logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Netsprint: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
Euvic Media rozbudowuje zespół

UrszulaSkrzypek, Patrycja Słocińska i Żaneta Latos dołączyły do zespołu agencji Euvic Media (Euvic Performance). Powiększające się struktury firmy są częścią strategicznego rozwoju i rozrastającego się portfolio agencji w ciągu ostatnich kilku miesięcy 2022 roku.

21.07.2022 | przeczytano: 1084 razy
Netsprint Audience z nowymi profilami odbiorców telewizji

W nowej ofercie Netsprint Audience w Adformie znalazły się segmenty użytkowników, które zostały podzielone według czasu spędzanego dziennie na oglądaniu telewizji. Dzięki nim klienci Grupy Netsprint będą w stanie zaplanować skuteczniejsze kampanie reklamowe.

22.11.2018 | przeczytano: 1141 razy
Żaneta Latos z Gazeta.pl do Grupy Netsprint

Z początkiem listopada do działu sprzedaży Grupy Netsprint dołączyła Żaneta Latos. Będzie pracowała na stanowisku Agency Sales Team Leader. Latos blisko 6 lat pracowała w Agorze między innymi jako Senior Account Manager w Gazeta.pl i AdPlayer oraz jako Account Manager w sieci reklamowej Glossy Media.

13.11.2018 | przeczytano: 877 razy
60 proc. budżetów marketingowych trafia do internetu

Biznes przenosi się do sieci – ta teza ma potwierdzenie w wynikach najnowszego badania dotyczącego polskiego rynku e-marketingu, które przeprowadził WhitePress. Średnio aż 60 proc. budżetów marketingowych polskich firm przeznaczane jest na działania online. Za to dla 19 proc. badanych przedsiębiorstw sieć jest jedynym miejscem, w którym lokują swoje budżety marketingowe.

07.11.2018 | przeczytano: 1418 razy
Grupa Netsprint wzmacnia zespół komunikacji

Do zespołu Grupy Netsprint, lidera marketingu technologicznego w Polsce, dołączył Tomasz Boguszewicz, który objął stanowisko Communication Managera. Do obowiązków nowego szefa komunikacji będzie należało opracowanie i implementacja strategii komunikacyjnej grupy.

09.10.2018 | przeczytano: 479 razy
Way To Grow dołącza do Grupy Netsprint

Grupa Netsprint kupiła spółkę Way To Grow, specjalizującą się w optymalizacji powierzchni reklamowej wydawców w modelu programmatic. Potencjał Way To Grow zasili szerokie portfolio usług i rozwiązań oferowanych przez Grupę Netsprint dzięki czemu wesprze ekspansje na nowych rynkach.

18.09.2018 | przeczytano: 2039 razy
Grupa Netsprint z nowym zarządem i strategią

Grupa Netsprint wprowadza zmiany w zarządzie. Tworzyć go będą: Monika Bronowska, CEO Grupy Netsprint, Agata Lauko, CEO Netsprint S.A., Sebastian Białousz, CEO LeadR oraz Bernard Czajkowski, CFO. Działalność operacyjną kończy Artur Banach, dotychczasowy CSO Grupy Netsprint.

14.09.2018 | przeczytano: 1041 razy
Native programmatic dotarł do Polski

Pomaga zwiększyć zaangażowanie, jest odpowiedzią na efekt banner blindness i zapewnia dotarcie na szeroką skalę do właściwego użytkownika w odpowiednim czasie oraz kontekście. Notuje średnio 6x wyższy CTR. To tylko niektóre z zalet reklamy natywnej w modelu programatycznym, która została właśnie wprowadzona na polski rynek przez Netsprint.

06.12.2017 | przeczytano: 587 razy
Monika Bronowska Prezesem Zarządu Grupy Netsprint

Grupa Netsprint wprowadza zmiany na stanowisku Prezesa Zarządu. Od listopada br. Grupą pokieruje Monika Bronowska, ekspert z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży mediowo-marketingowej. Zastąpi Artura Banacha, który obejmie stanowisko Chief Strategy Officer.

17.10.2017 | przeczytano: 656 razy
Netsprint ogłasza: 2018 rokiem jakości danych

Chociaż programmatic co roku odnotowuje kolejne wzrosty, a marketerzy chętnie korzystają z platform automatycznego zakupu, coraz więcej obaw wzbudza jakość danych, wykorzystywanych w kampaniach marketingowych. Dobra jakość danych umożliwia dotarcie z przekazem reklamowym do ściśle określonej grupy docelowej, co bezpośrednio przekłada się na uzyskiwane wyniki. Zła jakość natomiast już niebawem może przyczynić się do zakwestionowania skuteczności programmatica i odejścia marketerów od tego modelu zakupu reklam. Chcąc uniknąć takiego scenariusza Netsprint, jako pierwszy w Polsce, rozpoczął bieżącą weryfikacje swoich danych i zapowiedział rok 2018 rokiem jakości danych.

16.10.2017 | przeczytano: 451 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764