logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Blix: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6

Kolejne trzy organizacje powiększyły szeregi IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Do kurii professional services dołączyły McCann, Blix oraz subko&co.

18.01.2024 | przeczytano: 386 razy
Grupa Blix wzmacnia zespół

Piotr Biela dołączył do Grupy BLIX, obejmując stanowisko Business Development Managera. Wcześniej był związany z siecią SPAR i Intermarché. W Grupie BLIX przede wszystkim ma doprowadzić do wzrostu liczby klientów aplikacji zakupowych oraz wesprzeć ich. Jak sam zapowiada, zamierza jeszcze bardziej zwiększyć już 60-proc. udział firmy w rynku e-gazetek w Polsce. W najbliższym czasie będzie głównie rozwijał sprzedaż, optymalizował ofertę, wdrażał nowe rozwiązania u aktualnych partnerów i pozyskiwał kolejne podmioty do współpracy. W ocenie zarządu spółki, dzięki bogatej wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu Biela potrafi wspierać merytorycznie obecnych i przyszłych klientów Grupy BLIX.

22.12.2023 | przeczytano: 536 razy
Karol Kamiński nowym Web Services Directorem w Grupie Blix

Karol Kamiński objął stanowisko Web Services Directora w Grupie Blix, która jest liderem aplikacji smartshoppingowych w Polsce. Wcześniej przez wiele lat był związany z projektem AdRetail, należącym do Grupy Interia. Obecnie kieruje zespołem produktowym, dedykowanym rozwojowi serwisu webowego Blix.pl. Kreuje i wdraża kluczowe projekty budujące jego wzrost, również w nowych kierunkach umożliwiających skalowanie zasięgu i produktu reklamowego dla klientów branż retail oraz FMCG. Odpowiada za identyfikację strategicznych obszarów rozwoju działalności firmy w Polsce i poza jej granicami.

25.05.2022 | przeczytano: 420 razy
Wyniki Blix Awards: Sieci handlowe z najlepszymi gazetkami promocyjnymi wybrane

Znamy już laureatów tegorocznej edycji programu branżowego „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów” w kategorii „Gazetka Roku”. Od kwietnia do października br. ponad 100 tys. osób podzieliło się z organizatorem łącznie 4 mln opinii. Polacy decydowali, które sklepy w poszczególnych formatach mają najbardziej przejrzyste i estetyczne publikacje z promocjami, a także najlepiej ułożone pod oczekiwania i potrzeby konsumenckie. W gronie laureatów znalazły się takie sieci, jak Biedronka, Dino, Kaufland, Żabka, Selgros, Leroy Merlin, IKEA, Media Expert, Rossmann i PEPCO.

18.11.2021 | przeczytano: 695 razy

IAB Polska objęło patronatem honorowym pierwsze polskie tłumaczenie książki "How Brands Grow". Pozycja ta od lat jest w Polsce powszechnie rozpoznawalna pośród osób zajmujących się marketingiem - dotąd jednak jedynie w angielskim oryginale.

06.11.2020 | przeczytano: 839 razy
Aplikacje mobilne. Nowy raport Spicy Mobile dla twórców i wydawców

Na rynku jest już dostępny raport „Aplikacje mobilne” – jedyne w swoim rodzaju kompendium wiedzy dla wszystkich zainteresowanych projektowaniem, promocją i monetyzacją aplikacji mobilnych. Wraz z nim agencja Spicy Mobile ogłasza wydanie pierwszej w Polsce trylogii poświęconej marketingowi mobilnemu.

06.12.2019 | przeczytano: 1079 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764