
Doskonały smak wymaga niewiele – kampania Rio Mare

Rio Mare stawia na autentyczność i jakość, a nowa komunikacja skupia się na prostocie jako synonimie doskonałego smaku.

13.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 248 razy
1 2 3
Strona 1/20 (artykułów: 193)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764