logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Żywiec: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 144
Maciej Dowbor w kampanii Trzymaj Pion

Zapraszamy do obejrzenia lub odsłuchania kolejnego odcinka podcastu i videocastu Trzymaj Pion. Tym razem z gościnnym udziałem Macieja Dowbora – dziennikarza, prezentera telewizyjnego i taty dwóch córek w szczerej rozmowie z blogerką, socjolożką i ambasadorką kampanii Trzymaj Pion – Natalią „Nishką” Tur. W szczerej rozmowie nasz gość opowiada m.in. o tym jak stopniowo odnajdywał się w trudnej roli taty, zmieniających się zadaniach i wyzwaniach jakie stają przed świadomymi rodzicami oraz roli ojca w tej “układance”. Nie zabraknie przy tym kilku historii z samego życia oraz wspomnień… o piwie.

22.11.2019 | przeczytano: 197 razy
Efektywność działań Grupy Żywiec doceniona na Effie Awards

Grupa Żywiec została po raz kolejny doceniona. Podczas wczorajszej 20-tej gali Konkursu Effie firma zdobyła między innymi Złoto oraz Grand Prix w kategorii long term za kampanię Chce się Ż oraz nagrodę dla najbardziej efektywnej firmy ostatniego dwudziestolecia.

08.11.2019 | przeczytano: 293 razy
Wzmocnienia w agencji Cut The Mustard

Łukasz Ciuchnicki i Michał Oleksów, awansowani w październiku na stanowiska Associate Creative Directors, będą wspierać Marcina Strzałkowskiego w zarządzaniu działem kreacji Cut The Mustard. W ostatnich tygodniach do agencji dołączyła także Anna Kwiatkowska, jako Head of Business Development oraz Małgorzata Adamczyk, która objęła stanowisko Senior Strategy Consultant.

06.11.2019 | przeczytano: 138 razy
Effie Awards 2019: nagrody wręczone

Nagrody zostały przyznane przez Jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli, Prezes i Dyrektor Zarządzającej Discovery EMEA, 28 października w Teatrze Wielkim Operze Narodowej.

05.11.2019 | przeczytano: 211 razy
Badania mediów: oczekiwania marketerów pozytywnie odebrane przez rynek

W ubiegłym tygodniu członkowie Koalicji „Marketerzy dla Lepszych Badań” odbyli dwa niezależne spotkania z MultiMOC oraz KRRiT. Ich celem było omówienie „Oczekiwań marketerów odnośnie jednoźródłowego badania mediów”. Oba ośrodki pracujące nad nowym briefem na badanie mediów uznały przygotowany przez marketerów dokument za cenny i co do zasady zbieżny z założeniami, które przyjmują w swoich pracach. Koalicja prowadzi teraz wewnętrzne rozmowy z nadawcami mediowymi mające na celu wypracowanie spójnych dla całego rynku postulatów dotyczących badań mediów.

04.11.2019 | przeczytano: 170 razy

1 października stanowisko dyrektora ds. marketingu Grupy Żywiec objęła Katarzyna Malczewska-Błaszczuk. Zastąpiła Małgorzatę Lubelską która awansowała do struktur globalnych Grupy HEINEKEN i pełni obecnie funkcję Senior Director Global International Brands.

28.10.2019 | przeczytano: 133 razy
Oczekiwania marketerów wobec nowego badania mediów

Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała i przekazała pozostałym interesariuszom swoje oczekiwania wobec jednoźródłowego badania mediów. Kolejnym krokiem działań Koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC) oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji, podczas których przedyskutowane zostaną możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą się 23 października.  

25.10.2019 | przeczytano: 280 razy

Jak pomóc osobom z niepełnosprawnościami w znalezieniu zatrudnienia? Jak zachęcić pracodawców do współpracy i kreowania przyjaznego miejsca pracy dla różnorodnych zespołów? Na te pytania będą odpowiadać uczestnicy 2-dniowej sesji warsztatowej #Ideathon organizowanej przez 9 firm zrzeszonych w inicjatywie Human Explorers. Ideathon odbędzie się na rzecz Fundacji Integracja, która od 25 lat pomaga osobom z niepełnosprawnościami m.in. odnaleźć się na rynku pracy.         

20.09.2019 | przeczytano: 327 razy
Druga Twarz Instalatora - nowa kampania marki Purmo

Marka Purmo, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową - “Druga Twarz Instalatora”. Inicjatywa skupia się na specjalistach, którzy współpracują z fińskim producentem. Cel? Zmiana image’u, jaki posiadają “budowlańcy”, poprzez pokazanie ich drugiego oblicza. W ramach kampanii zrealizowano 7 profesjonalnych filmów i sesji zdjęciowych, które przedstawiają pasje i sylwetki wybranych współpracowników. Projekt potrwa do końca roku, a działania prowadzone będą w internecie. Za realizację odpowiada agencja InPlus Media.

19.09.2019 | przeczytano: 287 razy
Ogłoszono Jury konkursu Złote Spinacze 2019

Przewodniczącą Jury XVII edycji konkursu jest Magdalena Brzezińska z Grupy Żywiec. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Klara Banaszewska z Grayling Poland, Magdalena Budziszewska z Costa Coffee Polska, Zbigniew Gajewski z THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz oraz Monika Kaczmarek-Śliwińska dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

06.08.2019 | przeczytano: 868 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 144)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764