logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Amica: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 37
Amica angażuje klientów w marketing rekomendacji

Grupa Amica uruchamia akcję promocyjną dla klientów. Wystarczy wystawić ocenę zakupionego produktu i cieszyć się kodem zniżkowym w wysokości -20% na małe AGD. Opinie mogą pokazać potencjalnym klientom, jak w praktyce sprawdzają się sprzęty Amica.

22.12.2023 | przeczytano: 677 razy
ESG w praktyce: Amica przerabia zużyte bannery reklamowe

Grupa Amica w ramach swoich działań w dziedzinie zrównoważonego rozwoju zdecydowała się na upcycling bannerów reklamowych, które zamiast trafić do utylizacji, zostały przerobione na funkcjonalne popularne torby - nerki. To pierwsza tego typu inicjatywa producenta sprzętu AGD i jak podkreślają przedstawiciele organizacji z pewnością nie ostatnia.

15.12.2023 | przeczytano: 681 razy
Kampania nowych płyt indukcyjnych 3.0 od Amica

Grupa Amica wprowadziła na rynek przełomową linię płyt indukcyjnych z technologią HobControl Pro. Inteligentny algorytm, stanowiący podstawę działania precyzyjnych programów temperaturowych, sprawia, że potrawy nie kipią, nie przypalają się i nie trzeba ich mieszać! Kampania „Genialny Karol” ma jasny przekaz: gotując z nową płytą indukcyjną Amica nic nie jest kwestią przypadku. Zawsze możesz być pewien doskonałych efektów.

12.09.2023 | przeczytano: 531 razy
Amica startuje z promocją „Zestawy chodzą parami”

Grupa Amica przygotowała akcję promocyjną „Zestawy chodzą parami”. Klienci, którzy między 17 lipca a 31 października br. zdecydują się na zakup jednego z zestawów promocyjnych urządzeń do zabudowy, mają szansę odebrać nagrodę w postaci ekspresu lub odkurzacza marki.

17.07.2023 | przeczytano: 499 razy
Sprzątać „Na błysk!” można szybko, łatwo i efektywnie, przekonuje Amica

Amica wystartowała z kampanią odkurzaczy pionowych, której celem jest pokazanie, że nawet w okresie okołoświątecznym sprzątanie może być szybkie, łatwe i efektywne. Przy pomocy działań digitalowych i social mediowych marka zaprezentuje praktyczne zastosowanie urządzeń sprzątających i ich korzystny wpływ na codzienne życie. Kampania pod hasłem „Na błysk!” rozpocznie się 21 listopada, a w ramach działań producent zaplanował również… przedświąteczne porządki w domu zwycięzcy konkursu.

21.11.2022 | przeczytano: 389 razy
Ekologiczne zmywanie w jesiennej odsłonie kampanii Amica

Zmywanie może być źródłem oszczędności dzięki nowoczesnym zmywarkom – tak przekonuje producent sprzętu AGD, Grupa Amica. Nowa odsłona kampanii, którą zainicjowano wiosną w social mediach marki, edukuje konsumentów w zakresie ekologii i energooszczędności dzięki cennym poradom EKOta. Postać dowcipnego kocura posiadającego szeroką wiedzę z zakresu ekologii i funkcjonalnych rozwiązań znów zagości w kanałach własnych marki.

23.09.2022 | przeczytano: 282 razy
Amica z nową kampanią piekarników parowych skierowaną do młodych

We wrześniu wystartowała nowa kampania piekarników parowych marki Amica. Producent ze swoim nowoczesnym produktem chce dotrzeć przede wszystkim do młodych ludzi, którzy mnóstwo czasu spędzają w mediach społecznościowych. Tam też, z pomocą znanego dziennikarza i podcastera Karola Paciorka, który został zaproszony do projektu, Amica edukuje, co daje para w piekarniku i przekonuje, jak w prosty sposób można wyczarowywać w nim doskonałe, aromatyczne dania – nawet, jeśli nie jest się mistrzem kuchni.

22.09.2022 | przeczytano: 853 razy
Amica: „Bądź Przekotem oszczędzania”

„Mamy EKOta na punkcie ekologii i oszczędności” – z takim motywem przewodnim startuje edukacyjna kampania marki Amica, której celem jest promocja proekologicznych zachowań wśród użytkowników sprzętu AGD. Kampania będzie skoncentrowana w przestrzeni online, wykorzystując kanały własne marki w mediach społecznościowych.

31.05.2022 | przeczytano: 625 razy
Grupa Amica wyróżniona za sponsoringowy debiut roku

Projekt sponsoringowy dla hiszpańskiej marki Fagor z Grupy Amica zdobył drugie miejsce w kategorii Debiut sponsoringowy 2021 roku, w prestiżowym konkursie Sport Biznes Polska. Stowarzyszenie przyznaje nagrody markom, które w innowacyjny i odważny sposób łączą biznes ze sponsorowaniem drużyn i sportowców indywidualnych. Nagroda dla Grupy Amica to efekt rozpoczęcia współpracy marki Fagor z żeńskimi klubami piłkarskimi: Atletico Madryt i Olympique Lyon.

18.03.2022 | przeczytano: 812 razy
Grupa Amica sponsorem kolejnej edycji kampanii promującej diagnostykę jajnika

Ty też jesteś poszukiwana! – pod tym hasłem wystartowała VII edycja kampanii „Diagnostyka jajnika” organizowanej przez stowarzyszenie Kwiat Kobiecości. Grupa Amica od kilku lat współpracuje z organizacją i kolejny raz sponsoruje kampanię społeczną, która zachęca kobiety do regularnych badań. Tegoroczna odsłona akcji skierowana jest do kobiet, które badania u ginekologa wykonywały ostatnio ponad dwa lata temu. Jej twarzą została znana aktorka, Anna Dereszowska.

08.10.2021 | przeczytano: 448 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 37)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764