logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Jerónimo Martins: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Kampania Fundacji Biedronki na Dzień Solidarności Międzypokoleniowej

29 kwietnia, w Dzień Solidarności Międzypokoleniowej, ruszyła kampania Fundacji Biedronki kierująca uwagę na wartość więzi międzypokoleniowych. Kampanii towarzyszy hasło: „Gdy liczą się wspólne chwile, przestają liczyć się lata”. Składa się na nią spot, a w kolejnych tygodniach również dodatkowe aktywacje w mediach społecznościowych. Kampania to także podsumowanie pierwszego roku działalności Fundacji Biedronki.

30.04.2021 | przeczytano: 1035 razy

Rok 2020 to rok szczególnych wyzwań, które przyniosła pandemia COVID-19. Dla sieci Biedronka był to czas wielkiej mobilizacji i intensywnych działań w celu zapewnienia klientom stałego dostępu do produktów pierwszej potrzeby. Docenili to jurorzy najbardziej prestiżowego konkursu branży PR Złote Spinacze. Sieć otrzymała dwie srebrne statuetki w kategorii COVID-19 PR Response oraz Media Relations.

05.02.2021 | przeczytano: 716 razy
Biedronka dedykuje kampanię swoim pracownikom

Nowy telewizyjny spot to ukłon sieci w stronę tych, którym w mijającym, trudnym i niezwykłym roku Biedronka zawdzięcza najwięcej: pracownikom. Sieć w ostatnich miesiącach dziękowała też zatrudnionym w bardzo konkretny sposób: poprzez paczki prezentowe czy wysokie rabaty na zakupy.

18.12.2020 | przeczytano: 854 razy
Nowa Biedronka w Zielonce

W sobotę, 12 grudnia, w Zielonce pod Warszawą został otwarty nowy sklep sieci Biedronka. Placówka znajduje się w centrum miasta, przy ul. Paderewskiego 1. Pierwsi klienci będą mogli zrobić w niej zakupy już o godzinie 6.00. Co wyróżnia ją na tle pozostałych sklepów? Została wyposażona nie tylko w ekologiczne rozwiązania, ale także w tradycyjną ladę ze świeżym mięsem, wędlinami i serami na wagę. Z okazji otwarcia, sieć Biedronka przygotowała wiele atrakcyjnych promocji.

15.12.2020 | przeczytano: 762 razy
Biedronka zdobywa nagrodę dla najsilniejszej medialnie marki

Proaktywność, interaktywność, odwaga – tak w skrócie można podsumować komunikację sieci Biedronka na przestrzeni ostatnich miesięcy, które były wyjątkowym czasem zarówno dla rynku detalicznego, jak i mediów na całym świecie. W obliczu kryzysu wiele marek ograniczyło swoją komunikację z mediami. Biedronka jednak zwiększyła swoją aktywność, by być jeszcze bliżej klientów i przekazywać im najważniejsze informacje dotyczące bezpieczeństwa w sklepach. Te działania docenili konsumenci i media – już po raz ósmy Biedronka zdobyła tytuł Top Marka 2020, dla najsilniejszej komunikacyjnie marki wśród wszystkich sieci handlowych.

06.11.2020 | przeczytano: 816 razy
Biedronka wręcza nagrodę 100 tys. zł i odsłania antysmogowy mural

Zakończenie drugiego etapu nagrody Biedronki za książkę dla dzieci Piórko 2020 sieć sklepów ogłosiła w niezwykły sposób. Laureatka kategorii „Ilustracje” tegorocznego Piórka, Magdalena Starowicz, otrzymała od Biedronki czek na 100 tys. zł, a zaprojektowana przez nią okładka książki trafiła na odsłonięty na warszawskim Powiślu mural. Mural wyjątkowy, bo pomalowany farbami oczyszczającymi powietrze ze smogu.

30.10.2020 | przeczytano: 1020 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764