logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Onet-RAS Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 64

Polski oddział ESL rozpoczął współpracę z Onetem oraz innymi należącymi do Grupy Onet-RAS Polska serwisami. Celem jest wspólne działanie na rzecz popularyzacji esportu i krzewienia dobrych praktyk, a także dotarcie do nowej grupy odbiorców.

10.08.2018 | przeczytano: 655 razy

Wyjaśnienie w sprawie ugody między TVP a Grupą Onet-RAS Polska.

08.06.2018 | przeczytano: 485 razy
WP największą grupą medialną w polskim Internecie

Wirtualna Polska wyprzedziła Onet. Zgodnie z najnowszymi wynikami badania Gemius/PBI w kwietniu 2018 roku wszystkie serwisy Grupy WP odwiedziło 20,9 mln realnych użytkowników, którzy spędzili w nich 124 mln godzin, wykonując 2,8 mld odsłon. Średni czas na użytkownika wyniósł aż 5 godzin i 56 minut.

11.05.2018 | przeczytano: 679 razy

Grupa Onet-RAS Polska zajęła drugie miejsce w kategorii „Efektywność procesów biznesowych z wykorzystaniem rozwiązań Big Data” (Data-Driven Business Process Efficiency) w konkursie 2018 Global BIGGIES Awards. Nagrody wręczono 22 marca w Nowym Jorku.

29.03.2018 | przeczytano: 717 razy

Najciekawsze i najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 30 listopada podczas IAB MIXX Conference – konferencji poprzedzającej uroczyste rozdanie nagród IAB MIXX Awards. Co roku konferencja przyciąga uwagę agencji i marketerów, którzy śledzą rynkowe trendy i chcą poznać najlepsze kampanie roku. Eksperci branży prezentują tu konkretne projekty i konkretne rozwiązania.

24.11.2017 | przeczytano: 1284 razy

Jesienna oferta programowa Grupy Onet-RAS Polska to nowości o tematyce z pogranicza rozrywki, psychologii i gier oraz kontynuacja docenionych przez widzów programów pasma porannego, publicystycznego i magazynowego. W nowej ramówce znalazło się kilkanaście formatów wideo własnej produkcji, a propozycje Grupy Onet-RAS Polska dopełnia oferta programowa serwisu VoD.pl z nowymi partnerstwami.

29.09.2017 | przeczytano: 860 razy

Grupa Onet-RAS Polska i platforma TV nc+ uruchomiły wspólny serwis sportowy. Są w nim prezentowane materiały wideo dotyczące dyscyplin pokazywanych na antenach nc+. Tym samym Grupa Onet-RAS Polska, jako jedyna na rynku, oferuje dostęp do materiałów sportowych wszystkich kanałów telewizyjnych w kraju.

25.08.2017 | przeczytano: 843 razy
Branża internetowa inauguruje kampanię edukacyjną

Dzisiejszym sponsorem treści jest reklama”, „W internecie treści i usługi nie są bezpłatne. Płaci reklama” – to przykłady haseł rozpoczynającej się 25 lipca br. kampanii edukacyjnej skierowanej do internautów. Przypomina ona, że bez reklam nie ma „darmowego” internetu i że to dzięki nim użytkownicy mogą korzystać z zasobów sieci bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

25.07.2017 | przeczytano: 588 razy
Onet z nową stroną główną i w nowej mobilnej odsłonie

Rusza nowa odsłona strony głównej Onetu. Zmiany objęły design wersji mobilej oraz desktop serwisu – wprowadzono innowacyjną technologię PWA, a wraz z nią powiadomienia push i zwiększenie szybkości działania.

26.06.2017 | przeczytano: 748 razy
Sport w listopadzie: rośnie przewaga Grupy Onet-RAS Polska

Grupa Onet-RAS Polska utrzymała prowadzenie w kategorii serwisów sportowych w listopadowym badaniu PBI/Gemius. W porównaniu do poprzedniego miesiąca przewaga lidera nad wiceliderem, Grupą Wirtualna Polska, wzrosła o 79 proc.

14.12.2016 | przeczytano: 592 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 64)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764