logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa OEX: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 30

W dniu 10 kwietnia 2024 została sfinalizowana transakcja, w wyniku której OEX S.A. nabyła 56,6% udziałów w spółce Loyalty Point Sp. z o.o., tworzącej wraz ze swoimi spółkami zależnymi Grupę Data Science House.

11.04.2024 | przeczytano: 256 razy
Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche

Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.

26.01.2023 | przeczytano: 1074 razy

Spółka Merservice z Grupy OEX specjalizująca się w usługach wsparcia sprzedaży, poszerzyła swoją ofertę o badania shopperowe. Dzięki współpracy z Maison&Partners i Eyetracking Solutions techniki wykorzystywane podczas badań obejmą między innymi eyetracking, śledzenie ścieżki klienta w sklepie czy wywiady konsumenckie.  Pozyskane w ten sposób dane pomogą klientom spółki zoptymalizować sprzedaż w handlu tradycyjnym.

18.06.2021 | przeczytano: 530 razy
Lvl Up Media z Michałem Cortezem na pokładzie i rozszerzoną ofertą e-commerce

Agencja LVL UP MEDIA (Grupa Loyalty Point) kontynuuje inwestycje w kompetencje e-commerce. Michał Cortez (eMC2) jako E-commerce Business Partner będzie wspierał LVL UP w obszarze strategii i działań new business.

13.05.2020 | przeczytano: 811 razy

Grupa OEX, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w dostarczaniu usług i technologii w obszarze wsparcia sprzedaży, stworzyła nowe rozwiązanie dla klientów, których celem jest rozwój w eCommerce. Uruchomiona z końcem lutego platforma OEX24.com to rozwiązanie typu one-stop shop, które nie tylko w prosty sposób pozwoli zaistnieć online, ale także daje możliwość zrealizowania w jednym miejscu wszelkich operacji związanych z handlem na rynku krajowym oraz międzynarodowym.

28.02.2019 | przeczytano: 679 razy
Trendy w e-commerce 2017-2018

Divante z Grupy OEX przygotowało kolejną edycję cyklicznego raportu wskazującego kierunki rozwoju sektora e-commerce. Według publikacji w najbliższym branża postawi przede wszystkim na rozwiązania z obszaru Big Data i content marketingu.

20.12.2017 | przeczytano: 1813 razy (komentarzy: 1)
Medicover Polska rozwija e-commerce we współpracy z Divante

MediStore to pierwszy w Polsce internetowy sklep medyczny z kompleksową ofertą usług i pakietów dla pacjentów. Serwis, wdrożony w 2015 roku przez Medicover Polska we współpracy z Divante z Grupy OEX, obecnie zyskał nowe oblicze.

06.12.2017 | przeczytano: 779 razy
Divante wdrożyło nowy e-sklep Newsweeka

Divante z Grupy OEX zrealizowało trzeci projekt e-commerce dla wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska. Serwis dostępny pod adresem sklep.newsweek.pl ma zgodny ze stylistyką Newsweeka design oraz został wzbogacony o funkcjonalności wspierające sprzedaż.

25.07.2017 | przeczytano: 638 razy
Omnichannel europejskich marek w branży fashion

Badaniu zrealizowanemu przez Divante z Grupy OEX zostało poddanych 40 sklepów internetowych popularnych marek modowych. Najlepiej przygotowane w obszarze Omnichannel są serwisy eCommerce z Holandii i Wielkiej Brytanii.

17.03.2017 | przeczytano: 646 razy
Solar i Divante w finale konkursu Magento na wdrożenie e-commerce

Wdrożenie SOLAR.com.pl, zrealizowane przez spółkę Divante z Grupy OEX, zostało zakwalifikowane do finału konkursu Imagine Excellence Awards. To nagroda przyznawana najlepszym sklepom internetowym przez Magento Inc., dostawcę wiodącej platformy sprzedaży online, z której korzysta ponad 250 tys. firm na całym świecie.

14.03.2017 | przeczytano: 738 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 30)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764