logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Onet-RAS: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 80

Polski oddział ESL rozpoczął współpracę z Onetem oraz innymi należącymi do Grupy Onet-RAS Polska serwisami. Celem jest wspólne działanie na rzecz popularyzacji esportu i krzewienia dobrych praktyk, a także dotarcie do nowej grupy odbiorców.

10.08.2018 | przeczytano: 656 razy

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal onet.pl odwiedziło 17,25 miliona internautów.

15.06.2018 | przeczytano: 592 razy

Wyjaśnienie w sprawie ugody między TVP a Grupą Onet-RAS Polska.

08.06.2018 | przeczytano: 486 razy
WP największą grupą medialną w polskim Internecie

Wirtualna Polska wyprzedziła Onet. Zgodnie z najnowszymi wynikami badania Gemius/PBI w kwietniu 2018 roku wszystkie serwisy Grupy WP odwiedziło 20,9 mln realnych użytkowników, którzy spędzili w nich 124 mln godzin, wykonując 2,8 mld odsłon. Średni czas na użytkownika wyniósł aż 5 godzin i 56 minut.

11.05.2018 | przeczytano: 680 razy

Grupa Onet-RAS Polska zajęła drugie miejsce w kategorii „Efektywność procesów biznesowych z wykorzystaniem rozwiązań Big Data” (Data-Driven Business Process Efficiency) w konkursie 2018 Global BIGGIES Awards. Nagrody wręczono 22 marca w Nowym Jorku.

29.03.2018 | przeczytano: 718 razy
Czy repolonizacja mediów internetowych jest możliwa?Zobacz wideo

Na polskim rynku działają zarówno zagraniczni wydawcy znani w tej części Europy, jak i mocni krajowi gracze. Dzięki temu rynek jest zróżnicowany, a polski kapitał porównywalny z zagranicznym. Według ekspertów repolonizacja internetu nam nie grozi. Nowym trendem może być większa adaptacja płatnych treści przez użytkowników, zwłaszcza w zakresie VOD. Ciągle problemem pozostaje kwestia hejtu w sieci. Rząd chce dać niektórym państwowym instytucjom możliwość blokowania witryn internetowych.

08.01.2018 | przeczytano: 1287 razy (komentarzy: 3)

Najciekawsze i najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 30 listopada podczas IAB MIXX Conference – konferencji poprzedzającej uroczyste rozdanie nagród IAB MIXX Awards. Co roku konferencja przyciąga uwagę agencji i marketerów, którzy śledzą rynkowe trendy i chcą poznać najlepsze kampanie roku. Eksperci branży prezentują tu konkretne projekty i konkretne rozwiązania.

24.11.2017 | przeczytano: 1294 razy

Jesienna oferta programowa Grupy Onet-RAS Polska to nowości o tematyce z pogranicza rozrywki, psychologii i gier oraz kontynuacja docenionych przez widzów programów pasma porannego, publicystycznego i magazynowego. W nowej ramówce znalazło się kilkanaście formatów wideo własnej produkcji, a propozycje Grupy Onet-RAS Polska dopełnia oferta programowa serwisu VoD.pl z nowymi partnerstwami.

29.09.2017 | przeczytano: 862 razy

Podjęta przez IAB Polska inicjatywa wprowadzenia standardu viewability porusza jedną z kluczowych kwestii dla polskiego rynku reklamy online i wypełnia formalną, choć nie faktyczną, lukę w tym zakresie. Przyjęcie przez IAB jako standardu, ustalonego przez MRC (Media Rating Council) jest dobrym rozwiązaniem, zwłaszcza zważywszy na fakt, że jest on od kilku lat stosowany na polskim rynku reklamy, jako podstawowy standard wielu narzędzi służących do weryfikacji poziomu viewability.

06.09.2017 | przeczytano: 579 razy

Grupa Onet-RAS Polska i platforma TV nc+ uruchomiły wspólny serwis sportowy. Są w nim prezentowane materiały wideo dotyczące dyscyplin pokazywanych na antenach nc+. Tym samym Grupa Onet-RAS Polska, jako jedyna na rynku, oferuje dostęp do materiałów sportowych wszystkich kanałów telewizyjnych w kraju.

25.08.2017 | przeczytano: 846 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 80)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764