logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Groupon Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Karol Milewski dołącza do zarządu Omnipack

Ze spółką Omnipack związany jest od samego początku - jest jej współzałożycielem, a do niedawna członkiem rady nadzorczej. Dziś Karol Milewski dołącza do zespołu operacyjnie jako Chief Commercial Officer.

04.07.2019 | Z rynku | przeczytano: 1085 razy
Firmy e-commerce muszą wychodzić na rynki zagraniczne

Rynek e-commerce stanowi dużą szansę dla rozwoju zarówno nowych, jak i istniejących firm ze względu na stosunkowo niskie bariery wejścia, oczekiwany wzrost polskiego rynku oraz duży potencjał do rozwoju w innych krajach UE – to główne wnioski z raportu ekspertów Fundacji im. Lesława A. Pagi. Współautorem merytorycznym raportu jest Poczta Polska.

06.03.2015 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 1727 razy
Trendy eHandlu 2015

Czy megatrendy SoLoMo (Social Local Mobile) oraz ROPO (Research Online Purchase Offline) będą definiować kierunek rozwoju eHandlu w roku 2015? Czy konsumenci zechcą płacić za dostawę tego samego dnia? Jakie kategorie produktowe poza modą będą się dynamicznie rozwijać? Jak będziemy płacić za zakupy przez Internet? Magazyn Nowy Handel przygotował na zlecenie arena.pl raport „Trendy eHandlu 2015” do pobrania na stronie nowyhandel.pl.

09.02.2015 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 1198 razy
Startuje kampania Groupon Polska

Rusza kampania Groupon Polska z okazji Świąt Bożego Narodzenia pod hasłem „Zatrać się w dawaniu na Święta”. Na kampanię składać się będą działania w kanałach własnych Groupon online: social mediach, w kanale You Tube oraz na stronie internetowej. W czasie trwania akcji online klienci Groupon również będą mogli zatracić się w dawaniu i zrobić niespodziankę swoim bliskim lub wesprzeć największe fundacje charytatywne w Polsce. Groupon organizuje także świąteczną akcję miejską dla mieszkańców Warszawy.

02.12.2014 | Z rynku | przeczytano: 706 razy
Groupon Polska i Fundacja DKMS łączą siły w walce z białaczką

Groupon Polska, we współpracy z Fundacją DKMS, przygotował kampanię, w ramach której klienci serwisu w dniach 24 października - 3 listopada br. mogą przekazywać środki na pomoc w rozbudowie bazy dawców szpiku kostnego ratującego chorych przed śmiercią. W Polsce średnio co godzinę kolejny pacjent słyszy od lekarzy diagnozę: białaczka. Wystarczy nawet 10 zł aby przyłączyć się do akcji i wesprzeć walkę z tą śmiertelną chorobą.

30.10.2013 | Z rynku | przeczytano: 775 razy

Polski rynek handlu internetowego jest już w zaawansowanym stadium rozwoju. Jednak wraz z jego dojrzałym wiekiem pojawiają się nowe wyzwania dla właścicieli sklepów internetowych, jaki i osób odpowiedzialnych za pozyskanie klientów. Uodpornienie na reklamy, nieufność wobec zniżek, zjawisko showroomingu, łowcy okazji, mobilny wymiar handlu czy wreszcie zakupy wielokanałowe, to nowe trendy wśród konsumentów. Oczekiwania klientów z każdym rokiem są coraz większe, sklepy internetowe będą więc musiały nauczyć się je zaspokajać. Zapytaliśmy praktyków i ekspertów o ich przepisy na sukces w handlu internetowym.

25.09.2013 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1479 razy
Zanox Expert Day: Polska przyczółkiem marketingu afiliacyjnego

Jako jeden z nielicznych krajów Europy, możemy poszczyć się coraz lepszymi wynikami w marketingu efektywnościowym. Według zanox, tylko w zeszłym roku odnotowano wzrost liczby programów performance o 30 proc., a Polska jest przyczółkiem do ekspansji w regionie. Tego można było dowiedzieć się z tegorocznej edycji zanox Expert Day.

19.09.2013 | Z rynku | przeczytano: 1422 razy
O motywowaniu klientów i marketingu afiliacyjnym podczas Zanox Expert Day 2013

Druga edycja Expert Day, konferencji organizowanej przez europejskiego lidera marketingu afiliacyjnego – zanox, odbędzie się już 5 września. W zbliżającym się wydarzeniu wezmą udział uznani eksperci, którzy będą debatować na temat skutecznego motywowania klientów oraz dalszych kierunków rozwoju marketingu afiliacyjnego w Polsce i na świecie. W panelu dyskusyjnym wysłuchać będzie można przedstawicieli m.in. T-Mobile, Ceneo, Groupon, Payback i Stilago. Ważnym punktem konferencji będzie ogłoszenie zwycięzców i rozdanie nagród dla najlepszych agencji performance.

02.09.2013 | Z rynku | przeczytano: 3695 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764