logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Żywiec: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 158
Wartość rynku reklamy w Polsce po trzech miesiącach 2020 wzrosła o 0,5%%

Wartość rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2020 r. wyniosła 2,1 mld zł, co zonacza wzrost o 0,5%. Załamanie rynku w drugiej połowie marca istotnie pogorszyło wynik całego kwartału. Pierwszy kwartał 2020 r. był prawdopodobnie ostatnim w tym roku z dodatnią dynamiką.

02.06.2020 | przeczytano: 290 razy
Daria Fedorowicz dołącza do Cape Morris

Daria Fedorowicz dołączyła do agencji kreatywno-strategicznej Cape Morris w roli Account Directora.

21.05.2020 | przeczytano: 255 razy
Nowy spot od marki Żywiec

Nowy spot bezalkoholowego piwa Żywiec wskazuje, że można się nim cieszyć wszędzie, gdzie tylko ma się ochotę. To także manifestacja pozytywnych emocji wpisanych w DNA marki, zgodnie z hasłem: „Chce się Ż”. Reklamę można oglądać od 18 maja w telewizji i w internecie.

18.05.2020 | przeczytano: 250 razy
Maciek Maleńczuk znów narzeka w reklamie Warki Radler 0,0%%

Spośród wielu orzeźwiających smaków Warki Radler 0,0% każdy znajdzie coś dla siebie… oprócz Maćka Maleńczuka, który powraca w kolejnej kampanii bezalkoholowych radlerów i w typowy dla siebie sposób narzeka na brak alkoholu w produkcie.

04.05.2020 | przeczytano: 287 razy
Ruszyła platforma edukacyjna Zdziecmi.pl

Rodzice kolejny miesiąc muszą godzić obowiązki zawodowe z całodzienną opieką nad dziećmi i zdalnym nauczaniem, często nie mają kompetencji pedagogicznych, nie są też w stanie zastąpić towarzystwa kolegów. Dzieci potrzebują pomocy w lekcjach, źle znoszą brak ruchu i kontaktów z rówieśnikami. Z pomocą przychodzą zdalne animacje dla dzieci dostępne na: www.zDziecmi.pl

30.04.2020 | przeczytano: 246 razy

Marka piwa Królewskie (Grupa Żywiec) wraz z agencją mediową Starcom, należącą do Publicis Groupe, stworzyła serię podcastów „Warszawa po Królewsku”. Pełną ciekawostek i humoru, wirtualną wycieczkę po każdej z dzielnic stolicy prowadzą Paweł Loroch – dziennikarz radiowy i telewizyjny oraz Piotr Wierzbicki – warszawski przewodnik.

28.04.2020 | przeczytano: 167 razy

Jak postawić kumplowi piwo nie wychodząc w domu? Warka rusza właśnie z nową aktywacją konsumencką – „Postaw Warkę”, w ramach której zachęca do tego, by zostać w domu i wysłać zapas piwa wybranej przez siebie osobie. Codziennie do wygrania jest 100 zestawów piw Warka Jasne Pełne. Akcję, która potrwa do 17 maja, wspiera spot telewizyjny i działania w internecie.

20.04.2020 | przeczytano: 392 razy

„Po prostu Ż” – oto hasło nowej kampanii reklamowej Żywca. Marka po raz kolejny udowadnia, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale by czerpać z niego radość. Kampania wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na życie i zachęca, by w życiu śmiało sięgać po to, co cieszy. Tegoroczna idea ukazana została w spotach reklamowych, które od 16 marca można oglądać w kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.

23.03.2020 | przeczytano: 235 razy

„Sing it back, bring it back, sing it back to me” śpiewało kiedyś Moloko. Dziś ten motyw muzyczny pojawia się w akcji „Wielka Zwrotka Ż”, do której dołączyli już Brodka, Marcin Dorociński i Maciej Musiał. Celem działań jest zachęcanie Polaków do oddawania do sklepów butelek zwrotnych. Na potrzeby najnowszej akcji Żywca powstał właśnie dedykowany palindromowy utwór, który skomponował Marcin Macuk. W jego tworzenie zaangażowała się także Brodka – dwukrotnie występująca w składzie Męskie Granie Orkiestra.

16.03.2020 | przeczytano: 192 razy
Warka Radler 0,0%% Rabarbar z Truskawką właśnie wchodzi na rynek

Warka Radler, jako lider kategorii, nie ustaje w tworzeniu innowacji i wyznaczaniu trendów w branży. Marka wprowadziła właśnie do sklepów nowy smak – Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką. Produkt dostępny jest już w nowej szacie graficznej, w której wkrótce pojawią się także inne smaki.

09.03.2020 | przeczytano: 408 razy
1 2 3
Strona 1/16 (artykułów: 158)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764