logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Azoty: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19
STS oficjalnym sponsorem najlepszej drużyny siatkarskiej w Europie

STS – lider rynku bukmacherskiego w Polsce – nawiązał współpracę z drużyną Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. W ramach umowy został oficjalnym sponsorem klubu trzykrotnych zwycięzców Ligi Mistrzów. Umowę zawarto na trzy lata.

29.08.2023 | przeczytano: 430 razy
Unique One organizuje loterię dla Grupy Azoty

Grupa Azoty ponownie powierzyła agencji UNIQUE ONE organizację loterii audioteksowej „Dbamy o polską ziemię – V edycja”.

01.02.2022 | przeczytano: 868 razy
Ponad 1,7 tys. e-rezydentów z Polski założyło w Estonii 450 firm

Przybywa polskich firm, które planują przeniesienie działalności do Estonii. To kraj, który ze względu na przejrzysty system podatkowy czy niskie koszty prowadzenia działalności coraz częściej staje się pierwszym wyborem. Często decyduje o tym także potencjał tego rynku jako bramy do Skandynawii. Inna zaleta to łatwość założenia firmy w Estonii. Najprostszą metodą na przeniesienie działalności jest uzyskanie e-rezydencji. Z tego rozwiązania chętnie korzystają również Polacy, którzy założyli w Estonii już 450 firm.

31.01.2022 | przeczytano: 723 razy
Większy zespół i awanse w Client Service i Kreacji agencji Talentmedia

Agencja influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM) rozwija dział Client Service, kierowany przez Head of Client Service – Małgorzatę Jakimowicz. Do zespołu dołączają dwie nowe osoby, a dotychczasowy Art Director, Robert Fidler awansuje na stanowisko Creative Leader.

19.07.2021 | przeczytano: 372 razy
HP Latex 375 - Postaw na sprawdzone rozwiązania i zyskaj uniwersalność, stabilność i bezpieczeństwo

HP Latex 375 to kultowy… i jednocześnie uznany na rynku model drukarki w technologii HP Latex. Sprawdził się w największych produkcjach, w Polsce i za granicą. W branży reklamowej oraz szeroko pojętej branży dekoracyjnej stał się podstawowym urządzeniem w zakładach produkcyjnych realizujących dziesiątki tysięcy metrów kwadratowych druku rocznie.

13.07.2021 | przeczytano: 2587 razy
Agencja Unique One organizuje loterię dla Grupy Azoty

W wyniku wygranego przetargu Grupa Azoty powierzyła agencji UNIQUE ONE całościowe opracowanie IV edycji loterii audioteksowej pod hasłem „Dbamy o polską ziemię”.

01.02.2021 | przeczytano: 440 razy

Do służb medycznych płynie różnoraka pomoc ze strony biznesu – część firm przekazuje środki finansowe, inne organizują pomoc rzeczową, jeszcze inne ukierunkowują swoją działalność na potrzeby walki z koronawirusem, szyjąc maseczki, produkując odzież ochronną albo dostarczając posiłki medykom. Zaangażowanie w działania pomocowe jest społecznie oczekiwane, ale może też przełożyć się na wzrost zaufania do marki. Pod warunkiem że firma realizuje je w zgodzie ze swoją strategią i pracownikami. – W wielu firmach, szczególnie na początku, to pracownicy zaczęli organizować tego typu pomoc – mówi Tomasz Smorgowicz z Wyższej Szkoły Bankowej w Gdyni.

30.04.2020 | przeczytano: 730 razy
Jak marki pomagają w walce z koronawirusem?

Każdego dnia docierają do nas informacje o nowych zakażonych. Jednak tak szybko jak choroba, rozprzestrzenia się też pomoc oferowana przez duże marki i małe firmy. Jedne angażują się przekazując pieniądze, inne środki medyczne, szyjąc maseczki czy dostarczając jedzenie dla lekarzy. Czy takie działania mają wpływ na wizerunek marki? Przeanalizowaliśmy wybrane akcje wraz z ekspertami Bluerank.

24.03.2020 | przeczytano: 856 razy
Rok po RODO: agencje kontra dziennikarze

Po niemal roku od wprowadzenia RODO sprawdziliśmy, jak największe agencje PR i firmy w Polsce reagują na dziennikarzy mających chęć otrzymywania od nich informacji i nawiązania z nimi kontaktu. Interesowało nas to, w jaki sposób odpowiadają na prośbę o przesyłanie informacji, jak nawiązują relację oraz czy są przygotowane na pytania o szczegóły przetwarzania danych i usunięcie z bazy.

27.05.2019 | przeczytano: 1335 razy
Ruszyła druga edycja wielkiej loterii Grupy Azoty

Grupa Azoty, wspierająca na co dzień polskie rolnictwo jako producent nawozów, po raz drugi uruchamia loterię, w której klienci marki mają szansę wygrać nagrody pieniężne, a także nowoczesny ciągnik New Holland T4.75S. Organizacja i realizacja projektu kolejny raz zostały powierzone krakowskiej agencji ESKADRA.

21.02.2019 | przeczytano: 1224 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764