logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa ERGO Hestia: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Rusza konkurs Asymetry by Artystyczna Podróż

1 sierpnia wystartowała 5. edycja konkursu fotograficznego Artystyczna Podróż pod hasłem ASYMMETRY. Udział może wziąć każdy użytkownik Instagrama. Do wygrania jest m.in. artystyczna podróż o wartości 20 tys. złotych. Konkurs organizowany jest przez Fundację Artystyczna Podróż Hestii oraz ERGO Hestię.

02.08.2023 | przeczytano: 833 razy
Konkurs Water by Artystyczna Podróż rozstrzygnięty

Konkurs fotograficzny Artystyczna Podróż wygrała Maja Roksz, a wyróżnienia otrzymali Wojciech Dudziński oraz Piotr Miazga. W ramach konkursu organizowanego przez ERGO Hestię wybierane są najlepsze zdjęcia wykonane telefonem i zamieszczone na Instagramie. Tematem tegorocznej edycji była woda.

31.10.2022 | przeczytano: 1166 razy

29 sierpnia wystartowała 4. edycja konkursu fotograficznego Artystyczna Podróż pod hasłem WATER. Konkurs jest skierowany do twórców działających na Instagramie. W jego ramach ERGO Hestia nagrodzi autorów zdjęć, którzy w oryginalny sposób nawiążą do tematyki wody. To temat aktualny i istotny biorąc pod uwagę jakże ważną dzisiaj ekologię, a z drugiej strony niezwykle atrakcyjny dla artystów ze względu na wizualne piękno wody.

31.08.2022 | przeczytano: 994 razy

Maria Rosa została laureatką w prestiżowym konkursie CMO AWARDS 2021. Dyrektorka marketingu online ERGO Hestii, otrzymała nagrodę w kategorii Brand Guardian. Nagroda jest wyrazem uznania dla strategii komunikacji tworzonej przez ubezpieczyciela razem z polskimi artystami.

21.06.2022 | przeczytano: 615 razy

Nowy dział marketingu dedykowany do działań w sieci został powołany w ERGO Hestii. Na czele 14-osobowego zespołu stanęła Maria Rosa, która do tej pory odpowiadała za budowanie sieci punktów sprzedaży i atrakcyjność działań marketingowych skierowanych do pośredników. Członkowie zespołu zostali zrekrutowani spośród pracowników różnych działów wewnątrz firmy.

30.03.2021 | przeczytano: 363 razy

ERGO Hestia przez ostatni miesiąc promowała agentów wyróżnionych Znakiem Jakości ERGO Hestii 2017. Kampania „Znajdź Agenta” pokazała, że internetowa promocja punktów sprzedaży ubezpieczeń, w których czekają wyróżnieni pośrednicy, może przełożyć się na zwiększenie zainteresowania wizytą u wybranego agenta.

13.10.2017 | przeczytano: 617 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764